دسته‌ها
اخبار

قیمت و فروش ویژه پی ال سی های زیمنس SIMATIC S7-1200 اتوماسیون صنعتی زیمنس

دماتجهیز با نگاهی به آینده، مسیر موفقیت برند خود را به عنوان اولین استارتاپ عرضه و فروش تجهیزات تأسیسات ساختمان با راه‌اندازی جامع‌ترین وب سایت فروش تجهیزات تهویه مطبوع، تجهیزات گرمایشی و موتورخانه و … و با دانستن اصول ساده و پایه منطق می توان اساس کار آن را تحلیل و درک کرد. این دستگاهها مانند مدار فرمان الکتریکی یک کنترل­گر هستند اما بر خلاف آنها منطقی می باشند. با ما همراه شوید تا در ادامه این مقاله به معرفی و بررسی عملکردانواع PLCبپردازیم. برخلاف مدارات رله کنتاکتوری، نویزهای الکترونیکی و صوتی ایجاد نمی کنند.

فنآوری اتوماسیون، مقیاس تولید و نوآوری را بسیار گسترده‌تر نموده ‌است. با این وجود، رسیدن به سطح فعلی اتوماسیون بدون استفاده از دستگاهی به نام پی ال سی زیمنس امکان پذیر نخواهد بود. پی ال سی یا کنترل‌کننده منطقی قابل برنامه‌ریزی، یک کامپیوتر صنعتی است که به‌صورت مداوم داده‌هایی را از دستگاه‌ها و واحدهای ورودی دریافت کرده و سپس با مطابقت دادن این داده‌ها با برنامه‌های سفارشی شده، برای کنترل دستگاه‌های خروجی تصمیم‌گیری می‌کند.

پی ال سی های سری 1200 زیمنس از سال 2013 شروع به طراحی و تولید انبوه شدند و به عنوان جایگزینی مناسب برای پی ال سی های سری 200 پا به عرصه گذاشتند. PLC سری 1200 Siemens به عنوان یکی از محصولات مهم S7 این شرکت شناخته میشود. سری B1 موجود بر خلاف سری FBS فتک برای راه اندازی نیاز به برق ۲۴ ولت DC را دارد که این امر بر خلاف FBS هزینه جداگانه ای را برای تهیه منبع تغذیه سوئیچینگ به مجموعه پی ال سی که با B1 طراحی شده باشد می افزاید. شرکت آسام فروشنده پی ال سی های زیمنس به خصوص Simatic S که از محصولات مهم خانواده S7 زیمنس می باشد با ارائه مناسب ترین قیمت های بروز آماده خدمت رسانی می باشد. ماژولار متشکل از کامپوننت‌های متعدد است که به یک راک یا باس معمولی متصل می‌گردد. در پی ال سی از نوع ماژول ، منبع تغذیه، ماژول پردازنده و سایر ماژول‌های ورودی یا خروجی تعبیه می‌شوند که همه در یک خط قرار دارند.

  • مدل های با صفحه نمایش دارای 6 خط برنامه با 20 کاراکتر در هر خط و 3 رنگ پس زمینه است و از طریق اترنت متصل می شوند.
  • این نوع از پی ال سی‌ها به صورت فشرده و با سایز کوچک طراحی می‌شوند و در کنار تجهیزات کنترلی قرار می‌گیرند.
  • درج دقیق مشخصات فنی کالا، پشتیبانی فنی فروش، ارسال اکسپرس و پرداخت در محل، توزیع عمده و خرده کالا از جمله مهمترین خدمات نید صنعت می باشد.
  • در بازار ایران PLC از برند دلتا و زیمنس طرفداران بسیاری دارند.

که با توجه به حداکثر جریان مجاز خروجی PLC باید انتخاب شود تا آسیبی به سیستم وارد خرید plc زیمنس نشود. در پی ال سی ما نتیجه عمل را می بینیم ولی در کامپیوتر فقط اطلاعات را می بینیم. یکی از مهمترین فاکتورهای دیگری که روی قیمت plc زیمنس تاثیر می گذارد نوع plc می باشد. کدگذاری هر یک از پی ال سی ها با یکدیگر متفاوت است که همین مسئله تعیین کننده قیمت پی ال سی می باشد. کارخانه سازنده PLC زیمنس برای آن نرم افزاری تولید می کند، پس از نصب نرم افزار بر روی کامپیوتر و نوشتن برنامه دلخواه می‌توان آن را از کامپیوتر وارد پی ال سی کرد. PLC ها یک کنترل کننده نرم افزاری هستند که اطلاعات را به صورت باینری از ورودی دریافت کرده و آن را مطابق با برنامه ذخیره شده در حافظه‌اش پردازش کرده و به صورت فرمان‌هایی برای اجرا کننده‌ها و گیرنده‌ها ارسال می‌کند.

سلام، ممنون از مطالب مفید و کاربردی که در اختیار مخاطبان گذاشتید. باس دیتا، که توسط CPU جهت انتقال دیتا در المان های مختلف بکار گرفته می شود. ولتاژ تغذیه cpu312C از پاور dc ازمحدوده ولتاژ 20 ولت تا 28 ولت می باشد و حداقل جریان مصرفی برابر با 2تا 4امپر است.

پی ال سی مدل S7-400 زیمنس

توسط کارت PLC I/O می توان تعداد ورودی و خروجی های PLC را افزایش داد. چندین پردازنده با درجات عملکردی متفاوت، طیف گسترده‌ای از ماژو‌ل‌ها با طیف وسیعی از قابلیت‌های کاربر پسند، به کاربران اجازه می‌دهد تا تنها از ماژول‌های مورد نیاز خود استفاده نمایند. به‌لطف سازگاری مغناطیسی بالا و مقاومت در برابر ضربه و لرزش، مدل‌های این سری به صورت جهانی در صنایع مختلف به کار گرفته می‌شوند.

قیمت و فروش ویژه پی ال سی های زیمنس SIMATIC S7-1200 اتوماسیون صنعتی زیمنس دستگاه PLC می‌تواند داده‌ها را از نقاط ضبط خودکار داده‌ها مانند سنسورها و یا از نقاط ورودی انسانی مانند دکمه‌ها و سویچ‌ها دریافت نماید. به عبارت دیگر، پی ال سی یک کامپیوتر است که برای اتوماتیک‌سازی فرآیندهای صنعتی طراحی شده است. اگر قصد خرید پی ال سی زیمنس را دارید و اطلاع کافی ندارید که کدام مدل پی ال سی زیمنس مناسب کاربری شما هست، می توانید با واحد فروش شرکت پرشیا سرو تماس گرفته و مشاوره خرید دریافت نمایید زیرا خرید و انتخاب plc مناسب نیاز به تجربه و دانش کافی دارد.

DVP08XM211N ماژول توسعه دلتا – کارت PLC I/O