دسته‌ها
اخبار

فروش انواع عروسک دخترانه جدیدترین های 2022 + هدیه ویژه-اسباب بازی

همچنین لوازم جانبی خانه عروسکی کودک شما را بیشتر به فکر، درک و کار با اشیا و موقعیت های زندگی واقعی وا می‌دارد. اگر پدر یا مادری مغرور یا دایی یا عمه هستید که به دنبال هدیه برای یک کودک جوان و شایان ستایش هستید، خانه عروسکی باربی یا خانه عروسک‌های تولد گزینه خوبی است. دخترها معمولا به دنبال بازی با بهترین اسباب بازی‌ها و عروسک‌های نمایش دهنده احساسات هستند و این در حالی است که این موضوع کاملا در ارتباط با پسرها به صورت عکس اتفاق می‌افتد. اثرات مثبتی که بای با عروسک دارد هم بر روی دختران می تواند باشد و هم برروی پسران. کودکان هیجانات و احساسات خود را با بازی با عروسک نشان می دهند. برند وارم بیبی نیز در این زمینه پیشرفت بسیاری کرده است و عروسک‌های بسیار جذابی را تولید می‌کند و هر ساله به این مدل‌های می‌افزاید.

به طور مثال دختر بچه‌ها مثل یک مادر از عروسک دخترانه خود مراقبت میکنند و با الگوبرداری از مادر و پدر خود رفتارهایی مشابه آن را با عروسک‌ها دارند. عروسک باربی یوگا با لباس قرمز، عروسکی خوشتیپ با تیشرت و شلوار قرمز می باشد. رنگ مو عروسک باربی یوگا به رنگ مسی بوده و از قابلیت حرکت دست و پای مفصلی برخوردار هست.عروسک باربی جزو محبوب ترین انواع اسباب بازی دخترانه است. این ست عروسک به همراه کالسکه و ظرف غذا یک اسباب بازی جذاب برای نقش بازی کودکان شما مخصوصا دختربچه های عزیز می باشد و مناسب برای کودکان بالای 3 سال است. Anna Animator doll BXG224A – عروسک انا از کارتون جذاب فروزن یک اسباب بازی دوست داشتنی برای نقش بازی کودکان شما مخصوصا دختربچه های عزیز می باشد و مناسب برای کودکان بالای 3 سال است.

همچنین خرید عروسک بادی، به افرادی که می‌خواهند بدون دردسر کودک خود را حمام کنند؛ توصیه می‌شود. این عروسک‌ها روی آب باقی مانده و می‌توانند کودک شما را سرگرم کنند. عروسک بادی معمولا از جنس PVC ساخته می‌شود و قیمت نسبتا کمی دارد.

عروسک میکی موس موزیکال آیتم 335

عروسک های کوکی لوس از سری عروسک های دارای اکسسوری های مختلف و عروسک میباشد که کادو تولد مناسب برای کودکان بالای 3 سال است. عروسک kookyloos با لوازمشون منتظرن که به خونه ی کوچولوهاتون بیان و دوست و همبازی خوبی برای زمان خاله بازی باشن. عروسک دخترانه موزیکال با گاری فلزی خوشگل و سگ کوچولوی بامزش یک هدیه تولد زیبا مناسب دختر کوچولوها و مناسب نقش بازی کودکان بالای 3 سال شماست. عین یک مامان مهربون از عروسک دخترانه خوشگلتون با وسایلس که داره مراقبت کنین.

کالسکه، تخت خواب، وسایل اتاق خواب و بسیاری از وسایل دیگر عروسک در این دسته قرار می‌گیرند که با خرید این اسباب بازی‌ها در کنار عروسک می‌تواند بازی را بهتر کند. گاها این لوازم جانبی از خود اسباب بازی اصلی محبوب‌تر شده‌اند و کودک به آنها علاقه بیشتری نشان می‌دهد. این امر مورد استقبال بسیاری از افراد در دنیا قرار گرفت و فروش این اسباب بازی دخترانه را بسیار بالا برد. باربی برای طراحی از چند مدل انسان خاص استفاده می‌کند و از حالت صورت آنها استفاده کرده است که شخصیت‌ها واقعی‌تر بنظر برسند. عروسک دخترانه محبوب در بین کودکان است که تنوع خوبی دارد و در رنگ بندی های مختلف تولید می شود.

