دسته‌ها
اخبار

قیمت و مشخصات جدیدترین ماشین های کنترلی فروشگاه اینترنتی دنیای اسباب بازی-اسباب بازی

البته کودکان برای ابتدا بازی و بازی در خانه و یادگیری، بهتر است از این مدل ماشین آرسی استفاده کنند. به تازگی ماشین‌های کنترلی نیز وارد بازار اسباب بازی شده‌اند که کودکان را به خود علاقه‌مند مجله خبری اسباب بازی کرده‌اند و از طرفداران بسیاری برخوردار شده‌اند. ماشین کامیون کنترلی که در مدل‌های راه سازی و خدمات شهری تولید می‌شوند و از جمله اسباب بازی کنترلی محبوب در بین کودکان می‌باشند.

تریلی مدل ساخت وساز از اسباب بازی هایی است که بچه ها بخصوص پسربچه ها عاشق آن هستند. در چند سال اخیر اسباب بازی ها و ابزار سرگرمی بزرگسالان (پسران و دختران)رو به افزایش است. از آنجایی که ماشین شما توسط یک ریموت کنترل می شود، پیچیده نبودن ریموت و استفاده ی راحت آن مهم است. علاوه بر ریموت، محدوده ای که برای ماشین بازی در نظر گرفته اید مهم است چراکه نباید مسیر کوتاهی باشد و حرکت شما را محدود کند .

نوع مصرف سوخت، برند، اندازه ، اورجینال و فیک بودن، مشاوره با دارندگان آن محصول، از دیگر فاکتور های اصلی است که قبل از خرید، باید به آن توجه کنید. به عنوان اولین تجربه،از انتخاب ماشین های RC که برای کار، نگهداری یا تعمیر خیلی پیچیده هستند، اجتناب کنید. همچنین پیشنهاد می شود ماشین خود را از فروشگاه های معتبر و دارای ضمانت پس از فروش، تهیه کنید . ماشین های پلاستیکی نسبت به ماشین های RC فلزی سریع تر هستند و برای ماشین های مسابقه ای مناسبند و احتمال شکستن در آن ها پایین است . از سوی دیگر ماشین های فلزی عمر طولانی داشته و سرعت پایین تری دارند بنابراین کنترل آنها راحت تر است و از این جهت برای افرادی که در این زمینه تازه کار هستند مناسب ترند. موتورهای براشلس بادوام تر ، سریع تر و پر قدرت تر هستند و از باتری استفاده می کنند.

ماشین های کنترلی در انواع مختلف سوختی, الکتریکی, ماشین های سرعتی, ماشین های قدرتی, آفرود در جنس های مختلف تولید شده است و هر کدام طرفداران خاص خود را دارا می باشند. کودکان از بازی با اسباب بازی های کنترلی لذت می برند چه بهتر که درکنار بازی با انواع ماشین و کاربرد آن ها هم آشنا شوند. اولین فاکتوری که باید در نظر داشته باشید اندازه ی ماشین کنترلی است که متناسب با هدف و کارکرد ماشین انتخاب شود . برای مثال، یک ماشین کنترلی بزرگ با توجه به سرعت و کارکردش برای مسابقه مناسب نیست در حالی که می تواند به راحتی از مسیر های ناهموار مثل زمین چمن عبور کند و برای مسابقه باید از انواع ماشین کنترلی کوچک انتخاب کنید. انواع پیشرفته از لحاظ تکنولوژی تا نوع ماکت کلاسیک و قدیمی با عملکردهای مختلف در اختیار همه ی اقشار وجود دارد تا به اهدافی مانند تجربه ی هیجان و بازی دسته جمعی تا جمع آوری یک کلکسیون ارزشمند را پاسخگو باشد.

ماشین اسباب بازی کامیون خاور سبز

در هنگام خرید اسباب بازی حتما دقت کنید که اسباب بازی دارای برند معتبر باشد, اسباب بازی با برند معتبر دارای کیفیت بسیار بالاتری می باشد. داشتن یک ماشین کنترلی یکی از خواسته های کودکان و نوجوانان از خانواده های خودشان است زیرا این بازی سرشار از انرژی و هیجان می باشد. بازی با ماشین کنترلی بزرگترین مزیتی خصوصا در بین کودکان دارد این است که کودک در زمان بازی تحرک بسیار زیادی دارد. ماشین کنترلی افرودی قابلیت حرکت در زمین های ناهموار را دارد و برای بازی درخانه و حتی بروی چمن بسیار عالی می باشد. ماشین دارای لاستیک های منعطف می باشد که در برخورد با موانع آسیب نمی‌بینند و هر گونه مانعی را می تواند عبور کند.

