دسته‌ها
اخبار

ماشین اسباب بازی کنترلی و شارژی ماشین کنترلی کودک ماشین شارژی-اسباب بازی

در این فروشگاه درگاه امن بانکی برای پرداخت وجود دارد و محصول انتخابی شما در اسرع وقت به دستتون می رسه. فروشگاه شهر کودک به تازگی و در راستای توسعه ی خود و ارائه خدمات بیشتر به شما والدین محترم، علاوه بر فروش محصولات فرهنگی و آموزشی و همچنین لوازم تحریر ، فروشگاه اسباب بازی خود را افتتاح نموده است. از این رو در تلاش است تا با معرفی اسباب بازی های با کیفیت و مورد پسند کودکان ، خریدی امن و مطمئن را برای شما به ارمغان آوریم . بانی نیک یک از بزرگترین فروشگاه های اسباب بازی در ایران می باشد ، ین فروشگاه دارای انواع اسباب بازی دخترانه . پسرانه، اسباب بازی های کنترلی و غیر کنترلی، اسباب بازی های سیسمونی و نوزادی و… می باشد .

  • انتخاب این اسباب بازی عموما توسط والدین صورت نمی‌گیرد، چرا که تنوع کیفیت و طرح‌های این اسباب بازی باعث می‌شود که کودکان تمایل زیادی برای انتخاب آن بر اساس سلیقه خود داشته باشند.
  • ماشین های آفرد و قدرتی برای به چالش کشیدن تولید شده اند این ماشین ها برای عبور از مناطق صعب العبور و ناهموار ساخته شده اند.
  • از طرفی دیگر، وقتی می توانند آن را با استفاده از ریموت، هدایت کنند بسیار ذوق می کنند و باعث افزایش اعتمادبنفس می شود.
  • شرکت دبل ای Double E یک تولید کننده اسباب بازی کنترلی مخصوصا ماشین های راه سازی و ماشین های خدمات شهری است که دارای تولیدات بسیار با کیفیت است ،این شرکت تحت لیسانس انگلستان فعالیت می کند.

قدرت این موتورها متفاوت می‌باشند و بر اساس قدرت و سرعت متغیر هستند. این مدل ماشین نیز در تنوع بسیار زیادی تولید می‌شوند و رنج سنی سه تا شش سال مخاطبان اصلی این مدل ماشین هستند. امروزه تنوع این مدل ماشین نیز بسیار خوب شده است و کودک حق انتخاب بالای دارد. بعضی از این ماشین‌های سواری با کنترل از راه دور نیز هدایت می‌شوند تا کودک در زمان بازی آسیب نبیند و والدین کنترل بر ماشین داشته باشند. هر چه که زمان می گذرد این ماشین‌ها دارای امکانات بهتری می‌شوند و شباهت بیشتری به ماشین واقعی پیدا می کنند.

قابلیت تولید صدا و دود طبیعی یکی از فاکتورهای مهم در انتخاب ماشین بنزینی است. این نوع ماشین‌ها برای انجام حرکات نمایشی بر روی سطوح بسیار صاف طراحی شده اند. می توان در مسیر ،سر پیچ‌ها به سادگی چرخید و حرکت های نمایشی جذابی انجام داد. سرعت این ماشین‌ها معمولا از آفرود ها بالا تر بوده و فقط توانایی حرکت در مسیر های صاف و هموار را دارند .یکی از مهمترین کاربرد‌های آن‌ها شرکت در مسابقات سرعت آنرود است. موتورهایی که در این نوع از ماشینها بکار رفته از نوع الکتریکی بوده که kv (دور موتور بر حسب ولت) بالاتری دارند.

