دسته‌ها
اخبار

فروش ویژه بهترین ربات های اسباب بازی- فروشگاه اینترنتی دنیای اسباب بازی-اسباب بازی

این ربات‌ها هوشمند هستند و حتی نیازی به کنترل از راه دور ندارند. قیمت ربات اسباب بازی و خرید آن می‌توانید ضمن مراجعه به سایت از تیم پشتیبانی نیز کمک بگیرید. برای آشنایی بیشتر با انواع دسته بندی ربات اسباب بازی باید از برخی جزئیات آن اطلاع یابید. این محصول یک کوسه کنترلی اسباب بازی WHALC SHARK است که دارای باتری شارژی می باشد و درون آب براحتی حرکت می کند و کودک می تواند با آن بازی کند. ربات اسباب بازییک فناوری است که فرصتی برای یادگیری یک مهارت متفاوت مانند خلاقیت در سراسر جهان ایجاد می کند. برای اینکه یاد دهی اثر بخش باشد نیاز به ذهن و فکری تازه است به همین دلیل اسبا بازی ها جنبه آموزشی بیشتری برای کودکان دارند، و به آنها یاد می‌دهند که خلاق باشند و متمرکز بمانند.

باکیفیت ترین، جدیدترین و متنوع ترین اسباب بازی ها را می توانید هم به صورت حضوری هم به صورت آنلاین از کی کی تویز خریداری نمایید. خرید لگو و خرید انواع اسباب بازی های فکری در این فروشگاه اسباب بازی برقرار است. سگ کنترلی رباتیک smart dog به همراه کنترل از راه دور و باتری قابل شارژ می تواند کودکان را سرگرم و شاد کند. پیشروبات با بیش از ۱۹ سال سابقه فعالیت در زمینه اتوماسیون صنعتی، رباتیک و آموزش رباتیک، مجله خبری اسباب بازی اقدام به گزینش و عرضه انحصاری برترین محصولات رباتیک از سراسر دنیا با کاربردهای آموزشی، پژوهشی و صنعتی نموده است. از جمله این محصولات می‌توان به انواع ربات، کیت‌های آموزشی رباتیک، قطعات ربات، پلتفورم‌های رباتیک، بازوهای رباتیک و ربات‌های انسان نما اشاره نمود. همچنین پیشروبات انواع محصولات رباتیک نظیر کنترلرهای ربات، بازوهای رباتیک و پلتفورم های مختلف را در ایران طراحی و تولید می‌نماید.

اسباب بازی ربات کنترلی دایناسور سری Smoke Effect

شما به عنوان والدین وظیفه دارید آنچه را خریداری کنید که علاوه بر سرگرمی و گذران اوقات فراغت به رشد ذهنی و تقویت هوش کودک نیز کمک کند و ربات اسباب بازی دقیقا آن چیزی است که تمام این ویژگی‌ها را داراست. ربات‌های اسباب بازی معمولا به طور خودکار حرکت می‌کنند و همین نکته هیجان و شور و شوق کودکان را برمی‌انگیزد. فروشگاه اینترنتی اسباب بازی بازی بین یک سایت تخصصی با استراتژی تبدیل شدن به مرجع جامع در زمینه معرفی، نمایش، عرضه، فروش خرد و فروش عمده اسباب بازی است.

اسباب بازی حیوانات موزیکال وی تک مدل گربه دارای سه آهنگ و شش ملودی دلنشین است. این اسباب بازی موزیکال چراغدار و متحرک، از جنس پلاستیک سخت است برای بچه های بالای یک سال مناسب میباشد. برای مثال انواع ربات از طریق این فروشگاه اینترنتی به راحتی قابل انجام است. در این فروشگاه برای هر سن و سلیقه ای اسباب بازی مناسب وجود دارد. حتی نوجوانان و بزرگسالان شیفته ی رباتیک نیز می توانند محصول مورد علاقه خود را خریداری کنند.

دایناسور رباتیک روبو الایو 02818 Zuru Robo Alive Dino Wars T-Rex

سلام.قیمت شهر رباتها تو تخفیف هست ولی تو سبد خریدم ون قیمت بدون تخفیف لحاظ میشه چرا؟…… ربات های هوشمند تعامل خوبی با کودکان دارند که می توان به ربات های حیوان نیز اشاره کرد مانند ربات سگ که مثل یک حیوان خانگی کوچک برای فرزندتان است. عروسک‌های رباتیکی که مثل حیوون خونگی دوست‌داشتی ان و بچه‌ها از بازی باهاشون سیر نمی‌شن. اسباب بازی اردک تخم گذار موزیکال یک اردک بامزه و بانمکه که می تونه یه دوست خوب برای کوچولوتون بشه. این اردک تخم گذار موزیکال علاوه بر موسیقی و چراغ رقصانی که داره میتونه راه بره و بچرخه و دمشو تکون بده.

