دسته‌ها
اخبار

ماشین کنترلی دبل ای مدل کامیون تریلر یدک کش Double E Tow Truck فروشگاه اینترنتی اسباب بازی بانی نیک-اسباب بازی

بعضی از مدل های آفرود قابلیت صخره نوردی نیز دارند و حتی می توانند از پله های کوتاه نیز عبور کنند و بالا بروند. بچه ها هنگام بازی با ماشین پلیس کنترلی همانند یک پلیس واقعی با آژیر و چراغ به تعقیب مجرمان مشغول می شوند، در دنیای تخیلات خودشان به مجرمان می رسند و آن ها را دستگیر می کنند و برای خود تبدیل به یک قهرمان می شوند. پسربچه ها بیشتر به ماشین پلیس و بازی کردن در نقش پلیس علاقه دارند.

مثلاً وقتی بچه ها تنها با انگشتانشون بتونن جهت حرکت ماشین رو کنترل کنن، مهارت های انتزاعی در آن ها تقویت می شه. همچنین بچه ها یاد می گیرن که برای تغییر جهت باید در نشان دادن عکس العمل سرعت به خرج بدن. ماشین کنترلی با داشتن لذت و هیجان زیاد تمام این مهارت های مهم رو در وجود بچه ها تقویت می کنه. شما با خریدن این ماشین نه تنها بچه ها رو خوشحال می کنین بلکه باعث می شین مهارت هایی در وجود اون ها رشد پیدا کن که در تمام طول زندگی به دردشون می خوره.

دایناسور کنترلی هوشمند

چیزی که باید بخاطر بسپارید این است که هر چه سریعتر حرکت کنند، سریعتر تمایل به شکستن خواهند داشت و با برخورد به موانع سریعتر خراب می‌شوند. بنابراین، حتما ماشین کنترلی خریداری نمایید که خیلی سریع نباشد که نتوانید آن را کنترل کنید و اسباب بازی تهیه کنید که با توانایی‌های شما همخوان باشد. مرکز اسباب بازی کیدبی تویز از جمله فروشگاه‌های درجه یک اینترنتی در بخش فروش بی‌واسطه و عمده ماشین کنترلی به عنوان یکی از اسباب بازی‌های پرفروش می‌باشد. قیمت خرید مستقیم این اسباب بازی در فروشگاه کید بی تویز یک قیمت منحصر به فرد است.

  • بازی های ویدئویی ساعت ها فرزندان شما در محل ثابتی نگه می دارند و آسیب های متعددی در پی دارند.
  • این ماشین با یک باتری قابل شارژ ۴٫۸ ولتی کار می کند و کنترل نیز با سه باتری قلمی روشن می شود.
  • ماشین کنترلی فرمانی، کنترل های ساده، کنترل های ماشه ای، کنترل های تلفن همراه، چرخ ها و نوع ماشین کنترلی، ماشین کنترلی آفرودی، ماشین های سرعتی، ماشین های کراس، ماشین کنترلی شارژی و معمولی.

ماشین های 2WD نیرو را به دو چرخ جلو یا دو یا چرخ عقب وارد می کنند و ماشین های 4WD نیرو را به هر چهارچرخ ماشین منتقل می کنند . ماشین های الکتریکی به دلیل نوع سیستم بکار رفته در آن و عدم نیاز آن به بنزین نسبت به ماشین های بنزینی سبک تر بوده مجله خبری اسباب بازی و حمل و جابهجایی آن به مراتب راحت تر است . از طرفی دیگر، وقتی می توانند آن را با استفاده از ریموت، هدایت کنند بسیار ذوق می کنند و باعث افزایش اعتمادبنفس می شود. همین اینکه تجربه جدیدی را بدست می آورند و حس بزرگ بودن به آن ها دست می دهد.

تجهیزات مهد

انواع ماشین کنترلی می تونه یکی از بهترین اسباب بازی هایی باشه که برای فرزندتون می خرین. بازی کردن با این اسباب بازی یکی از بهترین سرگرمی ها برای بچه ها محسوب می شه و جذابیت فوق العاده زیادی برای اون ها داره. در تمام دنیا این اسباب بازی یکی از پر فروش ترین ها محسوب می شه و حتی مسابقات زیادی با اون در سطح ایران و جهان هر ساله برگزار می شه. یعنی لذت بردن از بازی با ماشین کنترلی تنها محدود به بچه ها نیست و تمام اعضای خانواده می تونن از بازی کردن با اون لذت ببرن. به همین دلیل ارزش داره که برای خرید این ماشین ها هر مبلغی پرداخت بشه. ماشین کنترلی دیوانه شارژی باعث تقویت هوش تجسمی و حرکتی کودکان می شود و مهارت های حرکتی و هماهنگی اعصاب و عضله را در آنها تقویت می کند.

قیمت و خرید ماشین اسباب بازی کنترلی شارژی و فلزی (4 بهمن)

اسباب بازی کنترلی به کودک کمک می کنند تا بتواند ارتباط بهتری بین چشم و مغز و دست خود برقرار کند . برای خرید و کسب اطلاع از قیمت این نوع از اسباب بازی پسرانه می توانید در این صفحه، اقدام کنید. خرید ماشین کنترلی با توجه به تنوع در قیمت، مدل، طراحی، کارایی و… کمی چالش برانگیز است.

این نکات، ترفندها و پیشنهادات به شما کمک می‌کند اولین خودروی RC خود را بهتر انتخاب کنید. ما برای شما بهترین ها را آرزو می کنیم و امیدواریم تجربه رانندگی لذت بخشی را داشته باشید. یکی از جذاب‌ترین وسیله‌های اسباب بازی که می‌تواند کودکان را به هیجان بیاورد و شور خاصی به دنیای بازی آن‌ها ببخشد، ماشین‌های کنترلی است. شما با خرید ماشین کنترلی این امکان را برای فرزند باهوش‌تان به وجود می‌آورید که با یادگیری، کنترل کردن و مسئولیت پذیری، اعتماد به نفس بیشتری پیدا کند.

پیشنهاد می کنیم از قبل محل بازی مناسبی را برای لذت بردن از بازی با ماشین های کنترلی خود در نظر بگیرید. ماشین های کنترلی سرعتی به محیطی هموار و وسیع برای نشان دادن نهایت سرعت خود دارند. این اسباب بازی به وسیله کنترل هدایت می‌شود و باتری کنترل آن معمولا قابل شارژ است. این موتور قادر است کارهای نمایشی زیادی انجام دهد و به صورت اتوماتیک تعادل خود را روی زمین حفظ کند. ماشین کنترلی شارژی چرخ غلطکی تیر پرتابی دارای قابلیت پرتاب تیر های خاک ژله ای است. ماشین کنترلی آبی خاکی قابلیت حرکت بر روی دو طرف خود را دارد و مناسب کودکان 3 سال به بالا می باشد.