دسته‌ها
اخبار

لیست قیمت ماشین کنترلی، ۴ بهمن ترب-اسباب بازی

آن ها خودشان را به جای والدین در هنگام رانندگی تصور می کنند و با ژستی مانند افراد بزرگسال ماشین را کنترل می کنند. یکی دیگر از المان‌ها کم مصرف بودن و مصرف بهینه داشتن و در دسترس بودن انرژی است که بتوان با مصرف بهینه بیشترین زمان را به بازی با ماشین پرداخت و هزینه‌ای کمتری را پرداخت کرد. پس در نتیجه مواردی مثل مصرف بهینه، قیمت، زمان بازی ، استهلاک از جمله معیارهای اصلی برای انتخاب ماشین‌های کنترلی خوب می باشد. یکی از اسباب بازی های مورد علاقه و همه پسند در پسرها ماشین کنترلی می باشد. ماشین اسباب بازی در جنس های مختلف مانند پلاستیک فشرده و فولاد وجود دارد.

برای بچه هایی که به ماشین های سنگین مثل کامیون اسباب بازی تمایل دارند، ماشین های سنگین کنترلی بسیار جذاب و مهیج است. ماشین های سنگین دیگری نظیر جرثقیل، ماشین بتن ساز یا لودر کنترلی نیز وجود دارند که از راه دور قابل کنترل هستند. اجزای این ماشین های دو منظوره اعم از چرخ ها، شاسی ، کمک فنر و … به گونه ای طراحی شده اند که سرعت ماشین های باگی و قدرت آفرودها را داشته باشند. به همین خاطر جز در مواردی که به ماشین کنترلی حرفه ای و تخصصی نیاز است، اکثر ماشین کنترلی های کمپانی های مختلف این ویژگی شگفت انگیز را دارند. موتور کنترلی ها تنوعی به نسبت ماشین کنترلی ها ندارند و در این چند سال کمتر مورد استقبال قرار گرفته اند. اما در حال حاضر موتور کنترلی های دود کن که شارژی نیز می باشند و موتور های کنترلی تعادلی که می توانند خود را بر روی دو چرخ نگه دارند جزو پر فروش ترین ها هستند.

ماشین کنترلی آفرود دوربین دار مدل CAM کد 023

بانی نیک یک از بزرگترین فروشگاه های اسباب بازی در ایران می باشد ، این فروشگاه دارای انواع اسباب بازی دخترانه، پسرانه، اسباب بازی های کنترلی و غیر کنترلی، اسباب بازی های سیسمونی و نوزادی و… می باشد . شرکت دبل ای Double E یک تولید کننده اسباب بازی کنترلی مخصوصا ماشین های راه سازی و ماشین های خدمات شهری است که دارای تولیدات بسیار با کیفیت است ،این شرکت تحت لیسانس انگلستان فعالیت می کند. از مشخصه ظاهری این ماشین ها می توان به بدنه کشیده، لاستیک هایی با قطر کوچکتر و شاسی خوابیده اشاره کرد . سرعت بالای این ماشین ها قابلیت های جذاب دیگری مثل دریفت زدن ، دور در جا، تیکاف را باعث شده است.

ماشین های شارژی کنترلی

مدل بعدی ماشین های قدرتی هستن که نمونه ی مینیاتوری از ماشین های آفرود محسوب می‌شن و جاده های صعب العبور رو می تونن طی کنن. انواع مدل های ماشین های کلاسیک و سنگین، آفرود و آنرود در این بین دیده می شه. برای ساخت بسیاری از این ماشین مجله خبری اسباب بازی ها برای بچه ها از طرح های کارتونی کودکان مثل اسپایدرمن و غیره هم استفاده شده تا برای بچه ها جذابیت بیشتری داشته باشه. تنوع زیاد این ماشین ها در فروشگاه سورآل کمک می‌کنه تا با هر سلیقه ای بتونین ماشین دلخواه فرزندتون رو تهیه کنین.

خرید اسباب بازی پسرانه ماشین کنترلی

ماشین کنترلی تریلی دابل ای یک کامیون اسباب بازی با یک کشنده می باشد که به پشت کامیون متصل می شود، تریلر و کامیون قابلیت اتصال به هم و جداشدن را دارند. انواع ماشین کنترلی ، هواپیمای کنترل بی سیم، قطار با دستگاه کنترل ، ربات و آدم آهنی کنترلی در این گروه قرار دارند . همواره باید به این نکته توجه کنید اگر زمانی قصد خرید قطعات ماشین یا تعمیر آن را داشتید، باید بتوانید به راحتی به آن ها دسترسی داشته باشید. پس ماشینی را انتخابکنید که لوازم جانبی و قطعات تعویضی آن به سهولت پیدا شود . استفاده از ماشین های الکتریکی برای تمامی افراد از کودکان مبتدی تا بزرگسالان انتخاب مناسبی است. زیرا استفاده از ماشین های کنترلی الکتریکی، نیازی به مراقبت پیچیده و تخصصی نداشته و هرکسی میتواند به راحتی از آن استفاده و آن را مدیریت‌ کند.

این ماشین ها رو می تونین با قیمت فوق‌العاده مناسبی از این فروشگاه به صورت آنلاین خریداری کنین. این مدل از ماشین های کنترلی که عکس اون رو می تونین در بین تصویر های این صفحه ببینین، برای بچه های کوچیک تر مناسب هستن. هرچی بچه ها بزرگ تر می شن به ماشین‌هایی علاقه پیدا می کنن که که ظاهری شبیه تر به ماشین های دنیای واقعی داشته باشه. به همین دلیل بهتره برای خرید بهترین ماشین کنترلی از خود بچه ها هم نظرخواهی کنین. به این ترتیب هزینه ای که می کنین در جای درست خرج می شه و اسباب بازی دلخواه فرزندتون به دستش می رسه.

  • فروشگاه شهر کودک به تازگی و در راستای توسعه ی خود و ارائه خدمات بیشتر به شما والدین محترم، علاوه بر فروش محصولات فرهنگی و آموزشی و همچنین لوازم تحریر ، فروشگاه اسباب بازی خود را افتتاح نموده است.
  • اینگونه شرکت ها و کمپانی های بزرگ دنیا در این زمینه به طراحی و ساخت ماشین‌های RC برطبق سلیقه های متنوع و با آپشن های جدید و به روز پرداختند و موفق شدند انواع جدید تر را جذاب تر و پرطرفدار تر وارد بازار کنند.
  • ماشین های الکتریکی به دلیل نوع سیستم بکار رفته در آن و عدم نیاز آن به بنزین نسبت به ماشین های بنزینی سبک تر بوده و حمل و جابهجایی آن به مراتب راحت تر است .
  • شما با خریدن این ماشین نه تنها بچه ها رو خوشحال می کنین بلکه باعث می شین مهارت هایی در وجود اون ها رشد پیدا کن که در تمام طول زندگی به دردشون می خوره.
  • اسباب‌بازی وسیله‌ای برای بازی‌کردن است که به‌طور معمول به‌وسیلهٔ کودکان مورد استفاده قرار می‌گیرد و در رشد و شکوفایی استعدادهایشان به آنان کمک می‌کند.