دسته‌ها
اخبار

قیمت و خرید بهترین ربات های اسباب بازی کنترلی +جدید ترین ربات ها-اسباب بازی

به همین دلیل انواع ربات‌ها می‌توانند نیازهای این دسته از کودکان را به راحتی برآورده کنند. یکی از جذابیت‌های ربات اسباب بازی، قابلیت مجله خبری اسباب بازی حرکت است که کودک را به وجد می‌آورد و نظر او را جلب می‌کند. برخی از ربات‌های انسانی هستند که قابلیت تغییر شکل به ماشین را دارند.

دلایل خوب بودن ربات به عنوان اسباب بازی

بهتر است ربات هایی را برای بچه ها تهیه نمایید که امکان تغییراتی در آنها برای بچه ها وجود داشته باشد. فروشگاه اسباب بازی بازیتو ، به عنوان یکی از تامین کننده های اسباب بازی و سرگرمی کودکان شما پا در این زمینه گذاشته است. خرید لگو ، خمیر بازی ، ربات اسباب بازی ، انواع عروسک و اکشن فیگور و… با کیفیت مناسب بصورت حضوری و غیر حضوری امکان پذیر است. برخی از این ربات‌ها قابلیت پرتاب تیر و چرخش دست و پا و بدن نیز دارند. اسباب بازی ربات کنترلی با قابلیت پرتاب تیر و دارای موسیقی است و کودکان براحتی می توانند با آن بازی کنند. اسباب بازی ربات دایناسور کنترلی DINOSAUR K18 با کنترل ازراه دور و باتری شارژی می باشد که یکی از اسباب بازی های مورد علاقه کودکان است و براحتی برای آنان قابل استفاده و بازی می باشد.

ربات سگ کنترلی دکسترتی کد 18011

یعنی بچه‌ها از بازی کردن با این ربات‌ها به هیچ وجه خسته نمی‌شن و هر بار ویژگی‌های جدیدی از این کارهای رباتیک رو کشف می‌کنن. Smart Pet سگ رباتیک دوست داشتنی با چشمان LED خود با بچه ارتباط برقرار می کند و به بهترین دوست او تبدیل میشود. سگ رباتیک دوست داشتنی با چشمان LED خود با بچه ارتباط برقرار می کند و به بهترین دوست او تبدیل میشود. مطمئن باشید با این خرید علاوه بر ایجاد لحظاتی خوش و سرگرم کننده به تقویت هوش و وضعیت شناختی فرزندتان کمک خواهید کرد؛ زیرا این بازی صرفا برای سرگرمی و گذران اوقات فراغت ساخته نشده و مزایای آموزشی و تقویتی نیز دارد. اسباب بازی‌ها به سادگی وسایل بازی قدیمی نیستند و هر روز نسل پیشرفته و هوشمندتری از اسباب بازی‌های جذاب، پیچیده و منحصر به فرد روانه بازار می‌شود.

  • ربات‌های اسباب بازی متناسب با نوع کارکرد، شمایل ظاهری، نوع طراحی و امکانات خود به دسته‌بندی‌های مختلفی تقسیم می‌شوند.
  • این موارد ظاهر یک ربات را تا حد ممکن به قهرمانان جنگ ستارگان و دیگر شخصیت های کارتونی رباتی نزدیک می کند و به تخیلات کودکانه قوت می بخشد.
  • ماشین کنترلی مدل Deformation Motorbike 3733،قابلیت تبدیل شدن به ربات، چرخش 360 درجه و پخش افکت های صوتی رو داره.
  • در صورت نیاز به خرید اسباب بازی مورد نظر خود، با شماره های موجود در وبسایت تماس حاصل فرمایید تا شرایط سفارش و ارسال کالا توضیح داده شود.
  • مجموعه‌ای از پیشرفته‌ترین ربات‌های اسباب‌بازی تولید شده توسط شرکت‌های مطرح اسباب‌بازی.
  • پیویو در زمینه زیبایی و سلامت ، زیورآلات زنانه و باکس های هدیه آماده فعالیت دارد.

این ربات کنترلی با ریموت کنترل بی سیم قابل هدایته و با باتری ۴٫۸ ولت شارژی کار می کنه که کابل USB شارژر اون در بسته بندی وجود داره. شما عزیزان می توانید برای خرید انواع ربات کنترلی و ربات کنترلی اسباب بازی هوشمند با کیفیت بالا به فروشگاه اینترنتی پیویو سر بزنید و متناسب با نیاز و علاقه ی خود ثبت سفارش نمایید. اگر به دنبال ربات اسباب بازی هوشمند برای کودکان کوچکتر با سن کم تر هستید، پیشنهاد ما به شما سگ رباتیک اسباب بازی است. می توان کلیه فرمان ها را با منترل از راه دور به این اسباب بازی داد و مانند یک حیوان خانگی دوست داشتنی با آن رفتار کرد.

برای مثال انواع ربات از طریق این فروشگاه اینترنتی به راحتی قابل انجام است. در این فروشگاه برای هر سن و سلیقه ای اسباب بازی مناسب وجود دارد. حتی نوجوانان و بزرگسالان شیفته ی رباتیک نیز می توانند محصول مورد علاقه خود را خریداری کنند.

اسباب بازی ربات رقصنده مدل Dance Robot