بازی با ماشین های کنترلی معمولاً برای رده سنی بالای 8 سال در نظر گرفته شده است. البته ممکن است ماشین های ساده تر و کوچکتری وجود داشته باشند که برای سنین کمتر از 8 سال نیز مناسب باشند و یا ماشین های پیشرفته ای که با نرم افزار کنترل می شوند و برای سنین بالای 16 سال مناسب خواهند بود. اکثر ماشین کنترلی از پیش مونتاژ شده آماده برای بیرون آمدن از جعبه و بازی هستند. اما برخی ماشین کنترلی وجود دارند که برای مونتاژ توسط خریدار طراحی شده اند.

ماشین کنترلی دودزا طرح هالک مدل HEROCAR کد ۶۹۹-۱۹۲B

کودک شما بسیار ذوق زده خواهد شد اگر بتواند یک ماشین کنترلی فراری، بنز، جیپ یا حتی وانت آبی داشته باشد که نمونه ای از آن را در دنیای واقعی دیده است. این مدل ماشین ها معمولاً قابلیت باز شدن در و حرکت به تمام جهات را دارند و این موضوع بر جذابیت آن ها افزوده است. ماشین سنگین کنترلی برای بچه های علاقمند به ماشین های سنگین مثل کامیون بسیار سرگرم کننده و هیجان انگیز است.

  • به همین جهت می توانید با خیال آسوده از بین ماشین های کنترلی موجود در این فروشگاه، انتخاب کنید و آن را خریداری نمایید.
  • ما برای شما بهترین ها را آرزو می کنیم و امیدواریم تجربه رانندگی لذت بخشی را داشته باشید.
  • استفاده از ماشین های الکتریکی برای تمامی افراد از کودکان مبتدی تا بزرگسالان انتخاب مناسبی است.
  • ماشین اسباب بازی کودکان را سرگرم کرده و تاثیر مثبتی بر روحیه آنها دارد.
  • در بین شرکت های تولید کننده ماشین های کنترلی راه سازی مثل کامیون و بیل مکانیکی و جرثقیل برند هوینا و برند ای ای بسیار معروف و پر فروش هستند و در فروشگاه کودک پلاس نیز موجود می باشند.

فروشگاه اسباب بازی جزیره اسباب بازی ارائه کننده انواع اسباب بازی پسرانه و اسباب بازی دخترانه به سراسر کشور می باشد. ماشین دارای لاستیک های بزرگ و نرم است در هنگام پرتاب شدن از آسیب دیدن ماشین جلوگیری می کند. در زمان واژگون شدن ماشین نیز دکمه تبدیل را بزنید تا اسباب بازی تبدیل به دو طرفه شود. با خرید ماشین کنترلی از فروشگاه آنلاین سورآل دیگه نیازی به مراجعه حضوری و صرف وقت زیاد ندارین. شما می تونین به این فروشگاه اعتماد کنین و تنها با یکبار خرید مشتری دائمی اون بشین.

ماشین های سنگین دیگری نظیر جرثقیل، ماشین بتن ساز یا لودر کنترلی و ماشین های سنگین دیگری نیز وجود دارند که از راه دور قابل کنترل هستند. بعضی از ماشین های کنترلی تبدیل شونده هستند و حین حرکت می توانند به ربات تبدیل شوند که اصطلاحاً به آن ها آتوبات هم می گویند و برگرفته از فیلم تبدیل شوندگان ساخته شده اند. برای مثال یک ماشین سنگین بتن ساز کنترلی می توان به یک جنگجوی خطرناک نیز تبدیل شود و یک اسباب بازی دو منظوره برای بچه ها به شمار بیاید. ماشین های کنترلی بسته بندی های مرتب و زیبایی دارند و هدیه های ارزنده ای برای کودکان محسوب می شوند.

موتور کنترلی تعادلی قادر است حرکات نمایشی از قبیل تک چرخ زدن و دریفت کشیدن را انجام دهد. همچنین قابلیت حرکت Burnout نیز یکی دیگر از ویژگی‌های این موتور است. به منظور عملکرد صحیح این وسیله، می‌توان با هر بار شارژ کردن حدود یک ساعت از آن استفاده کرد. این ماشین‌ها که توسط کنترل هدایت می‌شوند، قابلیت‌های مشابه ماشین‌های واقعی را دارند. جزئیات و کیفیت مواد به‌کاررفته در این ماشین‌ها به قدری بالاست که کاملا شبیه به نمونه‌های واقعی هستند.