دسته‌ها
اخبار

عروسک دخترانه تنوع فوق العاده زیاد + کیفیت عالی- نی نی چی-اسباب بازی

در صورت نیاز به اخذ مشاوره و یا داشتن هرگونه سوال می‌توانید از طریق شماره‌های تماس مندرج بر روی وب‌سایت با واحد پشتیبانی ما ارتباط برقرار نمایید. برای مثال با یک نگاه ساده، متوجه می‌شوید که پارچه‌ی آن‌ها پرزدار و پر از کرک است. اگر یک بار آن‌ها را در ماشین لباس شویی بیندازید، عروسک کاملاً تغییر فرم می‌دهد زیرا غیرقابل شست‌وشو هستند. فرق ندارد فردی که آن را دریافت می‌کند یک کودک چندماهه است یا یک جوان بیست ساله، در نهایت همه با دیدن عروسک لبخند می‌زنند. سالن عروسک که در آن آرایش می کنید و لباس پرنسس خود را می پوشید.

همین خصوصیت موجب می‌شود تا شما والدین عزیز بتوانید با خرید یک عروسک دخترانه به راحتی آنها را خوشحال کنید. بعضی حیوانات دیگر خانگی هستند و کودکان آرزوی نگهداری آن‌ها را دارند. اما ممکن است ما به دلایل مختلفی مثل «ترس از حساسیت» و یا «فضای کوچک آپارتمان»، نتوانیم آن‌ها را به آروزیشان برسانیم. ولی می‌توانیم از عروسک سگ، عروسک گربه، عروسک جوجه، عروسک موش، عروسک خرگوش و سایر حیوانات این چنینی استفاده کنیم. زیرا بچه‌ها با استفاده از قوه‌ی تخیل خود، به این عروسک‌ها درست مثل حیوان خانگی‌شان نگاه می‌کنند و از آن‌ها مراقبت می‌کنند.

با استفاده از این نوع عروسک‌ها می‌توانید کودک خود را با صدای حیوانات مختلف، محل زندگی و فایده آن‌ها در زندگی طبیعی آشنا کنید. شناخت حیوانات با استفاده از این نوع عروسک‌ها مثل عروسک خرس، می‌تواند به کودک شما در درک اکوسیستم طبیعی نیز کمک کند. این نوع از عروسک‌ها بر اساس شخصیت‌هایی ساخته شده‌اند که برای کودکان آشنا هستند. شخصیت‌هایی مانند باربی، لاکپشت‌های نینجا یا دیگر قهرمانان در انیمیشن‌های کودکانه، موضوع اصلی در ساخت این عروسک‌ها هستند. فایده خرید عروسک شخصیت برای کودک این است که به کودک شما در بهبود برقراری ارتباط کمک خواهد کرد. عروسک‌های بادی به دلیل وزن کمی که دارند، برای کودکان در سنین کم مناسب هستند.

عروسک باربی با وسایل

به محض ورود به نی نی چی با یک سایت پر از عروسک و اسباب بازی رو به رو می‌شوید! هر آنچه که نیاز دارید و به ذهن شما خطور می‌کند در اینجا پیدا خواهید کرد. بخش مهمی از عروسک‌های تولید شده امروزه در دسته‌بندی عروسک‌های دخترانه قرار می‌گیرند و از این نظر می‌توان شاهد تنوع بالایی در این موضوع نیز بود. عروسک‌های موزیکال که آهنگ پخش می‌کنند و یا حرف می‌زنند از جمله اسباب بازی این دسته هستند.

بازی یک کودک می‌تواند نشان‌دهنده هوش سرشار و یا اندک او نیز باشد. موضوعی که بزرگسالان با توجه بیشتر به آن می‌توانند شاهد بازتاب‌هایی بسیار خوبی برای خرید یک اسباب بازی باشند. امروزه عروسک‌ها از تنوع بالایی برخوردار هستند و همین عامل مهمترین رکن برای انتخاب این اسباب بازی به شمار می‌رود. کودکان هم چون بزرگسالان با تفاوت‌های شناختی رو‌به‌رو هستند و از این نظر انتخاب عروسک برای پسر بچه‌ها نیز مشکلی ایجاد نخواهد کرد. چرا که بازی با این اسباب بازی از جمله نیازهای حتمی و قطعی یک کودک به شمار می‌رود و بر این اساس باید به تمامی نیازهای کودکان جامه عمل پوشانید. عروسک‌های پسرانه و دخترانه دارای ویژگی‌های متفاوتی هستند و این موضوع منجر به تفاوت سلیقه بزرگسالان و کودکان در زمان انتخاب و خرید آنها خواهد شد.

  • بهترین هدیه ای که میتوان به یک دختر کوچولوی ناز و بامزه داد یک اسباب بازی دخترونه مناسب است.
  • هرگونه کپی برداری از مطالب و محصولات بدون ذکر منبع مطابق ماده 12 قانون جرایم رایانه ای پیگرد قانونی دارد.
  • با مراقبت از یک عروسک دخترانه، آنها یاد می گیرند که چگونه از یکدیگر مراقبت کنند.
  • کودکان الخصوص دختر بچه ها علاقه ی فراوانی به تقلید کارهای مادر خود دارند .
  • مفهوم نوستالژی با برخی وسایل زنده می شود که یکی از آن ها برای هرکسی عروسک های دوره کودکی اوست و دوران شاد زندگی را یادآوری می کند.

این محصولات در بازار به صورت اشکال و قیمت‌های متنوعی وجود دارند.اما همیشه کیفیت و قیمت مناسب از مهمترین فاکتورهای خرید این محصول به حساب می‌آیند. با مراجعه به فروشگاه بزرگ ما می‌توانید انواع مجله خبری اسباب بازی را مشاهده کرده و با بهترین قیمت ثبت سفارش دهید. مثلا عروسک باربی که خیلی هم بین بچه ها محبوبه یه عروسک دخترانه به حساب میاد اما می بینیم که خیلی پسر بچه هام عاشق این عروسک هستن و باهاش بازی میکنن.

گاهی اوقات دختران با بازی با عروسک؛ محیط ایده آل خودشان را ایجاد می کنند. مانند پدر دعوا می کنند اما در نهایت اقدام به حل آن مساله می کنند و همگی شاد و خوشحال می شوند. برای کودکان کوچک باید عروسک‌های با پرز کم و نرم انتخاب کنید و ضد حساسیت باشد تا برای کودکان آسیب نرساند. با عروسک‌های Sparkle Girlz مثل یونیکورن، فرشته‌های مهربون، پری دریایی و کلی دوست دیگه دنیای رویایی خودتون رو با کلی داستان جادویی بسازید. ببینید عروسک‌تون چی همراه خودش داره؛ پستونک، شیشه شیر یا پوشک؟ وسایلش رو در اختیارش بذارید و از عروسک‌تون مراقبت کنید.

با عضویت در خبرنامه، از تخفیف‌ها و جدیدترین‌های فروشگاه باخبر شوید: