دسته‌ها
اخبار

قیمت و خرید ماشین اسباب بازی کنترلی شارژی و فلزی 4 بهمن-اسباب بازی

ماشین‌های که با کنترل از راه دور هدایت می‌شوند یک جذابیت دارند که هر بزرگ کودکی که به ماشین علاقه‌مند دارد که به سمت خود می‌کشاند. ماشین بازی همواره از اسباب بازی های مورد علاقه بچه ها مخصوصا پسر بچه ها می باشد. این ماشین بازی کنترلی مدل لامبورگینی قرمز رنگ جذاب برای کودکان بالای 6 سال مناسب می باشد. در دنیا ماشین های بسیار زیادی تولید می‌شوند که هر یک برای خود دارای ویژگی‌های خاصی هستند و علاقه‌مندان خاص خود را دارند.

سن مناسب برای خرید ماشین کنترلی

این اسباب بازی Double E باعث هماهنگی دست، چشم و مغز درکودکان می شود. تریلی کنترلی دبل ای ازمحصولات این برند بسیارشبیه تریلی واقعی ساخته شده است و این ماشین کنترلی راه سازی عملکردی مانند تریلی واقعی نیز دارد و بوسیله کنترل رادیویی که در جعبه هست هدایت می شود. این دسته از ماشین‌ها در مقایسه با ماشین های آنرود دارای شاسی بلندتری هستند و شباهت زیادی به ماشین های وانت دارند . ماشین های تراک قابلیت حرکت روی سطوح صاف ، سطوح خاکی، چمنزار ها و … را دارند اما برای مسیر های سنگی مناسب نیستند. این نوع ماشین‌ها برای سنین ۳ تا ۱۰ سال مناسب تر است چون که سرعت و قدرت کمتری دارند و قیمت این نوع از ماشین ها نسبت به سایر مدل‌ها ارزان‌تر است. به فاکتورهای مختلفی بستگی دارد؛ جنس بدنه ماشین و موتور، محدوده سنی مناسب، امکانات و آپشن‌های موجود در آن‌ها، اندازه ماشین و موتور، همگی از عوامل مهمی هستند که تاثیر مستقیم روی قیمت محصولات دارند.

خرید ماشین و موتور اسباب بازی کنترلی برای کودکان بسیار سرگرم‌کننده و مهیج است. بنابراین بسیاری از پدر و مادرها در پی خرید این وسایل برای کودکان خود هستند. به همین منظور فروشگاه‌های اینترنتی زیادی این محصولات را در دسترس خریداران قرار داده‌اند تا بتوانند با مشاهده تصاویر و قیمت‌ها یکی از مناسب‌ترین مدل‌ها را خریداری کنند. ماشین اسباب بازی کنترلی یکی پر‌هیجان‌ترین بازی‌های است که می‌تواند هر شخص ماشین بازی را به خرید ماشین‌های کنترلی ترغیب کند تا حس ماشین بازی را در آنها تقویت کند.

بازی با ماشین های کنترلی با توجه به کارکرد آن در مکان های مختلفی انجام می گیرد. ماشین های آفرود و صخره نورد تقریباً هیچ محدودیتی برای عبور از انواع نا همواری ها چه در بیرون از منزل و چه در داخل خانه ندارند و با داشتن ظاهر جذاب گزینه ی مناسبی برای تمامی سلیقه ها محسوب می شوند. می توانید به طبیعت بروید و ماشین کنترلی را برای بازی همراه خود ببرید و یا اینکه در فضای خانه سرگرم بازی با آن شوید. یکی از جذاب ترین اسباب بازی ها و سرگرمی ها در سراسر دنیا بازی با ماشین های کنترلی است. حتی مسابقات زیادی در این زمینه در سطح ایران و جهان برگزار می شود و صد البته هیچ کودکی در خانواده نباید از لذت بازی با ماشین های کنترلی محروم بماند.

هیجان بازی با ماشین کنترلی

این ماشین کنترلی برای کودکان بالای 2 سال مناسبه.چشم های این بولدوزر هنگام حرکت تکان میخورد. با رسیدن کودک به مهارت لازم و بالاتر رفتن سن او و نشان دادن علاقه بیشتر به این مدل اسباب بازی می‌توان با ماشین کنترلی حرفه‌ای‌تری استفاده کرد که مخصوص نوجوانان است. امروزه فروشگاه کیدبی تویز عرضه کننده جدیدترین نمونه از ماشین‌های کنترلی برای کوکان می‌باشد. این فروشگاه یک مرکز کاملا استراتژیک برای خرید انواع اسباب بازی‌ها از جمله جدیدترین نمونه‌های ماشین کنترلی است.

کودک علاوه بر سرگرمی مهارت‌های بسیاری را فرامی‌گیرد و می تواند در آینده از آنها استفاده نماید. ماشین‌های بنزینی دیگر نهایت این اسباب بازی پسرانه عالی است که بیشتر در نوجوانی و بزرگسالی مجله خبری اسباب بازی به سراغ آن می‌روند. در بین تمامی اسباب بازی های کنترلی, ماشین کنترلی توانسته جایگاه ویژه ای را برای خود کسب کند, حتی برای این بازی مسابقات زیادی در سطح ایران و جهان برگزار شده است.

  • این اسباب بازی مهیج در دنیای امروز گزینه های زیاد، تنوع و گوناگونی فراوانی دارد و کودکان می توانند بر اساس سلیقه طرح مورد علاقه ی خود را انتخاب نمایند.
  • این ماشین بازی کنترلی آفرود کوچک جذاب برای کودکان بالای 6 سال و حتی نوجوانان مناسب می باشد.
  • ماشین ها شکل ظاهری فوق العاده زیبایی دارن و تنوع اون ها واقعاً چشمگیره.
  • ماشین کنترلی سرعتی طرح آفرود مدل 6516 یک نمونه شارژی و برای بعد از 6 سالگی مناسب می باشد.
  • بچه ها هنگام بازی با ماشین پلیس کنترلی همانند یک پلیس واقعی با آژیر و چراغ به تعقیب مجرمان مشغول می شوند، در دنیای تخیلات خودشان به مجرمان می رسند و آن ها را دستگیر می کنند و برای خود تبدیل به یک قهرمان می شوند.