دسته‌ها
اخبار

قیمت و مشخصات جدیدترین ماشین های کنترلی فروشگاه اینترنتی دنیای اسباب بازی-اسباب بازی

گرچه مناسب بودن قیمت ماشین کنترلی نیز اهمیت دارد، اما فواید بسیاری که از بازی با ماشین کنترلی نصیب بچه ها می شود که ارزش این هزینه را دارد. اسباب بازی ماشین رباتیک تبدیل شونده، یه ماشین کنترلی هوشمند خیلی باحاله که با استفاده از کنترل از راه دور تا فرکانس 2.4g هرتز قابل کنترل هست. ماشین کنترلی مدل Deformation Motorbike 3733،قابلیت تبدیل شدن به ربات، چرخش 360 درجه و پخش افکت های صوتی رو داره. ماشین کنترلی آب و خاک با قدرتی که داره میتونه در آب، خاک، برف حرکت کنه و یک ماشین جذاب برای کودکان بالای 4 سال و حتی نوجوانان می باشد.

این اسباب بازی با داشتن 6 عدد ماشین مسابقه کوچک میتونه کودکان بخصوص پسران رو ترغیب به ساعت ها بازی با اون کنه. ماشین‌های کنترلی اسباب بازی معمولا بر اساس طرح‌هایی برگرفته شده از ماشین‌های مسابقه‌ای واقعی تولید می‌شود. همین موضوع یکی از مهمترین دلایل جذابیت و زیبایی هر چه بیش تر این اسباب بازی‌ها است، چرا که پسرها معمولا علاقه بسیاری به این نوع از اسباب بازی‌ها دارند و ماشین یکی از علایق اصلی پسران می‌باشد.

از آنجا که این وسایل اسباب بازی متحرک هستند، کودک می‌تواند آن‌ها را همراه خود حرکت دهد. همچنین برخی از آن‌ها صدادار یا موزیکال هستند و بازی با آن‌ها برای کودکان بسیار لذت‌بخش است. شاید فکر کنید با خرید ماشین کنترلی باید فکری به حال محل بازی بچه ها نیز بکنید.

ماشین کنترلی کامیون بنز ده تن مدل خوش رکاب

ماشين سرعتی دسته خلبانی مای تویز مدل 1604 برای سنین 14 سال به بالا مناسب است. در هایپر باکس با نمونه‌های مختلفی از ماشین‌های کنترلی روبرو هستید که از روی نمونه‌های بزرگ آن در دنیای واقعی ساخته شده است. ماشین‌های کنترلی کوچک فضای کمی دارند و کنترل آن‌ها معمولا برای بچه‌ها راحت‌تر است. جزئیات جالبی که در طراحی ماشین‌های کنترلی به کار رفته است، در همان نگاه اول می‌تواند فرزندتان را مجذوب آن کند.

این کار به خصوص به نوجوون ها احساس ارزش و اعتماد به نفس می ده که در خرید شریکشون کنین. برای خرید ماشین اسباب بازی کنترلی شارژی لازم است آن را متناسب با اندازه و وزن کودک انتخاب کرد. درواقع سایز و وزن کودک است که اندازه ماشین یا موتور را تعیین می‌کند.

