دسته‌ها
اخبار

فروش انواع عروسک دخترانه جدیدترین های 2022 + هدیه ویژه-اسباب بازی

زیرا دخترها عاشق عروسک های زیبا هستند ، مخصوصا عروسک های دختر با چهره های دلنشین و دوست داشتنی که مور پسند همه سلایق است. پس برای خرید آن لحظه ای تردید نکنید و پس از مشاهده نمونه های متنوع در سایت فروشگاهی ما و در نهایت براساس سلیقه خود گزینه مورد نظر را انتخاب نمایید. این ها عروسک دخترانه مجموعه ای هستند که از پارچه یا بافتنی ساخته می شوند. بسیاری از عروسک های پارچه ای دارای صورت های پارچه ای، کلاه گیس های بافته شده از نخ و لباس های دست ساز هستند.این عروسک ها جز عروسک دخترانه تزئینی به حساب می آید. با یادگیری مهارت های اجتماعی در سنین پایین، کودکان مسئولیت پذیری را نیز یاد می گیرند.

هایپرباکس جزء معدود فروشگاه‌هایی است که به شدت روی ایمنی و استاندارد محصولاتش حساس است. یکی از نکاتی که در نظرات راجب این فروشگاه بسیار شنیده می‌شود، «بسته‌بندی بهداشتی و منحصربه‌فرد » آن‌هاست. فروشگاه اسباب بازی فنقلی فعالیت خود را در سال 1385 با مدیریت مهدی عارف نیا شروع کرد. اگر کودک شما نمیداند که چگونه با بعضی عروسک ها بازی ی کند می توانید در کنار کودک نشسته و در حین عروسک بازی آموزش عروسک بازی را نیز به کودک دهید.

به طور مثال دختر بچه‌ها مثل یک مادر از مجله خبری اسباب بازی خود مراقبت میکنند و با الگوبرداری از مادر و پدر خود رفتارهایی مشابه آن را با عروسک‌ها دارند. عروسک باربی یوگا با لباس قرمز، عروسکی خوشتیپ با تیشرت و شلوار قرمز می باشد. رنگ مو عروسک باربی یوگا به رنگ مسی بوده و از قابلیت حرکت دست و پای مفصلی برخوردار هست.عروسک باربی جزو محبوب ترین انواع اسباب بازی دخترانه است. این ست عروسک به همراه کالسکه و ظرف غذا یک اسباب بازی جذاب برای نقش بازی کودکان شما مخصوصا دختربچه های عزیز می باشد و مناسب برای کودکان بالای 3 سال است. Anna Animator doll BXG224A – عروسک انا از کارتون جذاب فروزن یک اسباب بازی دوست داشتنی برای نقش بازی کودکان شما مخصوصا دختربچه های عزیز می باشد و مناسب برای کودکان بالای 3 سال است.

عروسک های کوکی لوس از سری عروسک های دارای اکسسوری های مختلف و عروسک میباشد که کادو تولد مناسب برای کودکان بالای 3 سال است. عروسک kookyloos با لوازمشون منتظرن که به خونه ی کوچولوهاتون بیان و دوست و همبازی خوبی برای زمان خاله بازی باشن. عروسک دخترانه موزیکال با گاری فلزی خوشگل و سگ کوچولوی بامزش یک هدیه تولد زیبا مناسب دختر کوچولوها و مناسب نقش بازی کودکان بالای 3 سال شماست. عین یک مامان مهربون از عروسک دخترانه خوشگلتون با وسایلس که داره مراقبت کنین.

عروسک پلنگ صورتی

کالسکه، تخت خواب، وسایل اتاق خواب و بسیاری از وسایل دیگر عروسک در این دسته قرار می‌گیرند که با خرید این اسباب بازی‌ها در کنار عروسک می‌تواند بازی را بهتر کند. گاها این لوازم جانبی از خود اسباب بازی اصلی محبوب‌تر شده‌اند و کودک به آنها علاقه بیشتری نشان می‌دهد. این امر مورد استقبال بسیاری از افراد در دنیا قرار گرفت و فروش این اسباب بازی دخترانه را بسیار بالا برد. باربی برای طراحی از چند مدل انسان خاص استفاده می‌کند و از حالت صورت آنها استفاده کرده است که شخصیت‌ها واقعی‌تر بنظر برسند. عروسک دخترانه محبوب در بین کودکان است که تنوع خوبی دارد و در رنگ بندی های مختلف تولید می شود.

