دسته‌ها
اخبار

قیمت و خرید ماشین اسباب بازی کنترلی شارژی و فلزی 4 بهمن-اسباب بازی

چیزی که باید بخاطر بسپارید این است که هر چه سریعتر حرکت کنند، سریعتر تمایل به شکستن خواهند داشت و با برخورد به موانع سریعتر خراب می‌شوند. بنابراین، حتما ماشین کنترلی خریداری نمایید که خیلی سریع نباشد که نتوانید آن را کنترل کنید و اسباب بازی تهیه کنید که با توانایی‌های مجله خبری اسباب بازی شما همخوان باشد. مرکز اسباب بازی کیدبی تویز از جمله فروشگاه‌های درجه یک اینترنتی در بخش فروش بی‌واسطه و عمده ماشین کنترلی به عنوان یکی از اسباب بازی‌های پرفروش می‌باشد. قیمت خرید مستقیم این اسباب بازی در فروشگاه کید بی تویز یک قیمت منحصر به فرد است.

ماشین کنترلی بوگاتی مدل Best Car 199

ماشین های کنترلی هدیه های باارزشی برای کودکان به حساب می آیند و دارای جعبه های جذاب و مناسبی جهت هدیه دارند . ماشین تایفون آفرود کنترلی مدل 660-MT می تواند با سرعت 80 کیلومتر بر ساعت حرکت کند و برای بعد از 8 سالگی مناسب است. ماشین کنترلی بتمن یک مدل باطری خور بوده و برای کودکان بالای 3 سال مناسب است.

البته باید یادآوری کنیم لذت از بازی و سرگرمی و تفریح تنها هدف این دسته از اسباب بازی ها نیست بلکه اهداف پرورشی و رشدی هم دارند. با خرید ماشین‌های کنترلی، کودک با دنیای جدیدی روبرو می‌شود و می‌تواند بازی‌های خلاقانه‌ای را انجام ‌دهد. با حرکت دادن ماشین و موتور، اعتمادبه‌نفس در کودکان تقویت می‌شود و قدرت بدنی آن‌ها نیز افزایش چشمگیری پیدا می‌کند.

این ماشین‌ها قدرت بیشتری دارند و مورد توجه افراد علاقه‌مند به بازی در مسیرهای ناهموار می‌باشند. در کنار این مدل ماشین مدل باگی ارتفاع کمتری نسبت به ماشین‌های کنترلی آفرود دارند ولی لاستیک های آنها پهن‌تر می‌باشد. از این ماشین‌ها برای دریفت کردن و یا تیک آف استفاده می‌شود زیرا دارای دور موتور خوبی هستند که برای این کار طراحی شده‌اند. اسباب بازی پسرانه ماشین کنترلی دارای تنوع بسیار زیاد و برند های معتبر می باشد و این باعث وجود قیمت های مختلف در بازار شده است.

ماشین بازی بیبی لند مدل Top Car 1

همین موضوع نیز موجب گردیده است تا این روزها انتخاب آن از سوی کودکان بدون محدودیت در ظاهر، نوع بازی و … صورت گیرد. بنابراین ماشین کنترلی انتخاب منحصر به فردی برای کودکان است، زیرا کودکان امروزه نیازمند اسباب بازی‌های مهیجی هستند. اسباب بازی که علاوه بر زیبایی و کارایی ساده، از هیجانات کودکان بکاهد.

انواع ماشین کنترلی می تونه یکی از بهترین اسباب بازی هایی باشه که برای فرزندتون می خرین. بازی کردن با این اسباب بازی یکی از بهترین سرگرمی ها برای بچه ها محسوب می شه و جذابیت فوق العاده زیادی برای اون ها داره. در تمام دنیا این اسباب بازی یکی از پر فروش ترین ها محسوب می شه و حتی مسابقات زیادی با اون در سطح ایران و جهان هر ساله برگزار می شه. یعنی لذت بردن از بازی با ماشین کنترلی تنها محدود به بچه ها نیست و تمام اعضای خانواده می تونن از بازی کردن با اون لذت ببرن. به همین دلیل ارزش داره که برای خرید این ماشین ها هر مبلغی پرداخت بشه. ماشین کنترلی دیوانه شارژی باعث تقویت هوش تجسمی و حرکتی کودکان می شود و مهارت های حرکتی و هماهنگی اعصاب و عضله را در آنها تقویت می کند.

  • ماشین های آفرود لاستیک های پهن تری دارند و برای سطوح نا هموار طراحی شده اند.
  • این ماشین کنترلی برای کودکان بالای 2 سال مناسبه.چشم های این بولدوزر هنگام حرکت تکان میخورد.
  • مثلاً طرح هالک یا طرح اسپایدرمن و طرح های دیگه ای که برای بچه ها جذابه.
  • البته اگر آینده تحصیلی را فاکتور بگیریم، ماشین‌های کنترلی یکی از بهترین روش‌های تقویت مهارت‌های مختلف در رشد و تکامل بچه‌ها هستند.
  • این مدل از ماشین های کنترلی که عکس اون رو می تونین در بین تصویر های این صفحه ببینین، برای بچه های کوچیک تر مناسب هستن.

خریدن بعضی از اسباب بازی ها مثل سرمایه گذاری برای بچه ها می مونه. جواب به این سوال بستگی به سن، شرایط، مهارت کاربر دارد و نمی شود برای همه یک مدل خاص را پیشنهاد داد. ماشین های کنترلی که برای حرکت سریع طراحی شده اند، تفاوت های ظاهری مشخصی با انواع ماشین های آفرود دارند. این ماشین ها بدنه ای باریک تر و کشیده تر دارند تا بتوانند سرعت بیشتری بگیرند و قطر لاستیک ها نسبت به دیگر ماشین های کنترلی آفرود، کمتر است تا در حرکت تیزتر باشند. ماشین های آفرود لاستیک های پهن تری دارند و برای سطوح نا هموار طراحی شده اند. در فضای باز و روی چمن و در جاده های خاکی و نا هموار نیز می توان لذت کنترل از راه دور ماشین های آفرود را تجربه کرد.

ماشین‌های کنترلی خاص بیش از سایر دیگر ماشین بازی به تعمیر و نگهداری نیاز دارند. یک تصور غلط رایج این است که ماشین‌های نیتروژنی یا بنزینی که احتیاج به سوخت بنزینی دارند از ماشین‌های کنترلی باتری خور بهتر هستند. واقعیت این است که موتورهای احتراق کوچک بسیار محتاج نگهداری دارند و به سطح بالایی از دانش مکانیکی نیاز دارند. به همین دلیل ، خرید ماشین کنترل از راه دور باتری خور گزینه‌ی بهتری برای شروع مبتدیان می‌باشند. ماشین های نیز طراحی شده‌اند که ترکیبی از این دو مدل ماشین هستند که علاوه بر قدرت و سرعت دارای شاسی‌های با ارتفاع متوسط هستند و می‌توانند هم در زمینه دریفت و هم در مسیرهای ناهموار از آنها استفاده کرد.

ماشین بازی کنترلی مدل نیسان سالار