دسته‌ها
اخبار

عروسک دخترانه ایرانی و خارجی جدیدترین مدلهای عروسک دختر با قیمت مناسب فروشگاه پیویو-اسباب بازی

© تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به فروشگاه اینترنتی “چیچیلاس” می باشد. هرگونه کپی برداری از مطالب و محصولات بدون ذکر منبع مطابق ماده 12 قانون جرایم رایانه ای پیگرد قانونی دارد. به طور کلی نمی‌توان عروسک‌ها را از نظر جنسیتی تفکیک کرد زیرا عروسک ها جنسیت ندارند. همچنین از نظر روانشناختی این تفکیک‌ها مانع پرورش علایق و استعدادهای کودک خواهد شد. امروزه در علم روانشناسی نوین بسیاری از روش‌های درمانی برای کودکان با استفاده از عروسک‌ها انجام می‌شود. به طور مثال برای درمان درونگرایی یا درمان کودکانی که دچار تروما هستند از عروسک ها استفاده می‌شود.

آنها عاشق مامان بازی یا خاله بازی هستند و با عروسک شان طوری رفتار می کنند که انگار مال خودشان است. زیراکه دختران، از همان کودکی حس مادرانه و مراقبت از دیگری را دارند. زمانیکه کودکان در محیط‌های محرک‌آمیز بازی می‌کنند سطح فکری آنها نیز بالا می‌رود. بی تردید همه ی شما از علاقه ی دختر کوچولو ها به وسایل مادرانشان باخبر هستید.

  • در ساخت این نوع عروسک‌ها، از موهای نسبتا طبیعی و پارچه‌های ظریف و فانتزی استفاده می‌شود.
  • این دسته از محصولات تنوع بسیار زیادی دارد و در رنگ و اندازه های مختلفی تولید میشوند.
  • شما مشتری عزیز میتوانید پس از مقایسه کالاها ، خرید خود را در محیطی امن انجام داده و در اسرع وقت دریافت کنید .
  • در اینجا شما مهارت های آرایش و لباس پوشیدن خود را اعمال می کنید تا او را خیره کننده و زرق و برق دار کنید.
  • عین یک مامان مهربون از عروسک دخترانه خوشگلتون با وسایلس که داره مراقبت کنین.
  • پس تنها کاری که شما باید انجام دهید، این است که از همان ابتدا در خرید عروسک برای کودک دقت کنید.
به طور مثال عروسک‌هایی که شبیه نوزاد باشند، احساس مادری کردن را به دختربچه‌ها منتقل می‌کنند. یا عروسک‌هایی که رنگ‌های صورتی و قرمز و مانند اینها داشته باشند به طور معمول بیشتر موردعلاقه دختربچه‌هاست و عروسک دخترانه محسوب می‌شود. ولی همه این علایق به طور شخصی برای هر کودک میتواند متفاوت باشد. بعد از پخش چند فصل اول انیمیشن باربی ، همان مجموعه کارتون مورد علاقه دخترها ، عروسک های باربی به اوج شهرت خود رسید. این عروسک ها که امروزه با تنوع بسیار زیاد و با کیفیت بسیار بالایی ارائه می شود مورد توجه تمامی دخترها با هر گروه سنی ای قرار گرفته است . از انواع پک های باربی میتوان به عروسک باربی Angel ، مدل پزشک ، پرستار ، مدل 4 تایی و… با انواع و اقسام لوازم همراه مانند کفش ، لباس ، کیف ، فرزند و… همراه می باشد.

بازی به خصوص با عروسک، علاوه بر موارد ذکر شده قبل می‌تونه در رشد شخصیت کودک تاثیرهای بسزای دیگری نیز داشته باشه. اما کودکان دختر در بین حیوانات، خرس های عروسکی و عروسک های خرگوش را بیشتر از بقیه می پسندند. ارتباط کودکان با اسباب بازی های ساخته شده از مواد مختلف متفاوت است. زیرا دختران دوست دارند عروسکی شبیه به خود داشته‌ باشند تا سریعتر باهاش ارتباط برقرار کنند.

عروسک ها بهترین دوستان آنها می شوند و همیشه در جشن ها و میهمانی همراه آنها خواهند بود. به همین دلیل، مهم است نوزاد عروسکی را انتخاب کنید که بدنی نرم و فشرده داشته باشد. هر گروه سنی از کودکان واکنش متفاوتی نسبت به عروسک های نشان می دهند.

انتخاب عروسک برای کودکان نمایان کننده چیست؟

امروزه تنوع عروسک دخترانه در بازار به حدی افزایش یافته است که انتخاب یک گزینه خوب از این میان، کار دشواری است. در خرید عروسک باید علاوه بر سن، تناسب نوع عروسک با سلیقه فرد را نیز در نظر بگیرید. از این رو خرید اینترنتی عروسک نوزاد سیلیکونی را به مادران باردار پیشنهاد می دهیم. در ضمن عروسک های دارای موهای قابل برس، تعویض لباس آسان و لوازم جانبی که بچه ها می توانند در مراقبت از آنها مشارکت کنند هم گزینه خوبی است. یک عروسک دخترانه نرم به ارتفاع 25 سانتی‌متر با یک لباس داخلی، کفش و لباس قابل تعویض است.این عروسک با یک خرس عروسکی کوچک همراه است.

عروسک حیوانات

این داستان پردازی و ارتباط ذهنی به تقویت روابط اجتماعی کودک و پرورش خلاقیت او کمک می‌کند. در حقیقت این نامگذاری اغلب یر اساس علایق اکثریت دخترها و پسرها انجام شده است. کیک تولد موزیکال سه طبقه چرخشی یک اسباب بازی رنگارنگ مناسب برای کودکان بالای 3 سال. این مجموعه اسباب بازی با قابلیت فوت کردن شمع، چرخش 360درجه، چراغ های رنگارنگ و موزیک زیبای HAPPY BIRTH DAY یک هدیه زیبا به عنوان کادو تولد 3 سالگی کودک می باشد. مجله خبری اسباب بازی بی شک یکی از دوست داشتنی ترین وسایل بازی ، سرگرمی و تفریح دختر بچه هاست. تو ذهن تک تک ما وقتی صحبت از بازی دخترانه میشه به اولین چیزی که فکر می کنیم یک عروسک خوشگل دخترانه با موهای بلنده.

عروسک ببعی