دسته‌ها
اخبار

فروشگاه اسباب بازی کودکانه ،آدرس فروشگاه اسباب بازی کودکانه ،ایران مشاغل-اسباب بازی

بچه‌ها هنگام بازی یاد می‌گیرند چگونه با یکدیگر همکاری یا سازش کنند و از درگیری‌ها بپرهیزند. اگر کودک خواهر یا برادر بزرگتری داشته باشد که این اسباب‌بازی را دارد، بدون شک او هم در معرض بازی با آن قرار می‌گیرد. به خاطر داشته باشید جهان بازی بچه‌ها به آنها کمک می‌کند خود و اطرافشان را بهتر بشناسند و بازی‌های آموزشی هم ابزاری برای انجام این کار هستند.

علاوه بر آن والدین دوست دارند تا در هنگام سرگرم کردن کودکان خود، جنبه آموزش کودک نیز فراموش نشود. این عروسک ها به شکل حیوانات و کودکان تولید می شوند و گاهی شما شخصیت های کارتونی هم مشاهده می کنید. عروسک ها احساسات کودک را بیدار می کنند و باعث می شوند تا کودک به خوبی احساسات خود را نشان دهد. در این بازی ها کودک مدام در حال دویدن و پریدن است و از این بابت رضایت کامل دارد. این بازی‌ها شامل انواع توپ‌ها، وسایل مخصوص شنا، دوچرخه‌ها، تفنگ‌ها و اسکوترها می‌شوند. گاهی هم شرایط کودک، طوری است که می‌توان با بازی‌درمانی او را بهبود بخشید.

در این مطلب از راهنمای بازیهای آموزشی برای کودکان ابتدا تعریف مشخصی از این نوع بازی‌ها ارائه می‌شود. حتما بارها این سئوال را از خودتان پرسیده‌اید که کدام اسباب‌بازی کودکان برای فرزندتان مناسب است. آن چه به آن نیازمندند، وجود بزرگسالانی میباشد که این تمایل را درک نموده و پشتیبانی خودرا بعنوان یک همراه به کودکان نشان دهند.

پس در نتیجه توجه داشته باشد که در هنگام خرید اسباب بازی نوزاد، نوعی را انتخاب کنید که مقاوم و با کیفیت باشد. بسیاری از اسباب بازیها نه تنها مناسب سن و مراحل رشد کودک نیستند بلکه از لحاظ سر و صدا و تعدد قطعات می توانند به سلامتی کودکان صدمه بزنند. با توجه به اینکه کودک شما اسباب بازی های خود را با دوستانش به اشتراک می گذارد در مجله خبری اسباب بازی تعامل با آنها شریک خواهد بود.از این رو بازی با اسباب بازی به فرزند شما در رشد اجتماعی کمک می کند. والدین ممکن است برای آموزش برخی از مهارت به کودک از زبان مستقیم استفاده کنند و هیچ نتیجه‌ای دریافت نکنند. وقتی کودک در جریان بازی در موقعیت‌های مختلف قرار می‌گیرد آموزش مهارت، تصمیم‌گیری و ارتباط با دیگران هم راحت‌تر می‌شود.

بهبود مهارت های حرکتی کودک

در فاصله ۱۸ ماهگی تا ۲ سالگی معمولاً فرزند شما به حضور سایر کودکان توجه می‌‌کند اما به بازی کردن با آنها نمی‌پردازد. در ۱۸ ماه اول زندگی کودک با اعضای درجه یک خانواده آشنا می‌‌شود و این افراد در کانون توجه کودک قرار می‌‌گیرند. ممکن است کودک با سایر کودکان نیز آشنا شود اما از لحاظ عاطفی به برخی از بزرگسالان زندگی خود وابستگی دارد. بازی کردن با لباس های جالب به کودکان این اجازه را می دهد که با یکدیگر وانمود کنند که شخصیت خاصی و یا یک شی مانند درخت و یا حیوان هستند. شما تنها لازم است که همه ی لباس های قدیمی را در اختیار کودک بگذارید و کودک می تواند با استفاده از تخیلاتش از آنها استفاده کند.

الفبای انگلیسی آهنربایی راشین مدل 140 تکه

عروسک پارچه ای خرگوش 38 سانتی متر ارتفاع داره و برای کودکان از بدو تولد مناسبه. در این سن بازی‌های فردی، که به صورت دویدن و بالا رفتن بود، به صورت بازی‌های جمعی درمی‌آید. کودک بیشتر اوقات با کودکان دیگر بازی می‌کند، ولی یک همبازی را ترجیح می‌دهد و تمایل به بازی در گروه‌های کوچک در او دیده می‌شود، بازی ابداع می‌کند و در هنگام بازی قواعد و مقررات آن را تغییر می‌دهد. زمانی که کودک بازی ‌می‌کند و در تعامل با دیگران قرار می‌گیرد مهارتهای زبانی وکلامی او پرورش می‌یابد. شعر خوانی, داستان سرایی و صحبت کردن های معمولی سبب رشد مهارت های زبانی کودک می شود.

