دسته‌ها
اخبار

ماشین کنترلی قیمت و خرید انواع ماشین کنترلی کودک-اسباب بازی

همین موضوع نیز موجب گردیده است تا این روزها انتخاب آن از سوی کودکان بدون محدودیت در ظاهر، نوع بازی و … صورت گیرد. بنابراین ماشین کنترلی انتخاب منحصر به فردی برای کودکان است، زیرا کودکان امروزه نیازمند اسباب بازی‌های مهیجی هستند. اسباب بازی که علاوه بر زیبایی و کارایی ساده، از هیجانات کودکان بکاهد.

این ماشین‌ها قدرت بیشتری دارند و مورد توجه افراد علاقه‌مند به بازی در مسیرهای ناهموار می‌باشند. در کنار این مدل ماشین مدل باگی ارتفاع کمتری نسبت به ماشین‌های کنترلی آفرود دارند ولی لاستیک های آنها پهن‌تر می‌باشد. از این ماشین‌ها برای مجله خبری اسباب بازی دریفت کردن و یا تیک آف استفاده می‌شود زیرا دارای دور موتور خوبی هستند که برای این کار طراحی شده‌اند. اسباب بازی پسرانه ماشین کنترلی دارای تنوع بسیار زیاد و برند های معتبر می باشد و این باعث وجود قیمت های مختلف در بازار شده است.

  • برند های محبوب اسباب بازی ماشین به ترتیب الویت عبارتند از لامبورگینی,پلیس,بوگاتی,زرین تویز, …
  • ماشین کنترلی که برای یک کودک سه تا شش سال استفاده می‌شود با ماشینی که برای نوجوانان و یا افراد بزرگسال بسیار فرق دارد.
  • این ماشین‌ها که توسط کنترل هدایت می‌شوند، قابلیت‌های مشابه ماشین‌های واقعی را دارند.
  • تنوع رنگ هم در این ماشین ها خیلی زیاده تا برای بچه ها جذاب تر باشه.
  • قدرت و سرعت و استقامت نیز از جمله مسائلی است که می‌تواند یک ماشین خوب را از بد جدا کند.
ماشین‌های کنترلی خاص بیش از سایر دیگر ماشین بازی به تعمیر و نگهداری نیاز دارند. یک تصور غلط رایج این است که ماشین‌های نیتروژنی یا بنزینی که احتیاج به سوخت بنزینی دارند از ماشین‌های کنترلی باتری خور بهتر هستند. واقعیت این است که موتورهای احتراق کوچک بسیار محتاج نگهداری دارند و به سطح بالایی از دانش مکانیکی نیاز دارند. به همین دلیل ، خرید ماشین کنترل از راه دور باتری خور گزینه‌ی بهتری برای شروع مبتدیان می‌باشند. ماشین های نیز طراحی شده‌اند که ترکیبی از این دو مدل ماشین هستند که علاوه بر قدرت و سرعت دارای شاسی‌های با ارتفاع متوسط هستند و می‌توانند هم در زمینه دریفت و هم در مسیرهای ناهموار از آنها استفاده کرد.

خصوصاً ان دسته از کسانی که به خاطر مشغله های زیاد کاری امکان مراجعه به اسباب بازی فروشی ها را ندارند، امکان خرید اینترنتی کمک شایانی به آن ها می کند. می توانید از طریق این فروشگاه اینترنتی به راحتی با انتخاب آنلاین و ثبت سفارش آنلاین و در نهایت با پرداخت آنلاین ماشین کنترلی مورد نظر خود را از بین انواع مدل های ماشین کنترلی موجود در فروشگاه خریداری کنید. مطمئناً هیچکس دوست ندارد ماشین کنترلی که خریداری کرده است به سرعت خراب شود و انتظار دارد سالیان متمادی از ماشین کنترلی خود استفاده کند و از بازی با آن لذت ببرد. به همین جهت لازم است ماشین های کنترلی با کیفیت در بازار را خریداری کنید تا از دوام آن ها مطمئن باشید. ماشین های کنترلی به دلیل حرکت و برخورد با موانع باید رنگ ثابت و همچنین قطعات محکمی داشته باشند تا آسیب نبینند. دنیای اسباب بازی بهترین و معتبر ترین برند ها را برای شما گردآوری کرده است.

