دسته‌ها
اخبار

مشخصات کامل همراه با قیمت و خرید آسان اسباب بازی دخترانه با تنوع بی نظیر در کودک آموز-اسباب بازی

خانه‌های عروسکی لوازم جانبی مختلفی دارند تا کودک شما را درگیر خود کنند و در عین حال او را به فکر خلاقانه ترغیب کنند. عروسک‌های خرس از جمله محبوب‌ترین عروسک‌های است که هر کودکی حداقل یک عدد از این عروسک را داشته و با آن بازی کرده است. ابعاد مختلفی از این عروسک‌ها تولید می‌شود که از 10 سانت تا دو متر نیز ارتفاع دارند.

در واقع باید به عروسک ها نگاهی متفاوت تر از گذشته داشته باشیم. ما باید آن ها را یک فناوری بدانیم البته این فناوری نیاز به دستورالعمل ندارد و دچار اختلال و باگ نمی شود چون مانند کاربران خود پیچیدگی ندارند. اینکه از بچگی برخی امور زنانه و برخی مردانه معرفی شده اند و انجام کارهای زنانه برای مردان شایسته نیست، یک تفکر اشتباه است. ما با آموزش مراقبت از بچه های کوچکتر به فرزندان پسرمان این تفکر غلط را رد می کنیم. مراقبت از عروسک برای پسرها بسیار عالی است تا یاد بگیرند که چگونه از دیگران مراقبت کنند، به خصوص خواهر یا برادری که کوچکتر از آنها هستند. کشف علایق با عروسک ها صورت می گیرد و آن ها با فعالیت ها و سرگرمی های جدید آشنا می شوند و می توانند اوقات بهتری را برای خود ایجاد کنند.

عروسک تام سخنگو مدل 6079B

این مدل عروسک دخترانه که شباهت بسیار زیادی با نوزاد واقعی دارند ، با داشتن قابلیت های فوق العاده و امکانات و وسایل جانبی متنوع ، برای کودکان بسیار جذاب و دوست داشتنی هستند. در طی بازی با یک عروسک مثل عروسک دخترانه، کودک به مرور زمان به عروسک خود وابسته می‌شود و این وابستگی او را به گذراندن زمان بیشتری با عروسک خود وا می‌دارد. در طی بازی با عروسک‌ها کودک درگیر سیر داستانی بازی می‌شود و به عروسک خود هویت میبخشد.

کتاب کودک

عروسک‌هایی که برای دخترمان انتخاب می‌کنیم نقش مهمی در رشد و پرورش شخصیت او دارند. پس یک مجله خبری اسباب بازی مناسب بهترین هدیه‌ای است که به بچه‌ها می‌دهیم. عروسک دخترانه باربی و عروسک سخنگو از جمله عروسک‌های محبوب در میان دختربچه‌ها به شمار می‌آیند.

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم. استفاده از مطالب روزانه با ذکر منبع و قرار دادن لینک روزانه آزاد است. شما مشتری عزیز میتوانید پس از مقایسه کالاها ، خرید خود را در محیطی امن انجام داده و در اسرع وقت دریافت کنید . این نوع عروسک ها عموما از پارچه های نانو و نرم با قابلیت انعطاف بسیار بالا دوخته میشوند و دورن آنها از الیاف سلولزی ضد حساسیت و قابل شستشو پر شده است.

  • عروسک شانسی کوکی لوس از سری عروسک های دارای اکسسوری های مختلف و عروسک میباشد که کادو تولد مناسب برای کودکان بالای 3 سال است.
  • این اسباب بازی خانه عروسکی شامل 1 عروسک، 2 عدد فیگور سگ،و قسمت هایی مثل آشپزخانه، اتاق خواب، اتاق پذیرایی و …
  • این عروسک ها که امروزه با تنوع بسیار زیاد و با کیفیت بسیار بالایی ارائه می شود مورد توجه تمامی دخترها با هر گروه سنی ای قرار گرفته است .

عروسک‌های بزرگ در ولنتاین کاربرد خود را نشان می‌دهند و در بین پسران و دختران رد و بدل می‌شود . عروسک‌های بزرگ محبوب همه افراد هستند و عروسک با ابعاد بسیار بزرگ نیز می‌باشد که باعث تعجب می‌شود. عروسکهای شخصیت پولیشی نیز از جمله عروسک‌های محبوب در بین کودکان سه سال به بالا می‌باشد که برگرفته شده از شخصیت‌های انیمیشن و گاها فیلمها تولید می‌شوند در زیر به نمونه‌های از این عروسک‌ها می‌پردازیم. در انتخاب عروسک‌ها برای نوزاد باید دقت بسیاری کرد تا استانداردهای لازم برای بازی داشته باشد. نباید قسمت تیز و برنده داشته باشد و حتی‌الامکان پلاستیک نداشته باشد و از پارچه در تمام عروسک‌ها استفاده شود. به‌طور معمول قیمت عروسک پولیشی ارزان‌تر از دیگر انواع عروسک‌هاست.