دسته‌ها
اخبار

فروش گرمکن غذا صنعتی پرسنلی و اداری 10 نفره تا 200 نفره-اخگرتابش

انواع ظروف فلزی کوچک و ظروف آلومینیومی رستورانی قابل استفاده در این دستگاه هستند . برقی یا گازی، که با توجه به نیاز مشتریان انتخاب می‌شود، و در برخی از موارد هم به صورت دومنظوره طراحی و تولید می شوند. هرقدر ظرفیت دستگاه بیشتر باشد، مواد اولیه و زمان بیشتری صرف تولید آن شده است بنابراین هزینه بیشتری نیز باید پرداخته شود. هدف این شرکت موفق، انتقال دانش و تجربه کشورهای اروپایی در امر بهره وری انرژی به صنعت داخل کشور جهت ارتقاء کیفیت محصولات گرمایشی و سرمایشی می باشد. دستگاه هایی که دارای پنل هستند به شما قابلیت تنظیم دما می دهد و همین طور مجهز به نمایشگر نشان دهنده دمای درون دستگاه می باشند.

  • این دستگاه‌ها با ظرفیت بالای تعداد گرم کردن غذا و قیمت مناسب نسبت به دستگاهی مثل مایکروفر برای پرسنل سازمان‌ها بهترین انتخاب است.
  • یکی دیگر از کاربردی ترین و پر مصرف ترین انواع تجهیزات آشپزخانه صنعتی، دستگاه گرمکن غذا می باشد که به آنگرمخانه غذا نیز گفته می شود و به منظور گرم کردن و گرم نگه داشتن انواع مواد غذایی در رستوران ها ، ارگانهای دولتی ، ادارات ، مدارس ، هتل ها و … مورد استفاده قرار می گیرد.
  • 🔹اجاق گرمکن صنعتی یا همان اجاق اینداکشن برند با کیفیت کاپ ترکیه یکی دیگر از انواع وسایل آشپزخانه برای پخت و همچنین گرمایش غذا می باشد.
  • از روش هایی که می توان خرید مطمئن و تضمین شده را انجام داد، خرید از شرکت اخگر تابش است که با پشتوانه و همت روز افزون خود توانسته در این عرصه قدم هایی موفق بردارد.
فروش گرمکن غذا صنعتی پرسنلی و اداری 10 نفره تا 200 نفره-اخگرتابش

با توجه به تعریف ساده از کلمه گرمکن، می توان گفت که در واقع این وسیله وظیفه گرم نگه داشتن محیط را بر عهده دارد و همین طور این گرمکن ها قابلیت کنترل و اندازه گیری دما را دارد، می توان دمای دستگاه را تا حد ثابتی نگه داشت. گرمایش و یا سوخت مصرفی این دستگاه گاز یا برق می باشد که بنا بر سلیقه مشتری عزیز و تامین سوخت آن می توان انتخاب کرد. با توجه به توضیحات تکمیلی که در بالا و صفحات دیگر مطالعه خواهید فرمود از مشتریان محترم دعوت میگردد جهت دریافت اطلاعات تکمیلی از طریق تماس با کارشناسان این شرکت و همچنین بازدید تجهیزات در فضای دفتر تهران یا کارگاه تولیدی واقع در کرج به قسمت تماس با ما مراجعه فرماید . بله؛ تمامی تجهیزات و دستگاه هایصنایع اونیوربه مدت ۱۸ ماه شامل گارانتی و ۵ سال خدمات پس از فروش می باشد.این دستکاه قابلیت ارسال به عراق وسراسر کشور مانند تهران، کرج، تهران، شیراز، اصفهان و… رادارد. این دستگاه در دو مدل گازی و برقی وجود دارد و هرکدام با دو مدل سیم اتوماتیک و معمولی ساخت میشود. گرمخانه ها بسته به میزان ظرفیت و مشخصاتشان مانند مدل پنل کاربری و انرژی مصرفی قیمت های متفاوتی دارند.