خریدن بعضی از اسباب بازی ها مثل سرمایه گذاری برای بچه ها می مونه. جواب به این سوال بستگی به سن، شرایط، مهارت کاربر دارد و نمی شود برای همه یک مدل خاص را پیشنهاد داد. ماشین های کنترلی که برای حرکت سریع طراحی شده اند، تفاوت های ظاهری مشخصی با انواع ماشین های آفرود دارند. این ماشین ها بدنه ای باریک تر و کشیده تر دارند تا بتوانند سرعت بیشتری بگیرند و قطر لاستیک ها نسبت به دیگر ماشین های کنترلی آفرود، کمتر است تا در حرکت تیزتر باشند. ماشین های آفرود لاستیک های پهن تری دارند و برای سطوح نا هموار طراحی شده اند. در فضای باز و روی چمن و در جاده های خاکی و نا هموار نیز می توان لذت کنترل از راه دور ماشین های آفرود را تجربه کرد.

ماشین اسپرت رنجرور کنترلی

به طور کلی دو دسته ی عمده از ماشین های کنترلی وجود دارد که شامل ماشین های سرعتی و ماشین های قدرتی برای عبور از جاده های صعب العبور است. این دسته ها خود شامل مجموعه های متنوعی از ماشین های کنترلی کلاسیک و سنگین، آفرود و آنرود می شوند. این اسباب بازی مهیج در دنیای امروز گزینه های زیاد، تنوع و گوناگونی فراوانی دارد و کودکان می توانند بر اساس سلیقه طرح مورد علاقه ی خود را انتخاب نمایند. اولین نکته‌ای که در هنگام خرید ماشین اسباب بازی کنترلی شارژی باید مدنظر داشت، علاقه کودک است. برخی از کودکان صرف نظر از جنسیت، ممکن است به داشتن اسباب بازی ماشین‌آلات کنترلی بزرگ و کوچک و موتور کنترلی علاقمند باشند و برخی دیگر هیچ تمایلی به بازی با این ماشین‌ها و موتورها نداشته باشند. خرید ماشین اسباب بازی کنترلی شارژی می‌تواند تجربه‌ای جذاب و مهیج برای کودکان باشد.

البته باید یادآوری کنیم لذت از بازی و سرگرمی و تفریح تنها هدف این دسته از اسباب بازی ها نیست بلکه اهداف پرورشی و رشدی هم دارند. با خرید ماشین‌های کنترلی، کودک با دنیای جدیدی روبرو می‌شود و می‌تواند بازی‌های خلاقانه‌ای را انجام ‌دهد. با حرکت دادن ماشین و موتور، اعتمادبه‌نفس در کودکان تقویت می‌شود و قدرت بدنی آن‌ها نیز افزایش چشمگیری پیدا می‌کند.

ریموت کنترل این اسباب بازی‌ها، هوشمند طراحی شده است و با سنسورهایی که دارد، جهت حرکت ماشین را به هر سمت و سویی که فرزندتان بخواهد هدایت می‌کند. به این ترتیب با فرمان دادن به آن و حرکت دادن کلیدهای مختلف، ماشین به طرفین حرکت می‌کند. حتی می‌تواند حرکات نمایشی هم بزند که همین قضیه باعث می‌شود فرزندتان حس جذابی از کنترل و رانندگی کردن را تجربه کند.

لگو سه بعدی ماشین آلات راهسازی

ماشین های کنترلی هدیه های باارزشی برای کودکان به حساب می آیند و دارای جعبه های جذاب و مناسبی جهت هدیه دارند . ماشین تایفون آفرود کنترلی مدل 660-MT می تواند با سرعت 80 کیلومتر بر ساعت حرکت کند و برای بعد از 8 سالگی مناسب است. ماشین کنترلی بتمن یک مدل باطری خور بوده و برای کودکان بالای 3 سال مناسب است.