دسته‌ها
اخبار

مشخصات، قیمت و خرید اسباب بازی شهر ربات ها سازی نو اسباب بازی-اسباب بازی

قطعا برای خرید هر اسباب بازی باید هزینه‌ی نسبتا بالایی صرف کنید. حال اگر این اسباب بازی از دوام و ماندگاری کافی برخوردار نباشد خیلی زود خراب می‌شود و بدون استفاده در گوشه‌ای می‌افتد. خوشبختانه معمولا ربات‌های‌ اسباب بازی طول عمر بالایی دارند و اگر اتفاق ناگواری مانند افتادن از مجله خبری اسباب بازی بلندی یا پرتاب شدن یا به زمین کوبین برای آنها نیفتد مدت‌ها بدون هیچ مشکلی کار می‌کنند و خراب نمی‌شوند. درست است که یک ربات توسط انسان ساخته شده اما خود می‌تواند کارهایی انجام دهد که از عهده انسان خارج است. در این بخش ربات های اسباب بازی وجود دارد که کودکان را سرگرم می‌کند.

اسباب بازی ربات از نوع اسباب بازی های دیجیتال است که برای دنیای کودکان طراحی شده است. چه خوب است که علاوه بر ایجاد سرگرمی برای کودکمان، او را با دنیای اطرافش آشنا کرده و مهارت های شناختی او را افزایش دهد. این محصول یک اسباب بازی سگ رباتی کنترل صوتی یودی YOUDI که دارای 15 فرمان صوتی می باشد و می تواند یک به عنوان یک اسباب بازی آموزشی نیز بکار گرفته شود. ربات اسباب بازی باید قابلیت برنامه ریزی شدن داشته باشد یا از قابلیت های حرکتی و موزیکال برخوردار باشد به طوری که کودک بتواند از طریق کوک کردن آن یا با استفاده از کنترل از راه دور با آنها بازی کند. اسباب بازی های هوشمند و رباتیک برای کودکان عصر تکنولوژی و پیشرفت های فناوری میتواند گزینه ای بسیار ایده آل به عنوان خرید اسباب بازی کودک باشد.

  • ،کوادکوپتر کنترلی و… را با کیفیت بالا و قیمت مناسب از فروشگاه اینترنتی پیویو خریداری نمایید و در کوتاهترین زمان ممکن درب منزل تحویل بگیرید.
  • خرید چنین محصولاتی برای کودکان می‌تواند مزایا و کاربردهای بسیاری داشته باشد.
  • این ربات به دلیل طرفداران بسیار زیاد تولید و حتی با هر کیفیتی روانه بازار می شوند.

از دیگر راه های حرکت و ایجاد انرژی در این نوع اسباب بازی ها، استفاده از پنل کوچک خورشیدی است. روشی خلاقانه برای شارژ باتری اسباب بازی های هوشمند و رباتیک که باعث شکوفایی استعداد کودک می شود. اسباب بازی ربات موزیکال THUNDEROBOLT که بصورت موزیکال با صدا می باشد. در فروشگاه دنیای اسباب بازی به روش اینترنتی می توانید با صرف کمترین وقت و زمان، بهترین اسباب بازی های متناسب با سن و روحیات فرزند خود را خریداری کنید.

خرید و قیمت بهترین و جدید ترین اسباب بازی های کنترلی و رباتیک

به طور مثال اگر کودک خود را در سن سه سالگی با یک ربات اسباب بازی آشنا کنید، احتمال زیادی وجود دارد که در سن هفت سالگی به زبانی که انتخاب کرده اید آشنایی مطلوبی پیدا کند. آیا کودک شما مجذوب یک ربات اسباب بازی کنترلی شده است؟ چه پاسخ مثبت باشد چه خیر، با ما همراه باشید. اسباب بازی ماشین ربات تبدیل شونده، یه ماشین کنترلی هوشمند خیلی باحاله که با استفاده از کنترل از راه دور تا فرکانس 2.4g هرتز قابل کنترل هست. تبلت اسباب بازی موزیکال پپاپیگ دارای 31 دکمه موزیکال و مناسب برای آموزش اشکال و رنگ ها و تقویت کننده مهارت های کاربردی مختلف در کودکان است. قیمتی که برای فروش ربات اسباب بازی تعیین می شود با توجه به پارامتر های مشخصی است. موادی که در ساخت آن به کار رفته است و مبالغی که برای طراحی و پیاده کردن فناوری خاص در آن هزینه شده است، عوامل تعیین کننده در قیمت ربات هستند.

باکشیدن ضامن پشت سر ربات و روشن کردن اون هربار با لمس سر ربات شروع به حرف زدن میکند.

ربات های کنترلی تولید شده امروزه بسیار پیشرفت کرده اند و محدود به چند حرکت ساده نیست. از قبیل قابلیت های خارق العاده ای که میتوان به آنها اشاره کرد قابلیت حرف زدن ، پخش موزیک و داستان کودکانه ، نورپردازی ، انجام حرکات موزون ، آموزش اعداد ، زبان انگلیسی و… اشاره کرد. ©2023، تمام حقوق این سایت متعلق به فروشگاه اسباب بازی کیدبی تویز می باشد . کلیه حقوق این سایت متعلق به فروشگاه اینترنتی پیام کالا می‌باشد.

ربات‌ها بیشتر برای چه کودکانی مناسب هستند؟

آرتی کالا می‌توانید پس از ورود به سایت و مراجعه به صفحه محصولات آنچه در نظر دارید را به سبد خرید اضافه کنید و منتظر دریافت آن باشید. بازی بین یک سایت تخصصی با استراتژی تبدیل شدن به مرجع جامع در زمینه معرفی، نمایش، عرضه، فروش خرد و فروش عمده اسباب بازی است. بازی بین سعی دارد با نگرش نوآورانه و استارت آپی، فعالیت های توزیع و عرضه اسباب بازی را بهینه نماید و سبب توسعه و رشد صنعت اسباب بازی کشور شود. حیوانات کنترلی زیر دسته ربات ها قرار می گیرند از آنان می توان به سگ کنترلی، دایناسورکنترلی و… اشاره کرد.