دسته‌ها
اخبار

ماشین کنترلی فضایی انواع اسباب بازی های جذاب پسرانه در فروشگاه اینترنتی بازار اسباببازی-اسباب بازی

این اسباب بازی Double E باعث هماهنگی دست، چشم و مغز درکودکان می شود. تریلی کنترلی دبل ای ازمحصولات این برند بسیارشبیه تریلی واقعی ساخته شده است و این ماشین کنترلی راه سازی عملکردی مانند تریلی واقعی نیز دارد و بوسیله کنترل رادیویی که در جعبه هست هدایت می شود. این دسته از ماشین‌ها در مقایسه با ماشین های آنرود دارای شاسی بلندتری هستند و شباهت زیادی به ماشین های وانت دارند . ماشین های تراک قابلیت حرکت روی سطوح صاف ، سطوح خاکی، چمنزار ها و … را دارند اما برای مسیر های سنگی مناسب نیستند. این نوع ماشین‌ها برای سنین ۳ تا ۱۰ سال مناسب تر است چون که سرعت و قدرت کمتری دارند و قیمت این نوع از ماشین ها نسبت به سایر مدل‌ها ارزان‌تر است. به فاکتورهای مختلفی بستگی دارد؛ جنس بدنه ماشین و موتور، محدوده سنی مناسب، امکانات و آپشن‌های موجود در آن‌ها، اندازه ماشین و موتور، همگی از عوامل مهمی هستند که تاثیر مستقیم روی قیمت محصولات دارند.

اسباب بازی کنترلی به کودک کمک می کنند تا بتواند ارتباط بهتری بین چشم و مغز و دست خود برقرار کند . برای خرید و کسب اطلاع از قیمت این نوع از اسباب بازی پسرانه می توانید در این صفحه، اقدام کنید. خرید ماشین کنترلی با توجه به تنوع در قیمت، مدل، طراحی، کارایی و… کمی چالش برانگیز است.

توجه به رده سنی کودک

خرید ماشین و موتور اسباب بازی کنترلی برای کودکان بسیار سرگرم‌کننده و مهیج است. بنابراین بسیاری از پدر و مادرها در پی خرید این وسایل برای کودکان خود هستند. به همین منظور فروشگاه‌های اینترنتی زیادی این محصولات را در دسترس خریداران قرار داده‌اند تا بتوانند با مشاهده تصاویر و قیمت‌ها یکی از مناسب‌ترین مدل‌ها را خریداری کنند. ماشین اسباب بازی کنترلی یکی پر‌هیجان‌ترین بازی‌های است که می‌تواند هر شخص ماشین بازی را به خرید ماشین‌های کنترلی ترغیب کند تا حس ماشین بازی را در آنها تقویت کند.

کودک علاوه بر سرگرمی مهارت‌های بسیاری را فرامی‌گیرد و می تواند در آینده از آنها استفاده نماید. ماشین‌های بنزینی دیگر نهایت این اسباب بازی پسرانه عالی است که بیشتر در نوجوانی و بزرگسالی به سراغ آن می‌روند. در بین تمامی اسباب بازی های کنترلی, ماشین کنترلی توانسته جایگاه ویژه ای را برای خود کسب کند, حتی برای این بازی مسابقات زیادی در سطح ایران و جهان برگزار شده است.

مثلاً وقتی بچه ها تنها با انگشتانشون بتونن جهت حرکت ماشین رو کنترل کنن، مهارت های انتزاعی در آن ها تقویت می شه. همچنین بچه ها یاد می گیرن که برای تغییر جهت باید در نشان دادن عکس العمل سرعت به خرج بدن. ماشین کنترلی با داشتن لذت و هیجان زیاد تمام این مهارت های مهم رو در وجود بچه ها تقویت می کنه. شما با خریدن این ماشین نه تنها بچه ها رو خوشحال می کنین بلکه باعث می شین مهارت هایی در وجود اون ها رشد پیدا کن که در تمام طول زندگی به دردشون می خوره.

