دسته‌ها
اخبار

قیمت ربات اسباب بازی تبدیل شوندگان آراد برندینگ-اسباب بازی

چون در پیشرفت و شکل گیری شخصیت و آینده کودکان بسیار تاثیرگذار می باشد. استفاده از مطالب، تصاویر موجود در این سایت در رسانه های دیگر مجاز نیست و پیگرد قانونی دارد. استفاده از محتوای موجود سایت در رسانه های دیگر مجاز نیست و پیگرد قانونی دارد.

  • این موارد قوه تخیل کودک را تقویت کرده و از نظر کودک به ربات جان می‌بخشد و او را به یک شخصیت واقعی برای کودک تبدیل می‌کند.
  • با این اسبا‌ب‌بازی‌های رباتیک و سورپرایزهای کنارشون می‌شه کلی بازی کرد و از اون‌ها در کنار ربات استفاده کرد.
  • ربات های اسباب بازی آنقدر جذاب و شگفت انگیز هستند که جای خود را در دل اکثر کودکان باز می کنند.
  • یک ربات اسباب بازی ممکن است انواع مختلف و قابلیت‌های متفاوتی داشته باشد اما معمولا همگی به صورت خودکار حرکت می‌کنند.
بزرگ‌ شدن در عصر انفجار اطلاعات و دستگاه‌های الکترونیک هوشمند باعث شده تا این بچه‌ها درک متفاوتی از فناوری دیجیتال و کاربردهای آن در زندگی داشته باشند. ربات هوشمند دارای انواع مختلفی شامل ربات های کنترلی، کیت آموزشی برای ساخت ربات هوشمند و..هستند. با این اسبا‌ب‌بازی‌های رباتیک و سورپرایزهای کنارشون می‌شه کلی بازی کرد و از اون‌ها در کنار ربات استفاده کرد. مثل ربات‌های پرزنت پتس که حتی خود حیوونی که قراره از داخل جعبه بیاد بیرون سورپرایزیه و معلوم نیست چیه.

مانند یک سگ واقعی می تواند بنشیند، برقصد، بایستد و کلی کارهای جذاب دیگر هم انجام دهد. اگر به دنبال ربات اسباب بازی هوشمند برای کودکان کوچکتر با سن کم تر هستید، پیشنهاد ما به شما سگ رباتیک اسباب بازی است. می توان کلیه فرمان ها را با منترل از راه دور به این اسباب بازی داد و مانند یک حیوان خانگی دوست داشتنی با آن رفتار کرد.

فیلتر براساس قیمت:

فروشگاه اسباب بازی بازیتو ، به عنوان یکی از تامین کننده های اسباب بازی و سرگرمی کودکان شما پا در این زمینه گذاشته است. خرید لگو ، خمیر بازی ، ربات اسباب بازی ، انواع عروسک و اکشن فیگور و… با کیفیت مناسب بصورت حضوری و غیر حضوری امکان پذیر است. ربات‌های اسباب بازی هوشمندی که دارای کنترل هستند و بدون سیم و دکمه روی خود، مجله خبری اسباب بازی توسط شما کنترل می‌شوند. ربات‌هایی در اشکال مختلف مانند حیوانات و اکشن فیگورها با یا بدون کنترل که می توانید از این بخش خرید کنید. این محصول جذاب و دوست داشتنی علاوه بر ویژگی سرگرم کننده اش به بالا رفتن مهارت هایی چون ایجاد هماهنگی بین چشم و دست، توانایی حرکتی ظریف، اعتماد به نفس، خلاقیت و دقت و تمرکز کمک می کند.

سگ رباتیک دوست داشتنی با چشمان LED خود با بچه ارتباط برقرار می کند و به بهترین دوست او تبدیل میشود. تام گربه دوست داشتنی اپلیکشن ها به دنیای واقعی اومده و برای کوچولوها سرگرمی و شادی فراهم میکنه. تام یک دوست خوب و عضو همیشگی برای کوچولوی شماست و هیچ موقع قدیمی نمیشه. تام سخنگو 30 سانتی متر ارتفاع داره و برای رده سنی بالای 3 سال مناسبه.

کنسرو غذای سگ و گربه پتچی مدل خورش قیمه وزن 120 گرم – Petchi