مثلاً طرح هالک یا طرح اسپایدرمن و طرح های دیگه ای که برای بچه ها جذابه. ماشین کنترلی آنقدر جذاب و سرگرم کننده است که اگر این اسباب بازی را برای فرزندتان بخرید، قطعاً خودتان نیز زمان هایی را برای بازی با آن صرف خواهید کرد و با فرزندتان رقابت می کنید. بنابراین باید گفت که ماشین های کنترلی نه تنها محدودیتی برای بزرگسالان مجله خبری اسباب بازی ندارند، یکی از وسایل جذاب به شمار می روند. به هر حال ماشین کنترلی وسیله ای نیست که به سرعت خراب شود و با توجه به قیمت ماشین کنترلی و کیفیت کالا، سال های متمادی می توان از آن استفاده نمود. یک پارکینگ خالی، یک اتاق نشیمن یا حتی حیاط خلوت می تواند مکان مناسبی برای آزمایش مهارت های ماشین کنترلی شما باشد.

اسباب بازی ماشین کنترلی موزیکال یک اسباب بازی مهیج و سرگرم کننده برای کودکان بالا 1 سال است. این ماشین کنترلی موزیکال می تواند به بهترین دوست کوچولوی شما تبدیل بشه و ساعت ها اونو سرگرم کنه. بعضی از ماشین های کنترلی به شکل ماشین های نظامی و پلیسی ساخته می شن.

انرژی که در هنگام کنترل و به حرکت درآوردن ماشین صرف می کنند؛ بسیار زیاد است. رانندگی، نگهداری و تعمیر ماشین کنترلی به کودک کمک می‌کند تا مفاهیم مهندسی مکانیک مانند چرخ دنده، سیستم تعلیق و اهمیت تعمیر و نگهداری را فرا بگیرد. کودک می‌تواند علمی را که در مدرسه یاد می‌گیرد را با یک ماشین کنترلی در دنیا واقعی بیاموزد و مفهوم فیزیک و مکانیک و ریاضی را بهتر درک کند. تولیدکنندگان برتر اسباب بازی‌های کودکانه، دایره نگاه خود را وسیع تر از قلمروی خاص قرار داده‌اند. بر همین اساس نیازها و علاقه‌مندی ‌های تمامی کودکان جهان را در نظر گرفته‌اند.

این موضوع یکی از دلایل بازار گرم ماشین های کنترلی بین کودکان و بزرگسالان در امروزه است. در بین شرکت های تولید کننده ماشین های کنترلی راه سازی مثل کامیون و بیل مکانیکی و جرثقیل برند هوینا و برند ای ای بسیار معروف و پر فروش هستند و در فروشگاه کودک پلاس نیز موجود می باشند. یکی از اسباب بازی‌های محبوب در بین کودکان موتور کنترلی تعادلی است. به همین دلیل چندین فروشگاه آنلاین موتور کنترلی تعادلی راه‌اندازی شده‌ است.

ماشین کنترلی سوختی

برد این کنترل می‌تواند در ماشین‌های مختلف متفاوت باشد که هر چقدر ماشین اسباب بازی حرفه‌ای‌تر باشد این برد بیشتر نیز می‌شود. منبع تغذیه ماشین‌ها متفاوت هستند که اکثرا از باتری‌های قابل شارژ و یا باتری معمولی استفاده می‌کنند. ماشین های با قدرت بیشتر باید حتما از باتری لیتیومی قابل شارژ استفاده کنند که منبع انرژی بیشتری دارند و عمر باتری آنها بیشتری است و با شارژ این باتری‌ها می‌توان مجددا از آنها استفاده کرد. در این دسته تنوع خوبی موجود است و می تواند برای هر کودک علاقه‌مند به ماشین کنترلی گزینه‌ای داشته باشد. تنوع رنگی و امکانات ماشین‌ها خوب هستند و در انتخاب دست بازی می‌توان داشت. ماشین‌های کنترلی از جمله اسباب بازی‌هایی هستند که می‌تواند در ساده‌ترین حالت از تنوع بالایی برخوردار باشند.

ماشین کنترلی فرمول یک Auto Model آیتم 87