دسته‌ها
اخبار

معرفی اسباب بازی مناسب کودک یک ساله بازی فکری کودک یک ساله-اسباب بازی

یک مجموعه 4 عددی از ماکت فلزی ماشین های شخصیت آونجرز می باشد که دارای کیفیت خوبی می باشد. با انتخاب این اسباب بازی ها، بهترین اوقات فراغت را برای فرزندان خود رقم خواهید زد. در کشورهای دیگر مثل پاکستان و بنگلادش خمیر اسلایم که نوعی بازی حرکتی و لمسی با اسباب بازی است طرفدار زیادی دارد. میکی موس و دوستانش از شخصیت های محبوب دنیای دیزنی، اومدن و منتظر شمان تا ماجراجویی های بامزه و هیجان انگیزی رو تجربه کنن. فیگور 6 عددی میکی موس و دوستان شامل میکی موس، مینی موس، دانلد داک، گوفی و…

و همچنین اسباب بازی هایی که رنگ صورتی و طرح های دخترانه دارند، جزو محبوب ترین اسباب بازی های دختر بچه ها محسوب می شوند. وسایل و اسباب بازی هایی که علاوه بر رنگ دخترانه، همراه با طرح و شکل شخصیت های انیمیشنی دخترانه هستند نیز، جزو محبوب ترین محصولات تلقی می شوند. کودک پلاس با تجربه چند ساله در زمینه فروش اسباب بازی های دخترانه؛ تنوع بی نظیری از جدیدترین اسباب بازی های خارجی اورجینال و جدیدترین اسباب بازی های شیک ایرانی فراهم آورده است. امکان خرید آنلاین این محصولات در هر ساعت از شبانه روز همراه با بهترین قیمت و تضمین ارسال سریع برای شما از طریق سایت ما امکان پذیر است. ماشین اسباب بازی بزرگ پسرانه، به کودک شما کمک میکند که با حرکت دست ها و بدنش، مهارت های حرکتی خود را تقویت کند. علاوه بر این کودک احساس میکند در دنیای واقعی در حال ماشین سواری است.

موتور کنترلی اسباب بازی MOTORCYCLE به همراه باتری قابل شارژ و کنترل 2.4G یک اسباب بازی هیجان انگیز و جذاب برای کودکان و نوجوانان می باشد. این محصول یک ربات اسباب بازی از شخصیت بازلایتر Buzz Lightyear است که دارای قابلیت هایی مانند موزیکال و راهرو دارد و همچنین مجله خبری اسباب بازی باله پشت آن نیز با دکمه باز می شود. این محصول یک ماشین بتمن کنترلی اسباب بازی BATMAN CARS است که دارای باتری شارژی می باشد. انجام بازی های فیزیکی به کودکان کمک می کند تا از عضلات بازو و پای خود بیشتر استفاده کنند که در نهایت موجب تقویت این عضلات خواهد شد.

این بیل مکانیکی کنترلی یک ماشین کار بسیار زیباست و به راحتی به اسباب بازی مورد علاقه کوچولو های شما تبدیل میشه.بیل مکانیکی کنترلی با 3 عدد باطری قلمی ساعت ها سرگرمی را برای کوچولوها فراهم میکنه. هم چنین در دو طرف موتور زیرپایی قرار دارد که ایمنی کودکان در هنگام موتور سواری را تضمین می کند و باعث می شود که کودک به زمین نخورد و زخمی نشود. والدین می توانند انواع ماشین شارژی را با قیمت های مختلف برای کودکان خریداری کنند و ضمن اینکه آن ها را با خرید چنین اسباب بازی متعجب و هیجان زده می کنند، باعث شوند که آن ها از کودکی قوانین حرکت در خیابان ها را فرا بگیرند. به طور حتم چادرهای کودکانه جزو بهترین اسباب بازی دخترانه به شمار می‌آیند. زیرا به دلیل ایجاد فضایی محدود شرایط خاله بازی را برای آنان بهتر فراهم می‌کنند.

اسباب بازی آماندا مدل Mini football

این اسباب بازی از پیچ و خم مهره های رنگارنگ، قطعه هایی با چند شکل هندسی ساخته شده از چوب می باشد و مخصوص کودکان یک ساله طراحی شده است. فروشگاه آنلاین ایمن ترافیک کالا با فروش اسباب بازی های متنوع برای سایر گروه های سنی همراه با تضمین کیفیت کالا آماده ارائه خدمات به والدین گرامی می باشد. در صورتی که قصد خرید اسباب بازی برای فرزند دلبندتان دارید به لینک زیر مراجعه کنید. شاید به نظر برسد که بازی پیچ و خم و مهره برای کودک یک ساله تا حدودی دشوار و عجیب است، اما خواهید دید که این بازی تا چه اندازه ذهن کودک را درگیر و فعال خواهد کرد. کودکان با حرکت دادن و هدایت کردن مهره ها با نحوه عملکرد بسیاری از وسایل اطراف خود آشنا خواهند شد. این اسباب بازی دخترانه می‌تواند مهارت‌های حرکتی کودکتان را بهبود دهد و به هماهنگی میان دست و چشم کودک کمک کند.

  • همانطور که گفته شد این اعتماد به نفس چیزی است که کودکان شاید بیشتر از مهارت خواندن و نوشتن در سال اول مدرسه خود به آن احتیاج دارند.
  • اساب بازی هایی که می خواهید برای پسرتان انتخاب کنید، باید دارای ویژگی های خاصی باشد.
  • لازم به ذکر است قیمت کین های رباتیک با توجه به کیفت و نوع کاربری از 10 هزارتومان شروع شده و تا 10 میلیون ادامه دارد.
  • همچنین برای یادگیری و استفاده صحیح نیز میتوانید از داخل گوگل روش های یادگیری اسکیت سواری را جستجو کنید.
  • به‌علاوه روحیه پسربچه‌ها معمولا به‌گونه‌ای است که به انیمیشن‌های جنگی و رزمی علاقه بیشتری نشان می‌دهند.

اسباب بازی ها از نظر شکل ظاهری، نوع عملکرد، اندازه، فرم، طراحی، رنگ، کیفیت مواد استفاده شده در ساخت آن، همگی با هم تفاوت دارند. اسباب بازی‌های تولیدی در کارخانه های اسباب بازی جهان در سه رده سنی ” 2 تا 3 سالگی”، ” 4 تا 5 سالگی” و ” 6 تا 9 سالگی” تقسیم می شوند. آن ها می خواهند با دستانشان همه چیز را لمس کنند و مدت زمان طولانی بازی کنند، که ممکن است برای والدین خسته کننده باشد. به همین خاطر، بهتر است اتاق کودک تان را ازاسباب بازی کودکان یک ساله پر کنید، که به رشد خلاقیت، هماهنگی و مهارت های اجتماعی کودک کمک خواهند کرد.

بازی فکری مدل داستان اسباب بازی ها