دسته‌ها
اخبار

فروش ویژه بهترین ربات های اسباب بازی- فروشگاه اینترنتی دنیای اسباب بازی-اسباب بازی

ربات‌ها معمولاً قابلیت حرکت به سمت جلو و عقب و چرخش سر و دست و کمر را دارند. با وجود این حرکات کودک ربات را یک موجود زنده تصور می‌کند و در مقابل آن نسبت به دیگر اسباب بازی‌های غیرمتحرک خود هیجان بیشتری دارد. از دیگر قابلیت‌های ربات‌ها می‌توان به پخش نور و صدا اشاره کرد که بسیار مورد توجه کودکان است. این در حالی است که برخی از ربات‌ها قابلیت کنترل از راه دور و حتی قابلیت اتصال به گوشی‌های هوشمند و تبلت را نیز دارند. در مطلب “ربات اسباب بازی مورد علاقه کودکان باهوش” ابتدا مقدمه‌ای بر موضوع مطرح می‌کنیم. در ادامه به دلایل خوب بودن ربات‌ها برای کودکان اشاره کرده و در نهایت به توضیح ویژگی‌ها و قابلیت‌ها و فواید ربات‌های اسباب بازی می‌پردازیم.

این محصول یک سگ کنترلی رباتیک STUNT DOG به همراه کنترل از راه دور می تواند راه برود و حرکت کند و برقصد و موزیک پخش کند. این ربات‌ها همراه خودشون ریموت کنترل دارند و می‌شه اون‌ها رو از راه دور هدایت کرد. اسباب‌بازی‌های رباتیک کنترلی مثل عنکبوت آبی کنترلی Terra حس خوبی از بازی کردن رو به بچه‌ها می‌دن. با این اسباب‌بازی‌ها می‌شه حیوانات و موجودات رباتیک رو به هرجا که می‌خواهیم هدایت کنیم. با مجموعه FurReal از بهترین ربات‌های دوست‌داشتنی، دنیایی از حیوانات خانگی شگفت‌آور تعاملی و واقعی را پیدا کنید و جادویی که آنها را زنده می کند کشف کنید. اسباب‌بازی‌های رباتیک فورریل به شکل حیوانات بامزه تولید می‌شن تا ترس بچه‌ها از بازی کردن با حیوانات بریزه و با مراقبت از اون‌ها آشنا بشن.

ربات‌هایی در اشکال مختلف مانند حیوانات و اکشن فیگورها با یا بدون کنترل که می توانید از این بخش خرید کنید. اگر به دنبال سگ ربات اسباب بازی زومر هستید، در فروشگاه کی کی تویز موجود است. این اسباب بازی رباتیک از پاها و کمر دارای موتور و یا جک های گوناگونی است که باعث می شود این اسباب بازی سگ رباتیک حرکات و حالات مختلفی را به نمایش بگذارد. مانند یک سگ واقعی می تواند بنشیند، برقصد، بایستد و کلی کارهای جذاب دیگر هم انجام دهد. کودکان در سنین سه تا هفت سالگی اطلاعات زیادی را دریافت می کنند.

ربات اسباب بازی برای حرکت به انرژی نیاز دارد، که با توجه به خلاقیت سازندگان، از روش های مختلفی برای رسیدن به این هدف استفاده می‌شود. راه‌هایی که در عین جذابیت برای کودکان عامل ایجاد خلاقیت نیز می‌باشند و به نوعی بی خطر و امن هم هستند. به طور مثال در برخی از این ربات‌ها انرژی مورد نیاز از محلولی از آب نمک تهیه می‌شود .

رشد توانایی های مغزی با اسباب بازی

این ربات هوشمند اسباب بازی همچنین دارای تعدادی دکمه برای حرف های علمی زدن، داستان سرایی، خندیدن و … اسباب بازی ربات کنترلی دارای قابلیت چرخش سر و حرکت دست و پا میباشد. از جمله جذابیت های یک ربات اسباب بازی، قابلیت حرکت، امکان تغییر ظاهر، کنترل و تیر اندازی است. این موارد ظاهر یک ربات را تا حد ممکن به قهرمانان جنگ ستارگان و دیگر شخصیت های کارتونی رباتی نزدیک می کند و به تخیلات کودکانه قوت می بخشد.