  • کالسکه، تخت خواب، وسایل اتاق خواب و بسیاری از وسایل دیگر عروسک در این دسته قرار می‌گیرند که با خرید این اسباب بازی‌ها در کنار عروسک می‌تواند بازی را بهتر کند.
  • این نوع از عروسک‌ها بر اساس شخصیت‌هایی ساخته شده‌اند که برای کودکان آشنا هستند.
  • در انتخاب همه ی اسباب بازی ها انتخاب و سلیقه کودک مهم است اما در مورد عروسک ها این موضوع اهمیت بیشتری پیدا می کند.
این موضوع در رابطه با بازی با عروسک ها اهمیت ویژه ای پیدا می کند، بطوریکه مطالعاتی روی آن انجام شده است. ماشا میشا دوستای صمیمی هستند که با هم کلی ماجراهای هیجان انگیز دارند. عروسک ماشا با سر پلاستیکی و بدنه پولیشی میتواند هدیه ای عالی برای طرفداران ماشا میشا می باشد. مشتری گرامی لطفا قبل از خرید این کالا، با فروشنده هماهنگی های لازم را انجام دهید.

البته گاهی از این مهارت‌ها به عنوان EQ یا هوش هیجانی هم یاد می‌شود. مهارت های نام برده در محیط های آموزشی رسمی مانند مدارس و کلاس های درس نادیده گرفته می شوند، اما ضروری هستند. تا زمانی که به بازی با عروسک هایتان علاقه دارید، به بازی خود ادامه دهید و از آن لذت ببرید . ویژگی مهم دیگر بازی با عروسک ها آماده کردن کودک برای شغل آینده اش و اهداف بلند مدت اوست، مثلا کودکی که به عروسک هاش آموزش یک شعر را می دهد علاقه اش به آموزش را نشان می دهد. در زمان بازی ، کودکان در موقعیت های مختلف و جدیدی قرار می گیرند .

عروسک عروس

حالا چرا مناسب؟ زیرا آنها روی شخصیت و تفکرات بچه های ما تاثیر خواهند گذاشت. چادرهای مخصوص کودک از نظر طراحی ظاهری، نحوه راه اندازی و کاربرد متنوع هستند. یکی از هیجان انگیزترین کارهایی است که اکثر دختر کوچولو ها دوست دارند. کودکان به صورت ناخودآگاه علاقه دارد همانند پدر یا مادرشان رفتار کنند.

عروسک خرس پاپیون دار بزرگ ارتفاع 30 سانتی متری

فروشگاه عروسک چیچیلاس که اصلی‌ترین بخش این مجموعه است،‌ انواع عروسک و اسباب‌بازی مخصوص نوزاد،‌ کودک و نوجوان را ارائه می‌دهد. شما می‌توانید جدیدترین انواع عروسک پولیشی، پارچه‌ای، پلاستیکی و سیلیکونی را با قیمت مناسب در این فروشگاه پیدا کنید. اما فراموش نکنید، چیچیلاس تنها یک فروشگاه مجازی نیست و شما می‌توانید به صورت حضوری به دفتر فروشگاه مراجعه و خرید کنید. بازی با عروسک مهارت های اجتماعی را که کودک، در سال های اولیه رشد به دست می آورد، تقویت می کند. وقتی بچه ها با عروسک و خانه عروسکی بازی میکنند، یاد می گیرند که با مهربانی با یکدیگر همکاری و ارتباط برقرار کنند. با مراقبت از یک مجله خبری اسباب بازی، آنها یاد می گیرند که چگونه از یکدیگر مراقبت کنند.

دوران کودکی پر از اضطراب‌هایی است که بسیار طبیعی و غیر قابل انکار است. وقتی بچه‌ها زمان خود را به بازی کردن سپری میکنند، از اضطراب‌های پنهان درونی خود رها می‌شوند و آرامش می‌گیرند. کودکان برای ابراز احساساتی که نمیتوانند در حالت عادی آن‌ها را بیان کنند، از بازی‌های خیالی استفاده می‌کنند و در جریان بازی احساسات خود را بروز می‌دهند. برخی از کودکان تمایلی به ارتباط با همسالان و اعضای خانواده ندارند.