دسته‌ها
اخبار

مرکز خرید انواع ماشین کنترلی 100% اصلی + ضمانت گارانتی-اسباب بازی

با استفاده از این اسباب بازی‌ها قدرت تخیل کودک تقویت می‌شود و ساعت‌ها با آن‌ها سرگرم می‌شود. ماشین و موتور کنترلی علاوه بر کودکان، برای برخی بزرگسالان نیز سرگرم‌کننده و مفرح است. خرید ماشین کنترلی باعث تقویت یادگیری، هماهنگی دست و چشم، تقویت مهارت های حرکتی ظریف، افزایش خلاقیت و تخیل و …

در زمان خرید باید به این نکته توجه کرد که آیا برای سرگرمی این قیمت ارزش را دارد یا نه. از آنجا که ماشین‌های کنترلی یکی از اسباب بازی‌های مهیج هستند ، بر همین اساس انتخاب آنها از سوی خریداران با در نظر گرفتن سطح هیجان صورت می‌گیرد. انتخاب یک اسباب بازی جذاب برای کودکان قطعا تاثیر بسزایی بر تخلیه انرژی کودکان خواهد داشت. اسباب بازی پسرانه ماشین کنترلی یکی از محبوب ترین اسباب بازی هایی است که اصلا سن و سال نمی شناسد و همیشه طرفداران زیادی دارد. اسباب‌بازی وسیله‌ای برای بازی‌کردن است که به‌طور معمول به‌وسیلهٔ کودکان مورد استفاده قرار می‌گیرد و در رشد و شکوفایی استعدادهایشان به آنان کمک می‌کند.

ماشین کنترلی کرمی 8 جهته مدل 026S

کامیون کنترلی حمل ماشین همراه با یه ماشین جیپ سفید هست که سرگرمی خوبی در محیط خونه برای کودکان 8 سال به بالاست. به عنوان مثال در کیدبی تویز ماشین کنترلی وجود دارد که تنها با یک دکمه روشن و خاموش می شود و این مورد برای پسربچه ها و یا دختربچه های زیر یک سال مناسب می باشد. فروشگاه سورآل در سال ۱۳۹۸ با هدف ارائه کالا و آیتم های مورد نیاز بازار شروع به فعالیت نمود. همچنین همیشه سعی شده با کیفیت ترین کالا برای عرضه به مشتریان عزیز را ارائه دهیم.

کامیون کنترلی حمل ماشین ماک 2 تا ماشین لامبورگینی همراه خودش داره که میتونید قسمت رمپ پشت کامیون قرار بدید و با ریموت کنترل 2.4G میتونین این کامیون بزرگ اسباب بازی رو هدایت کنین و لذت ببرین. همه کوچولوها عاشق ماشین آتش نشانی هستند و دوست دارند در نقش یه آتش نشان حرفه ای کمک کنند و قهرمان اصلی بازی ها باشند. این ماشین موزیکال آتش نشانی با جلوه های نوری و صوتی و تجهیزات یک هدیه تولد مناسب برای کودکان بالای 18 ماه است. رانندگی و بازی با ماشین کنترلی به بهبود هماهنگی چشم و دست، درک عمق و واکنش کودک کمک بسیاری می‌کند.

ماشین کنترلی فرمول یک Auto Model آیتم 87

جنس بدنه، گیربکس و موتور ماشین های سوختی از فلز است و در مقایسه با ماشین الکتریکی مقاوم‌تر هستند. در این گروه ماشین های مختلفی وجود دارد بنز، پورشه، ماشین‌های شاسی بلند آفرودی و بسیاری از ماشین‌های دیگر. صداها و چراغ های شبیه سازی شده می توانند تجربه عملی واقعی را به کودک ارائه دهند.

ماشین فلزی پژو 207

اگر به دنبال یک ماشین کنترلی جذاب میگردید، این محصول انتخاب فوق العاده ای است. آیا از خرید ماشین کنترلی برای خود هیجان زده می‌شوید ؟ ما هم علاقه بسیاری به این اسباب بازی پسرانه عالی داریم. ماشین‌های نیز با منبع تغذیه سوخت نیتروژنی و یا بنزینی وجود دارند که دارای قدرت بسیار بالایی هستند و در اصل یک ماشین کنترلی حرفه‌ای به شمار می‌آیند. البته ماشین های برقی مجله خبری اسباب بازی اصطکاک و صدا کمتری نسبت به ماشین‌های سوختی دارند ولی قدرت آنها کمی کمتر است. تنها مشکل این ماشین های الکترونیکی زمان بازی کمتر و خالی شدن سریع شارژ باتری‌ها می‌باشد که بطور میانگین حدود 30 دقیقه با هر بار شارژ می توان بازی کرد که بسته به قدرت باتری متفاوت می‌باشد. به همین علت قیمت مناسب‌تری نسبت به مدل‌های سوختی دارند و از طرفداران بیشتری برخوردار هستند.

  • هر یک از این ماشین‌های کنترلی به طور حتم از جذاب‌ترین و مناسب‌ترین گزینه‌ها برای کودکان خواهند بود.
  • ماشین کامیون کنترلی که در مدل‌های راه سازی و خدمات شهری تولید می‌شوند و از جمله اسباب بازی کنترلی محبوب در بین کودکان می‌باشند.
  • اطلاعات تماس شما نزد ما محفوظ است و هر زمان خواستید می توانید از اینجا اشتراک خود را لغو کنید.
  • این کار به خصوص به نوجوون ها احساس ارزش و اعتماد به نفس می ده که در خرید شریکشون کنین.
  • مرکز اسباب بازی کیدبی تویز از جمله فروشگاه‌های درجه یک اینترنتی در بخش فروش بی‌واسطه و عمده ماشین کنترلی به عنوان یکی از اسباب بازی‌های پرفروش می‌باشد.