ماشین های 2WD نیرو را به دو چرخ جلو یا دو یا چرخ عقب وارد می کنند و ماشین های 4WD نیرو را به هر چهارچرخ ماشین منتقل می کنند . ماشین های الکتریکی به دلیل نوع سیستم بکار رفته در آن و عدم نیاز آن به بنزین نسبت به ماشین های بنزینی سبک تر بوده و حمل و جابهجایی آن به مراتب راحت تر است . از طرفی دیگر، وقتی می توانند آن را با استفاده از ریموت، هدایت کنند بسیار ذوق می کنند و باعث افزایش اعتمادبنفس می شود. همین اینکه تجربه جدیدی را بدست می آورند و حس بزرگ بودن به آن ها دست می دهد.

  • کودکان خردسال معمولاً مراقبت از ماشین کنترلی شما را یاد می گیرند.
  • هم چنین با نگاهی به کیفیت و قیمت ماشین‌های کنترلی در این مرکز، قطعا با بهترین فرصت رو به رو خواهید شد.
  • با ماشین کنترلی راهسازی می توانید در محیط های منزل نیز به راحتی بازی کنید.
  • برای کودکانی که کمتر از سه سال دارند، نباید ماشین‌هایی با قطعات کوچک تهیه کرد، چراکه ممکن است این قطعات شل شوند و کودک آن‌ها را داخل دهان خود قرار دهد و منجر به خفگی شود.
  • برای خرید ماشین کنترلی به فروشگاه اینترنتی اسباب بازی کیدبی تویز مراجعه فرمایید.

ماشین‌های که با کنترل از راه دور هدایت می‌شوند یک جذابیت دارند که هر بزرگ کودکی که به ماشین علاقه‌مند دارد که به سمت خود می‌کشاند. ماشین بازی همواره از اسباب بازی های مورد علاقه بچه ها مخصوصا پسر بچه ها می باشد. مجله خبری اسباب بازی این ماشین بازی کنترلی مدل لامبورگینی قرمز رنگ جذاب برای کودکان بالای 6 سال مناسب می باشد. در دنیا ماشین های بسیار زیادی تولید می‌شوند که هر یک برای خود دارای ویژگی‌های خاصی هستند و علاقه‌مندان خاص خود را دارند.

پیشنهاد می کنیم از قبل محل بازی مناسبی را برای لذت بردن از بازی با ماشین های کنترلی خود در نظر بگیرید. ماشین های کنترلی سرعتی به محیطی هموار و وسیع برای نشان دادن نهایت سرعت خود دارند. این اسباب بازی به وسیله کنترل هدایت می‌شود و باتری کنترل آن معمولا قابل شارژ است. این موتور قادر است کارهای نمایشی زیادی انجام دهد و به صورت اتوماتیک تعادل خود را روی زمین حفظ کند. ماشین کنترلی شارژی چرخ غلطکی تیر پرتابی دارای قابلیت پرتاب تیر های خاک ژله ای است. ماشین کنترلی آبی خاکی قابلیت حرکت بر روی دو طرف خود را دارد و مناسب کودکان 3 سال به بالا می باشد.

ماشین بازی کنترلی مدل Stunt King آیتم ۸۸۹/۶

این ماشین کنترلی برای کودکان بالای 2 سال مناسبه.چشم های این بولدوزر هنگام حرکت تکان میخورد. با رسیدن کودک به مهارت لازم و بالاتر رفتن سن او و نشان دادن علاقه بیشتر به این مدل اسباب بازی می‌توان با ماشین کنترلی حرفه‌ای‌تری استفاده کرد که مخصوص نوجوانان است. امروزه فروشگاه کیدبی تویز عرضه کننده جدیدترین نمونه از ماشین‌های کنترلی برای کوکان می‌باشد. این فروشگاه یک مرکز کاملا استراتژیک برای خرید انواع اسباب بازی‌ها از جمله جدیدترین نمونه‌های ماشین کنترلی است.

خرید بهترین و ارزان ترین ماشین کنترلی حرفه‌ای و ماشین بازی‌