توجه داشته باشید بعضی از اسباب بازی های پلاستیکی را می توان با صابون ضد باکتری یا سایر مواد شوینده به خوبی شستشو داد اما بهتر است در ابتدا دستورالعمل های سازنده را بخوانید. آنها در حال شناخت حواس پنج گانه و محیط پیرامون هستند به همین دلیل بی محابا و بدون هیچ گونه ترسی به همه جا سرک می کشند و اشیا را پرتاب می کنند و داخل دهان خود می گذارند. به همین دلیل یک اسباب بازی مفید علاوه براینکه باید آموزشی باشد ایمنی لازم نیز باید داشته باشد به طور مثال لبه های تیز و برنده نداشته باشد یا از اشیا ریز که قابلیت بلعیده شدن دارد اجتناب شود. عروسک پارچه ای طرح خرگوش یک عروسک زیبا و بامزه است که مناسب برای سیسمونی و اتاق خواب کوچولوی شماست این عروسک میتونه یک دوست خوب و عضو همیشگی اتاق کوچولوی شما باشه.

  • 4عدد جغجغه و دندان گیر و مدل های متنوع میتونه بهترین هدیه سیسمونی نوزاد باشه.
  • بازی کردن در رشد کودکان اهمیت زیادی دارد و قدرت تخیل و خلاقیت او را بهبود می‌بخشد، به او برای بازی کردن با دیگران کمک می‌کند و باعث می‌شود کودک با سرعت و علاقه خود به کشف جهان اطراف بپردازد.
  • در میان مزایای اسباب بازی برای کودکان رشد خلاقیت یکی از مهمترین آن ها است که توجه والدین کودکان را به خود جلب می کند.
  • ـ وقتی کودک چیزی می سازد، در او اعتماد و اطمینان به خود افزایش پیدا کرده و موجب رشد اعتماد به نفس کودک می گردد.

اسباب بازی هایی که به وسیله ی کارخانه ها تولید شده اند و شما آنها را خریداری می کنید خوب است ولی ضروری نمی باشند. به خاطر داشته باشید در هنگام بازی کردن با کودک، همواره فقط چند اسباب بازی محدود را در اختیار او قرار دهید و محیط بازی او را بیش از حد شلوغ نکنید. بهتر است والدین، تعدادی از اسباب بازی ها را خارج از دسترس کودک نگه دارند و هر زمان که او لوازم قبلی را به طور کامل کشف کرد، برای ایجاد احساس طراوت و تازگی، اسباب بازی مناسب و جدیدی را در اختیار او قرار دهند.

کودکان نوپا عاشق جدا کردن، جمع کردن، بیرون کشیدن، قرار دادن، اضافه کردن و جمع شدن هستند. اسباب بازی هایی را انتخاب کنید که انتهای باز داشته باشند به این معنا که کودک شما می‌تواند با آنها بازی‌های مختلفی انجام دهد. این اسباب بازی‌های سیسمونی از مواد اولیه درجه یک ساخته شده اند، رنگ غیر‌شیمیایی دارند و تمام استانداردهای ایمنی در آنها رعایت شده است. در طراحی اسباب بازی‌ها باید دقت فراوانی صورت بگیرد تا هم برای کودک سرگرم کننده باشد و هم به او آسیب نرساند. اسباب بازی نباید قطعات تیز داشته باشد و اگر قطعات ریزی دارد نباید از آن جدا شود مثلا پیچ‌ها که ساخت استفاده شده‌اند. مستحکم باشد و در برابر ضربه و پرتاب شدن از خود مقاومت خوبی نشان دهد.

اسباب‌بازی فقط وسیله‌ای برای بازی نیست، بلکه مهارت‌های مختلفی را در کودکان پروش می‌دهد. برای هر کودک باید متناسب با سن و میزان رشد هوش او اسباب‌بازی تهیه کنید. برای کودکان بزرگ‌تر که به احتمال زیاد با دیگر بچه‌ها هم‌بازی می‌شوند، اسباب‌بازی‌هایی را انتخاب کنید که بتوانند با دیگران استفاده کنند. برای کودکان کوچک‌تر به اندازه کافی اسباب‌بازی داشته باشید تا اشتراک‌گذاری لازم نباشد.