عروسک دختر لوسیا

این موضوع در رابطه با بازی با عروسک ها اهمیت ویژه ای پیدا می کند، بطوریکه مطالعاتی روی آن انجام شده است. ماشا میشا دوستای صمیمی هستند که با هم کلی ماجراهای هیجان انگیز دارند. عروسک ماشا با سر پلاستیکی و بدنه پولیشی میتواند هدیه ای عالی برای طرفداران ماشا میشا می باشد. مشتری گرامی لطفا قبل از خرید این کالا، با فروشنده هماهنگی های لازم را انجام دهید.

فروشگاه عروسک چیچیلاس که اصلی‌ترین بخش این مجموعه است،‌ انواع عروسک و اسباب‌بازی مخصوص نوزاد،‌ کودک و نوجوان را ارائه می‌دهد. شما می‌توانید جدیدترین انواع عروسک پولیشی، پارچه‌ای، پلاستیکی و سیلیکونی را با قیمت مناسب در این فروشگاه پیدا کنید. اما فراموش نکنید، چیچیلاس تنها یک فروشگاه مجازی نیست و شما می‌توانید به صورت حضوری به دفتر فروشگاه مراجعه و خرید کنید. بازی با عروسک مهارت های اجتماعی را که کودک، در سال های اولیه رشد به دست می آورد، تقویت می کند. وقتی بچه ها با عروسک و خانه عروسکی بازی میکنند، یاد می گیرند که با مهربانی با یکدیگر همکاری و ارتباط برقرار کنند. با مراقبت از یک عروسک دخترانه، آنها یاد می گیرند که چگونه از یکدیگر مراقبت کنند.

کودکان و خردسالان بیشتر مهارت های ارتباط اجتماعی و نحوه برقراری را از طریق بازی با اسباب بازی یاد می گیرند. کودکان با بازی کردن ، اضطراب اجتماعی و روحی جسمی خود را تا حد زیادی کاهش میدهند و به آرامش می رسند. ،عروسک دخترانه سخنگو،کالسکه اسباب بازی، موزیکال و مجموعه کاملی از اسباب بازی دخترانه جدید مانند اسباب بازی دخترانه آشپزی، اسباب بازی باربی جدید، خانه باربی و … عروسک kookyloos با لوازمشون منتظرن که به خونه ی کوچولوهاتون بیان. عروسک پولیشی اصطلاحی است که برای عروسک‌های پرزدار و مخملی به کار می‌رود. این نوع عروسک را می‌توان برای کودکانی در سنین کمتر خریداری کرد.

با توجه به نوع عروسک، جنس و مواد به کار رفته،میزان محبوبیت، شرکت سازنده و…قیمت اسباب بازی ها ارزان یا گران می شود. ابتدا باید به عروسک آرایشی خود یک حمام و آبگرم آرامش بخش بدهید و در آنجا یک اسپا زیبایی آرامش بخش به او بدهید. بعد از اسپا زیبایی باید آرایش عروسکی زیبای او را طراحی کنید تا کاملا زیبا به نظر برسد. تب برای انجام بازی های لباس پرنسس؟ آیا می خواهید بازی های آرایشی رایگان انجام دهید و می خواهید یک آرایشگر عروسی شوید؟ در اینجا آماده باشید که عروس می خواهد در عروسی خود از سالن آرایش خود بازدید کند. اکنون شانس شما برای تبدیل شدن به یک هنرمند آرایشگر شاهزاده خانم است. یک آرایشگر شاهزاده خانم باشید، مسئولیت شما این است که یک عروس زیبا را آرایش کنید.

  • عروسک‌ها اسباب‌بازی‌های فوق‌العاده‌ای برای دختران و پسران هستند تا در مورد خود و دنیای اطراف بیاموزند.
  • یک آرایشگر شاهزاده خانم باشید، مسئولیت شما این است که یک عروس زیبا را آرایش کنید.
  • برند وارم بیبی نیز در این زمینه پیشرفت بسیاری کرده است و عروسک‌های بسیار جذابی را تولید می‌کند و هر ساله به این مدل‌های می‌افزاید.
  • بنابراین، بازی با یک خانه عروسک و لوازم جانبی آن می‌تواند به کودک شما کمک کند تا مهارت‌های حرکتی خوب خود را تیزتر کند.
  • امروزه در علم روانشناسی نوین بسیاری از روش‌های درمانی برای کودکان با استفاده از عروسک‌ها انجام می‌شود.