  • بازی با ماشین های کنترلی با توجه به کارکرد آن در مکان های مختلفی انجام می گیرد.
  • در این مواقع مکانی را که می‌خواهید در آن بازی کنید طوری تنظیم کنید که صدا را از طریق دیوارها جذب کند یا به محیط های باز بروید که دود ایجاد شده مشکلی ایجاد نکند.
  • از این‌رو، بسیاری از تولیدکنندگان اسباب بازی درصدد طراحی و تولید انواع ماشین‌ها و موتورهای کنترلی در ابعاد متفاوت و کارکردهای گوناگون برآمده‌اند.
  • ماشین‌های کنترلی کوچک فضای کمی دارند و کنترل آن‌ها معمولا برای بچه‌ها راحت‌تر است.
  • این محصول همراه با شارژر بوده تا در صورت اتمام شارژ به برق زده وبا او بازی کند.
فروشگاه دنیای اسباب بازی مفتخر است که اسباب بازی های با کیفیت و تولیدات برند های معتبر را عرضه می کند. به همین جهت می توانید با خیال آسوده از بین ماشین های کنترلی موجود در این فروشگاه، انتخاب کنید و آن را خریداری نمایید. صد البته کیفیت، پارامتر تعیین کننده ی مهمی برای قیمت ماشین کنترلی است. ماشین اسباب بازی برای سنین و افراد مختلف ساخته می‌شوند که کودکان مخاطبان اصلی این اسباب بازی پسرانه می‌باشند. کیفیت بدنه و باتری به مرور زمان آسیب نخواهد دید و اسباب بازی مناسب دختران و پسران بالای 3 سال طراحی شده است. البته تا سنین بالاتر و حتی بزرگسالان از بازی و سرگرم شدن با آن لذت خواهند برد.

ماشین های کنترلی سوختی نیازمند نگهداری و مراقبت از موتور نیز هستند. اگر فرزندی دارید که شیفته ی هیجان است می توانید لذت کنترل از راه دور یک ماشین سرعتی کنترلی را به او هدیه بدهید. تصور کنید چقدر جذاب است که بتوان در هر سنی یک ماشین کنترلی را از راه دور به حرکت درآورد و حرکات دریفت، دور درجا و تیک آف های بسیار جذاب و چشم نواز با آن اجرا کرد. شکل ظاهری زیبای این ماشین ها بسیار متنوع است برای مثال به شکل ماشین های مسابقه است.

در یک دسته بندی کلی ماشین های کنترلی به دو دسته ماشین کنترلی های الکتریکی و کنترلی های سوختی تقسیم می شوند. ماشین های سوختی جزو محصولاتی هستند که برای کودکان توصیه نمی شوند، اما ماشین های کنترلی الکتریکی در همه نوع و سایز و مدل طراحی و ساخته شده اند که می توانند جوابگوی نیاز یک کودکان 3 ساله تا بزرگسالان می باشد. اسباب بازی ماشین‌آلات کنترلی بزرگ و کوچک و موتور کنترلی وسایل خوبی برای تفریح و سرگرم کردن کودکان هستند. نکته مهم دیگری که در خرید باید به آن دقت کرد قیمت موتور اسباب بازی و ماشین کنترلی قوی است.

اسباب بازی

آیا شما هم از رفتن به دنیای هیجان انگیز و لذت بخش مسابقات رانندگی لذت می برید؟ امروزه اسباب بازی های مسابقه ای در بین کودکان بسیار پر طرفدار شده است. این اسباب بازی ها سبب می شود تا با دوستانتان در مقیاس کوچک تر در فضای مجله خبری اسباب بازی مسابقه و هیجان قرار بگیرید. امروزه اسباب‌بازی‌های تعاملی بسیاری پدید آمدند که سودمند و آموزش دهنده هستند. چه کسی نمی‌خواهد سریع براند؟ هیچ چیزی مانند سرعت و چرخش و مانور ماشین کنترلی نمی‌تواند ضربان قلب را افزایش دهد!

در حال حاضر شرکت‌های تولید کننده ماشین‌های اسباب بازی به تولید این ماشین‌ها تمایل بیشتری دارند زیرا نظر هر دو گروه ماشین بازی‌ها را به خود جلب خواهد کرد. ماشین کنترلی جزو اسباب بازی‌های پسرانه و محبوب کودکان علاقه‌مند به اتومبیل است. پسرها در کودکی از هیجانات بیشتری برخوردار هستند و این موضوع منجر به انتخاب یک اسباب بازی مهیج خواهد شد. بازی با ماشین کنترلی پسرانه برای کودکان فوایدی دارد که یکی از مهمترین آنها تقویت مهارت بین دو دست و هماهنگ شدن دست ها با چشم و بالا رفتن سرعت عمل کودک می شود.