دسته‌ها
اخبار

عروسک دخترانه مدل نوزاد کد 4 فروشگاه اینترنتی بستویز-اسباب بازی

عروسک سفید برفی و پرندش از دنیای دیزنی اومده تا به خونه های شما بیان.عروسک دخترانه سفید برفی یک اسباب بازی فوق العاده برای کادوی تولد بالای 3 سال می باشد که بسیار با کیفیت و منحصر به فرد است. عروسک دخترانه مثلعروسک باربیو عروسک های پسرانه مثل ابرقهرمان‌ها نیز، قوه‌ی تخیل کودکان را غنی می‌کنند. بازی با این عروسک‌ها باعث می‌شود بچه‌ها «قدرت داستان سازی» پیدا کنند.

  • از این مدل عروسکهای حیوانات و شخصیت های انیمیشنی بسیاری تولید شده است.
  • دختران با بازی با عروسک‌ها خود را در نقش یک مادر، یک دوست و یا یکی از اعضا خانواده برای او می‌بینند.
  • به غیر از این مهارت‌های فکری، عاطفی و اجتماعی دیگری نیز وجود دارد که این اسباب بازی فوق‌العاده می‌تواند به کودک شما بیاموزد.
  • شما می‌توانید جدیدترین انواع عروسک پولیشی، پارچه‌ای، پلاستیکی و سیلیکونی را با قیمت مناسب در این فروشگاه پیدا کنید.
  • به امید اینکه آینده خوب را همراه با شادی برای دلبندان خودمون رقم بزنیم.
دختر ها با عروسک بازی حس اعتماد به نفسشان افزایش پیدا می کند زیرا آنان مسئولیت نگه داری از موجودی کوچک به نام عروسک را دارا هستند. یک کیت آرایش جادویی بسازید و در این بازی آرایشی برای دختران مشاور آرایش باشید. این محصولات از مواد پلی استر پر میشوند و فوق العاده کارهای زیبا و جذابی هستند و به مرور زمان جایگزین محصولات پولیشی خواهند شد. این محصولات روحیه فداکاری و ایثار و قهرمانی را در کودکان شما زنده می کند. عروسک های پولیشی در مدل های متنوعی تولید میشود که در پایین به برخی از آنها اشاره می کنیم. زیرا برخی مدل های باربی دختران را دچار دوگانگی شخصیتی یا بلوغ زودرس خواهند کرد.

این گونه بازی ها مهارت های زبان و حل مسئله و توانایی خلاقیت را ایجاد می کند. و … در این میان عروسک های سخنگو از محبوبیت و اهمیت بیشتری برخودار هست. وهمینطور یک مهارت ضروری زندگی، برای زمانی که بزرگتر شده‌اند می‌باشد. مجله خبری اسباب بازی که ثمره آن هم ، لبخند زیبایی است که بر لبش می نشیند و دلبری می کند. صداها و آواها که مقدمه ای برای سخن گفتن و شنیدن است، آماده کند. در تحقیق ریگنولد کوک محققان اتاق دختر و پسرهای زیر 6 سال را بررسی کردند .

عروسک مینیاتوری السا و آنا

پس بیاییم ما والدین عزیز، با کودکان خود آن طور که آن ها دوست دارند بازی کنیم و به بازی کودکان اهمیت بدیم و وقت بیشتری رو صرف آن‌ها کنیم. به امید اینکه آینده خوب را همراه با شادی برای دلبندان خودمون رقم بزنیم. خانه های عروسکییکی دیگر از اسباب بازی های مورد علاقه دختران می‌باشد. اگر از خرید خانه عروسک برای فرزند خود مطمئن نیستید، پس به خواندن ادامه دهید تا بدانید خانه‌های عروسکی برای کودکان چگونه برای رشد آنها مفید هستند. عروسک‌ها از جمله اسباب بازی‌هایی هستند که می‌توان گفت همه کودکان به آن علاقه‌مند هستند.

عروسک نوزاد 14 اینچ 3 آواز 14555

یکی ازجذاب‌ترین اسباب‌بازی‌هایی که می‌تواند دنیای شیرین دختربچه‌ها را جذاب‌تر کند، عروسک است. زمانی که دختربچه‌ها سن 3 یا 4 سالگی را رد می‌کنند و با دنیای جذاب عروسک‌ها آشنا می‌شوند، انواع و اقسام عروسک می‌تواند آ‌ها را به وجد بیاورد. برای خرید عروسک دخترانه ، بهتر است سلایق او را در نظر بگیرید و فارغ از اینکه خودتان از دیدن چه عروسکی لذت می‌برید، ببینید علایق کودک به سمت چه نوع عروسک‌هایی می‌رود. از دیگر تاثیرات درمانی عروسک‌ها بر کودکان می‌توان به مسئولیت پذیری، تقویت مهارت های اجتماعی، افزایش مهارت‌های حل مسئله و… اشاره کرد. کودکان در طی این بازی ها بسیاری از روابط های بین فردی و مسائل مختلف زندگی را آموزش می‌بینند. به خصوص دختربچه‌ها در هنگام بازی با عروسک دخترانه بسیاری از مهارت‌های مراقبتی و نگهداری از کودک را یادخواهند گرفت و روحیه همدلی و عطوفت و مهربانی در آن‌ها افزایش پیدا می‌کند.

اسباب بازی مدل عروسک کاکتوس موزیکال سخنگو

فروشگاه عروسک نی نی چی کلکسیون کامل عروسک های پولیشی نرم و لطیف را در اختیار شما قرار داده تا شما همراهان گرامی بهترین کادو را برای دختران خود انتخاب کنید. بنابراین، بازی با یک خانه عروسک و لوازم جانبی آن می‌تواند به کودک شما کمک کند تا مهارت‌های حرکتی خوب خود را تیزتر کند. همه شما باید یک خانه عروسک را با توجه به سن کودک خود انتخاب کنید و اجازه دهید او بازی کند و یاد بگیرد. با کمی جستجو در این دسته بندی اسباب بازی‌های هیجان انگیزی به چشم می خورد که می‌تواند هدیه عالی برای کودکان و مخصوصا دختران باشد تا آنها را شاد و سرحال کند.