  • یکی از جذاب ترین و مهیج ترین اسباب بازی ها برای پسر ها تفنگ ساچمه ای است که تنوع بالایی از کلت فلزی را در این سایت میتوانید خریداری کنید.
  • آیا کودک شما مجذوب یک ربات اسباب بازی کنترلی شده است؟ چه پاسخ مثبت باشد چه خیر، با ما همراه باشید.
  • اسباب بازی ربات کنترلی با قابلیت پرتاب تیر و دارای موسیقی است و کودکان براحتی می توانند با آن بازی کنند.
  • بانی نیک یک از بزرگترین فروشگاه های اسباب بازی در ایران می باشد ، این فروشگاه دارای انواع اسباب بازی دخترانه، پسرانه، اسباب بازی های کنترلی و غیر کنترلی، اسباب بازی های سیسمونی و نوزادی و… می باشد .
  • حس لذت‌بخش داشتن یک شخصیت محبوب سینمایی را با این کاراکترهای رباتیک میشه تجربه کرد.
ربات اسباب بازی یکی از بازی‌هایی که به تازگی رونمایی شده و بسیار پرطرفدار است. اسباب بازی ربات موزیکال THUNDEROBOLT که بصورت موزیکال با صدا می باشد. مجموعه‌ای از پیشرفته‌ترین ربات‌های اسباب‌بازی تولید شده توسط شرکت‌های مطرح اسباب‌بازی. این ربات‌ها مثل پاندارو رباتیک پیک ا رو کارایی متعددی دارند و به خاطر تنوع کارهایی که می‌تونن انجام بدن تکرارپذیری بالایی در بازی دارن.

اسباب بازی ربات کنترلی با پرتاب تیرROBOCOP PRESIDENT که دارای باتری شارژی نیز می باشد. این محصول یک سگ کنترلی رباتیک smart dog به همراه کنترل از راه دور و باتری قابل شارژ است که می تواند یک سرگرمی بسیار هیجان انگیز برای بازی کودکان باشد. اسباب بازی ماشین رباتیک تبدیل شونده، یه ماشین کنترلی هوشمند خیلی باحاله که با استفاده از کنترل از راه دور تا فرکانس 2.4g هرتز قابل کنترل هست. ماشین کنترلی مدل Deformation Motorbike 3733،قابلیت تبدیل شدن به ربات، چرخش 360 درجه و پخش افکت های صوتی رو داره. ربات‌ها از اجزای کوچک‌تری ساخته شده‌اند که در کنار هم مجموعه‌ای متحد و منظم تشکیل می‌دهند و به نسبت نوع آن قابلیت‌های حرکتی مختلفی دارند.

این ربات‌ها دارای کنترل از راه دور مختلف هستند که بروی هر یک دارای کلیدهای است که با فشار هر یک ربات حرکت خاص انجام می‌دهد و کودک سرگرم می‌شود. ربات اسباب بازی هوشمند از آن دسته اسباب بازی‌ها مجله خبری اسباب بازی هستند که برای هر کودکی می‌تواند جذاب باشند. شاید تنوع گسترده ربات‌های اسباب بازی و مشخصه‌های بارزی که دارند، دلیل جذابیت هر چه بیشتر این نوع اسباب بازی‌ها برای کودکان و حتی بزرگسالان باشد.

ربات‌های اسباب بازی معمولا به طور خودکار حرکت می‌کنند و همین نکته هیجان و شور و شوق کودکان را برمی‌انگیزد. ما در دسته بندی اسباب بازی هوشمند و رباتیکتلاش کردیم تا مطابق با سلیقه کودک شما مجموعه ای از بهترین مدل های اسباب بازی هوشمند و رباتیک را برای شما جمع آوری کنیم. تحقیقات نشان می دهد که یادگیری زبان برای کودکان بسیار آسان تر از بزرگسالان است. بنابراین تمام امتیازات، به اسباب‌بازی‌های آموزشی و ربات‌ اسباب بازی کودکان تعلق می‌گیرد که به آرامی و از طریق ترکیبی از بازی‌های مرتبط و سرگرم‌کننده بر روی کودکان اثر می گذارند. به طور مثال اگر کودک خود را در سن سه سالگی با یک ربات اسباب بازی آشنا کنید، احتمال زیادی وجود دارد که در سن هفت سالگی به زبانی که انتخاب کرده اید آشنایی مطلوبی پیدا کند.

مزایای ربات اسباب بازی هوشمند

اسباب بازی حیوانات موزیکال وی تک مدل لاکپشت دارای سه آهنگ و شش ملودی دلنشین است. اسباب بازی حیوانات موزیکال وی تک مدل شیر دارای سه آهنگ و شش ملودی دلنشین است. اسباب بازی حیوانات موزیکال وی تک مدل ببر دارای سه آهنگ و شش ملودی دلنشین است. اسباب بازی ماشین ربات تبدیل شونده، یه ماشین کنترلی هوشمند خیلی باحاله که با استفاده از کنترل از راه دور تا فرکانس 2.4g هرتز قابل کنترل هست.

خرید بهترین و جدید ترین ربات پسرانه