دسته‌ها
اخبار

عروسک دخترانه تنوع فوق العاده زیاد + کیفیت عالی- نی نی چی-اسباب بازی

این عروسک‌های نرم از پارچه های کرکی ، پنبه‌ای و حوله ای و… تهیه شده‌اند و با طرح‌های مختلف مثل انواع حیوانات ، شخصیت‌های کارتونی و…. یک عروسک بزرگ دخترانه مانند عروسک خرسی یک متری ، عروسک خرس بزرگ سفید یا عروسک خرس بزرگ صورتی می تواند هدیه خوبی برای کودکان عزیزتان باشد. عروسک دخترانه به عنوان زیباترین اسباب بازی ها شناخته شده هستند. البته قابل ذکر است که زیبایی یک معیار نسبی است و ممکن است یک عروسک دخترانه برای یک کودک زیبا به نظر آید ولی برای دیگری جذاب نباشد. عروسک دخترانه متعلق به دنیای زیبای آن هاست و مانند اکثر اسباب بازی ها، برگرفته از دنیای واقعی بزرگترهاست. از دیگر فواید بازی دختربچه‌ها با یک عروسک دخترانه میتوان به کاهش اضطراب‌های درونی کودک اشاره کرد.

  • برای ثبت نهایی سفارش بر روی دکمه‌ی مشاهده سبدخرید کلیک کنید و برای افزودن دیگر محصولات به سبدخرید خود، بر روی دکمه‌ی ادامه کلیک کنید.
  • این مدل عروسک‌ها از جنس پارچه پولیشی است که برای کودکان نیز مضر نیست و دارای آستری برای قرار دادن دست در درون عروسک می‌باشد.
  • پس به پسربچه ها این امکان را بدهید تا مانند دختران اسباب بازی خود را به هرجا ببرند، با آن دوست شوند و با آن وارد یک داستان و سرگرمی جدید شوند.
  • دست درون عروسک قرار می‌گیرد و کسی که عروسک‌ها را می گرداند به آن شخصیت می‌دهد و با حرف زدن به او جان می‌دهد.
در این میان متاسفانه نبود متولی دلسوز و بی تفاوتی مسئولان باعث شده است تا 80 درصد این بازار پرسود را شرکتهای خارجی… فروشگاه هایپرباکس واردکننده عروسک‌های خارجی و تولید کننده عروسک‌های ضدحساسیت است. خرید بی واسطه کالا، قطعاً باعث می‌شود ما با بهترین قیمت عروسک در بازار خرید کنیم. گاهی کودک رازهایش را به عروسکش می‌گوید و با او درد و دل می‌کند. به طوری که کودک در طول روز مدام با عروسک‌هایش بازی کند و موقع خواب حتماً یکی از آن‌ها را در آغوش بگیرد. عاشق بازی های عروسکی؟ آیا می خواهید در بازی دخترانه جدید آرایش و لباس پوشیدن عروسک انجام دهید؟ این بهترین بازی دختران جدید در شهر است.

عروسک خرس لاکچری بزرگ سایز 130 سانتی

یعنی اگر زمانی مشاهده کردید که کودکتان به اسباب بازی علاقه داره که از نظر جنسیت برای شما منطقی نیست زیاد تعجب نکنید و نگران نشید. ممکنه پدر و مادر تعجب کنند و حتی نگران بشن که نکنه فرزندمون مشکلی داره. ولی روانشناسان معتقدند این رفتارها طبیعی هست و نگران کننده نیست و حتی بهتره زیاد مقاومت نکنید.

عروسک دخترانه مدل نوزاد کد 4

این تمرین به او کمک می‌کند تا برای موقعیت‌های اجتماعی و تعاملات آینده آماده شود. این موضوع امروزه قطعا مورد توجه روانشناسان نیز قرار گرفته است و می توان بر همین اساس شاهد اهمیت این خط قرمزها نیز بود. درون این عروسک‌ها از پنبه می‌باشد و نرم هستند و برای بغل کردن عالی هستند. لالالوپسی‌ها “روزگاری” عروسک‌هایی پارچه‌ای بودن که با دوختن آخرین کوک، به طرزی جادویی زنده شدن!

بنابراین دلایل و فواید زیادی وجود دارد که اجازه دهید پسرها هم مانند دختران با عروسک، بازی کنند. عروسک ها اسباب بازی های مقرون به صرفه ای هستند.به عنوان مثال، قیمت عروسک نوزاد دختر برای همگان مناسب و قابل تهیه است. در ابتدای بازی کودکان به آن ها اجازه دهید هرگونه مجله خبری اسباب بازی مایل هستند با عروسک‌ها بازی کنند زیرا این برای آن ها یک اکتشاف اجتماعی محسوب می شود. بازی کردن با عروسک به ویژه در سنین پایین باعث رشد مهارت های اجتماعی کودک می شود.کودکان همواره مراقب عروسک هایشان هستند و از این جهت مسئولیت و مهربانی را در بازی یاد می گیرند.

امروزه عروسک هایی با چهره های مینیاتوری متفاوت تر و ژولیده تر از مدل های قبلی طراحی و عرضه شده اند که برای کودکان بسیار شیرین هستند. این فرصت‌های بازی بسیار مهم تر از بازی با پازل یا فلش کارت‌های آموزشی اعداد و حروف هستند. به یاد داشته باشید زمانی که کودک شما در حال یادگیری زندگی است، یادگیری نباید رسمی باشد. ساخت سناریو های تخیلی حین بازی و داستان های خیالی ، به خلاق شدن ذهن کودک کمک می کند و باعث رشد خلاقیت کودکان در همان سن پایین می شود که بسیار با اهمیت است.

کودک در بازی با عروسک ها با قوه ی تخیل خود محیط‌ امنی را در اطراف خود تصور می کند که در آن می تواند آزادانه آزمون و خطا کند و شکست و پیروزی را تجربه کند. خرید عروسک برای دختربچه‌ها گرچه کار آسانی به نظر می‌رسد ولی باید نکات مهمی را در آن رعایت کرد تا یک عروسک بتواند شریک لحظه‌های به یادماندنی زندگی او باشد. و انواععروسک دخترونه بزرگ و کوچک را در پیکوتویز با بهترین قیمت میتوانید پیدا کنید.

عروسک بیبی بورن BABY born مدل تولد