اسباب بازی حیوانات موزیکال وی تک مدل ببر دارای سه آهنگ و شش ملودی دلنشین است. اسباب بازی ماشین رباتیک تبدیل شونده، یه ماشین کنترلی هوشمند خیلی باحاله که با استفاده از کنترل از راه دور تا فرکانس 2.4g هرتز قابل کنترل هست. ماشین کنترلی مدل Deformation Motorbike 3733،قابلیت تبدیل شدن به ربات، چرخش 360 درجه و پخش افکت های صوتی رو داره. ربات اسباب بازی تبدیل شوندگان از روی فیلم های سینمایی و کارتونی ساخته شده که بسیار در بین کودکان محبوب می باشد. در حال حاضر سفارش فقط بصورت تماس تلفنی و واریز کارت به کارت انجام می گیرد. در صورت نیاز به خرید اسباب بازی مورد نظر خود، با شماره های موجود در وبسایت تماس حاصل فرمایید تا شرایط سفارش و ارسال کالا توضیح داده شود.

همچنین بر اساس تأثیرات اسباب بازی بر روی ذهن و تئوری هوش های 9 گانه گاردنر، در ارتفای هوش میان فردی نیز بسیار تأثیر گذار است. کودکان به وسیله این ربات اسباب بازی یاد می گیرند که با اطرافیان خود دلسوز، همدل و مهربان باشند. از نظر فناوری، پیشرفته‌ترین ربات ها می‌توانند حالات چهره کودک شما را بخوانند مثلا وقتی کودک شما گریه می کند، ربات هم گریه می کند و وقتی کودک شما میخندد، ربات نیز همین کار را می کند. این نه تنها همدلی و شفقت را آموزش می‌دهد، بلکه احساس نزدیکی نیز به کودک شما میدهد یعنی کودک احساس رفاقت با ربات اسباب بازی پیدا میکند. اسباب بازی ربات کنترلی دارای قابلیت چرخش سر و حرکت دست میباشد. این ربات هوشمند اسباب بازی همچنین دارای تعدادی دکمه برای حرف های علمی زدن، داستان سرایی، رقصیدن و …

ربات‌ها بیشتر برای چه کودکانی مناسب هستند؟

پس باید با این دید که کودک ما قرار است در بزرگسالی کار مهمی انجام دهد و به پیشرفت علم در دنیا کمک کند پیش برویم. از آنجا که ربات‌ها یکی از مهم‌ترین عوامل پیشرفت علم هستند با خرید ربات اسباب بازی برای کودک می‌توان ذهن او را در مسیر درستی قرار داد. مخصوصا پسر بچه‌ها که معمولا کنجکاوترند و به ساخت و ساز علاقه بیشتری دارند. خرید ربات اسباب بازی پسرانه هم در فروشگاه کی کی تویز وجود دارد اما دقت شود که مناسب با سن کودک خود این اسباب بازی را تهیه نمایید.

همچنین فروشگاه ما نماینده تمامی برندهای موجود در فروشگاه و سایت بوده و تلاش حداکثری خود را برای رضایت هرچه بهتر کاربران به کار گرفته است. این محصول یک سگ کنترلی رباتیک STUNT DOG به همراه کنترل از راه دور می تواند راه برود و حرکت کند و برقصد و موزیک پخش کند. این محصول یک سگ کنترلی رباتیک STUN DOG به همراه کنترل از راه دور می باشد که کارهای بامزه و آکروباتیک انجام می دهد. این اسباب‌بازی‌های رباتیک موزیکال با آهنگ‌هایی که پخش می‌کنند فضای شادی رو برای بازی کودکان ایجاد می‌کنند. این ربات‌ها همراه خودشون ریموت کنترل دارند و می‌شه اون‌ها رو از راه دور هدایت کرد. اسباب‌بازی‌های رباتیک کنترلی مثل عنکبوت آبی کنترلی Terra حس خوبی از بازی کردن رو به بچه‌ها می‌دن.

  • امروزه کودکان مخصوصا کودکان باهوش با اسباب بازی‌های ساده سرگرم نمی‌شوند.
  • از ربات‌های انسانی گرفته تا پرندگان سخنگو و حیواناتی که هر یک عمل خاصی را انجام می‌دهد.
  • عروسک‌های رباتیکی که مثل حیوون خونگی دوست‌داشتی ان و بچه‌ها از بازی باهاشون سیر نمی‌شن.
  • مثل ربات بیبی یودا Star Wars که شبیه به شخصیت گروگو طراحی شده و کارهایی‌ شبیه به کارهای بچه در سریال مندلورین رو انجام می‌ده.

البته بهتر است چنین اسباب بازی را به دنبال یک فعالیت مثبت از طرف کودک برای او خریداری کنید تا بداند برای رسیدن به هر چیز مهمی باید تلاش خود را به کار بگیرد. شما می‌توانید با مراجعه به صفحه محصولات آرتی کالا طیف وسیعی از ربات اسباب بازی را مشاهده و جزئیات آن‌ها را بررسی کنید و بهترین گزینه را متناسب با علایق و بودجه مورد نظر تهیه کنید. ربات اسباب بازی هوشمند اشاره کرد که ظاهری زیبا و امکاناتی بی‌نظیر دارد. ربات‌های اسباب بازی متناسب با نوع کارکرد، شمایل ظاهری، نوع طراحی و امکانات خود به دسته‌بندی‌های مختلفی تقسیم می‌شوند.