دستگاه گرمکن غذا 50 نفره اتوماتیک ترموکوبل دار

لازم به اشاره است که ایمالز فروشگاه اینترنتی نمی باشد و هیچگونه دخالتی در کارکرد فروشگاه ها نداشته و تنها یک مرجع برای جستجو، مقایسه و معرفی کالا و فروشگاه های اینترنتی می باشد. لطفا جهت درج سفارشات خود به این شرکت میتوانید از طریق بارگذاری اطلاعات خود موارد ذیل را کامل و نسبت به ارسال فرم خود اقدام فرماید تا در اسرع وقت همکاران این شرکت اقدام نمایند اخگرتابش . اطلاعات خود را باد دقت وارد نمایید تا تامین کنندگان بتوانند با شما تماس برقرار کنند. لطفاً قبل از ثبت سفارش قیمت و متریال مورد استفاده را با واحد فروش هماهنگ کنید.

شما می توانید برای آگاهی از قیمت ها و اطلاعات بیشتر با شرکت معتبر اخگر تابش تماس بگیرید. پس از تکمیل خرید به منظور پرداخت مبلغ سفارشات خود وارد قسمت سبد خرید در سایت شوید. لطفا قبل از ثبت سفارش به دلیل نوسان قیمت یا موجودی انبار با شماره زیر تماس بگیرید.

گرمکن صنعتی مدل W1

این غذاها را کمتر از پانزده دقیقه گرم کرده و با حرارت دلخواه به مدت زمانی که نیاز دارید گرم نگه خواهد داشت. گرمکن غذا 20 نفره یک دستگاه رومیزی است به دلیل حجم کم و ابعاد کوچک برای تولیدی های با ظرفیت کم کاربرد دارد. همچنین این گرمکن غذای رومیزی برای شرکت های کوچکی که تعداد پرسنل آنها تا 20 نفر است بسیار مناسب و کاربردی است. گرمکن غذا 20 نفره معمولا دارای 3 طبقه است و 20 دقیقه زمان برای گرم کردم غذا نیاز دارد. در تعیین قیمت گرمکن غذا فاکتورهای مهمی از قبیل جنس بدنه، قطعات و مواد اولیه استفاده شده در تولید، ظرفیت دستگاه، انرژی مصرفی و…

دستگاه گرمکن غذا صنعتی دارای ظرفیت و حجم بالایی بوده و معمولا 100 نفره و 200 نفره می باشد. دستگاه گرمکن غذا صنعتی به دلیل داشتن ظرفیتی بالا و حجم قابل توجهی که دارد از مهم‌ترین تجهیزات رستوران و فست فود بوده و قادر است حجم بالایی از غذا به عنوان مثال غذای 100 نفر و یا بیشتر ، غذای 200 نفر را گرم و آماده سرو کند . دستگاه گرمکن غذا صنعتی شرکت روماک ماشین برای گرم کردن و گرم نگهداشتن غذاهای های اداری، پرسنلی و کارخانجات استفاده می شود.

این دستگاه برای رستوران‌ها، هتل‌ها، اداره‌جات و اساسا هر جایی که تعداد بالایی غذا تهیه می‌شود و نیاز به گرم ماندن دارد، بسیار کاربردی است. گرمکن غذای رومیزی و کوچکدر رستوران ها و اداره ها برای قرار دادن نان و غذا با ظرفیت 10 تا 20 غذا کاربرد دارند. جنس بدنه ی این دستگاه از نوع تمام استیل همراه با سینی آب برای جلوگیری از ریخته شدن آب اضافی به وجود آمده از رطوبت داخل گرمخانه صنعتی مناسب می باشد. دستگاه گرمکن غذا در صنعت و تجارت غذا در انواع مختلفی ساخته می شود تا نیاز های متنوع مشتریان را مرتفع کند رستوران ها فست فود ها ادارات و فروشگاه ها نیازی ضروری به این دستگاه دارند با این تفاوت که نوع آن با توجه به کاربردش متفاوت است.

نوع دیگر آن دستگاه گرمکن سیب زمینی با نام صنعتی شوتینگ سیب زمینی می باشد که خود سه مدل مختلف دارد برای گرم نگه داشتن و گرفتن روغن اضافه مواد غذایی سرخ شده فست فودی چون همبرگر و سوسیس و…. گرمکن غذای رستوران نیز ماانند سایر گرمکن ها بود ولی حجم مشخص نخواهد داشت و بستگی به میزان مشتری رستوران ها یا آشپزخانه ها دارد در این صورت انتخاب گرمکن غذای رستورانی به تعداد مشتری بستگی دارد. دستگاه گرمکن غذای 100 نفره و 200 نفره می‌تواند انتخاب مناسبی برای رستوران و فست فودها باشد.