دسته‌ها
اخبار

عروسک دخترانه قیمت و خرید انواع عروسک دخترانه جدید و متنوع-اسباب بازی

4-به دنبال اسباب بازی هایی باشید که دخترتان را به فعالیت ترغیب کند. مهارت های فکری و ذهنی آن ها را گسترش دهیم تا در آینده دخترانی خلاق و متفکر باشند. او دارد حساسیت بیشتری در انتخاب اسباب بازی های او به خرج می دهیم. برای ثبت نهایی سفارش بر روی دکمه‌ی مشاهده سبدخرید کلیک کنید و برای افزودن دیگر محصولات به سبدخرید خود، بر روی دکمه‌ی ادامه کلیک کنید. فرزند شما از تخیل خود برای تقلید از زندگی بزرگترها و بازآفرینی موقعیت‌های اجتماعی استفاده می‌کند.

عروسک باربی حامله دفا آیتم 6001

عروسک ها دختران را تشویق می کنند تا دنیای خیالی کوچک خود را بسازند. عروسک ها برای دختران بیشتر از اینکه یک وسیله سرگرمی و بازی باشند، یک رفیق و یار همیشه همراه بودند. American Girl، تاسیس شد و نخستین کاتالوگ عروسک های شیک دخترانه را به بازار عرضه کرد.

بازی با عروسک ها بیشتر از اینکه یک بازی فیزیکی باشد، ذهنی و تخیلی است.

👸سالن آرایش و آرایش پرنسس دارای ویژگی های آرایش چشم، لب، گونه، بینی و پیشانی و همچنین سرگرمی بازی های مدل مو و بازی های آرایشگاهی است. ابزارهایی مانند رژگونه روی رژ لب، سایه چشم، لاک ناخن، شابلون درست کنید. وسایل بازی و سرگرمی کودکان باید بر مبنای علاقه‌ی کودکان انتخاب بشه و تنها جنسیت کودک ملاک قرار نگیرد.

عروسک بافتنی زرافه کد ۷۷

آماده‌اید یک بازی به خانه عروسک LOL سوپرایزتون اضافه کنید؟عروسک lol surprise با لوازمشون منتظرن که به خونه ی کوچولوهاتون بیان و دوست و همبازی خوبی برای زمان خاله بازی باشن. عروسک های لول سوپرایز کادو تولد مناسب برای کودکان بالای 3 سال است. برای تیک آف آماده هستید؟ یک بازی به خانه عروسک LOL سوپرایزتون اضافه کنید؟عروسک lol surprise با لوازمشون منتظرن که به خونه ی کوچولوهاتون بیان و دوست و همبازی خوبی برای زمان خاله بازی باشن. وقت چالش مد با ساراست چالش مد با آینه چرخان.با سارا از مجموعه KookyLoos مدل fashion challenge لباس های متنوع به تن کنید و کلی تفریح داشته باشید.

به عنوان مثال مشکلات خانوادگی و یا حوادثی که درک شان برای او مشکل است را با چگونگی رفتارش با عروسک نشان می دهد مثلا با آن دعوا می کند. با گذشته زمان و پیشرفت در همه زمینه ها، شکل ظاهری آن ها نیز تغییر می کند و همینطور قابلیت های زیادی هم به عروسک ها اضافه می شود. و مانند این ها که لطافت زیادی دارد را بیشتر از دیگر عروسک‌ها می‌پسندند.

علی رغم این موضوع مهم، عروسک ها کم حاشیه ترین اسباب‌ بازی‌ها از نظر والدین هستند و هر زمان کودک با عروسکش بازی می کند والدین با خیال راحت، نظارت خود را از کودک برمی دارند. زمانی که مجله خبری اسباب بازی کودک صرف بازی می کند در واقع می تواند صرف آموزش و رشد آگاهی فرزندان شود. پس اینکه از زمان بازی چگونه استفاده شود و بازی به چه صورت انجام شود اهمیت ویژه ای برای والدین پیدا می کند.

  • زیراکه دختران، از همان کودکی حس مادرانه و مراقبت از دیگری را دارند.
  • عروسک از جمله گروه‌ها و دسته های مورد علاقه بسیاری از دختران می‌باشد و یک اسباب بازی دخترانه محسوب می‌شود.
  • این عروسک دخترانه رو می تونین راحت روی سطح صاف قرار بدین تا بایسته.این عروسک مناسب رده سنی بالای 3 ساله و برای نقش بازی و داستان سرایی کودکان کاملا ایده آله.
  • عروسک بیبی آلایو به کمک شما نیاز دارد بهش کمک کنین تا با قلم جادوییش نقاشی کنه.همراه این عروسک 30سانتی متری شیشه شیر، شونه و..
بازی با خانه عروسک‌ها می‌تواند مهارت‌های مفید مختلفی را در کودک شما ایجاد کند. مجموعه کامل یک خانه به کودک شما کمک می‌کند تا مهارت‌های اجتماعی را رشد دهد. در سایت‌ خرید آنلاین کیدبی تویز ، می‌توانید طیف گسترده‌ای از خانه‌های عروسکی و یا لوازم جانبی مورد علاقه جوان خود را انتخاب کنید. دوران کودکی زمانی شگفت انگیز است که تخیل هیچ محدودیتی نمی‌داند و تقریباً همه چیز شادی است. این زمانی است که خانه‌های عروسکی یک اسباب بازی شگفت انگیز برای بچه‌ها است که به شما کمک می‌کند برخی از درس‌های ارزشمند زندگی را در کودک ایجاد کنید.