دسته‌ها
اخبار

چرا اسباب بازی بهتر از بازی های ویدیویی است؟ 4 مزیت اسباب بازی برای کودکان گیمفا-اسباب بازی

این عروسک پولیشی جغجغه ای موزیکال، با تکان دادن عروسک، صدای جغجغه و با کشیدن دمش موزیک ملایمی می دهد. ایده آل برای ارتقاء قدرت شنوایی و حس لامسه کودک ومناسب رده سنی بالای 1 سال است. عروسک پولیشی طرح سگ کودکان را ساعت ها غرق در دنیای نقش بازی میکند. عروسک پولیشی طرح موش کودکان را ساعت ها غرق در دنیای نقش بازی میکند.

بهبود مهارت های حرکتی کودک

مسئولین مهدکودک ها اغلب به تقویت مهارت های هماهنگی اعضای بدن با هم تاکید می کنند و این مسئله سبب افزایش مهارت های حرکتی کودکان می شود. در این زمینه انواع لوازم بازی لگویی، جورچین ها و… نیز کارایی خواهند داشت و سبب دست ورزی کودکان در سنین رشد می شوند. این نوع اسباب بازی‌ها به دلیل اینکه باعث آموزش شکل‌های مختلف و تشخیص آنها می‌شوند، مهارت‌های دستی کودکان را تقویت می‌کنند. انواع اسباب بازی کودکان 5 تا 7 ساله را می توانید در وبسایت تخصصی بانک بازی ببینید. ما بازی هایی برای پرورش مهارت های کودکان در سطوح مختلف داریم که به راحتی می توانید با کسب اطلاعات دقیق اسباب بازی مورد نظر خود را انتخاب کنید و در اسرع وقت درب منزل تحویل بگیرید.

هر کدام از این وسایل بازی می‌تواند باعث تقویت یکی از مهارت های کودک گردد. به عنوان مثال استفاده از مهره‌های رنگی و رد کردن نخ از سوراخ مهره‌ها، استفاده از اشکال هندسی مختلف، جورچین ها باعث تقویت مهارت‌های حرکت دست و هماهنگی چشم با انگشتان کودکان می‌شود. کارت های مصور رنگی برای تقویت قوه تشخیص مناسبت هستند و استفاده از سازهای مختلف، بوق، سوت، کارت مشاغل و … باعث تقویت مهارت گویایی و بیان می‌شوند.

پس می‌توانیم دنیای بازی کودکان را مانند دنیای واقعی فرض کنیم و بگذاریم که کودک کم‌کم و با قرار گرفتن در جریان بازی و قدم گذاشتن در آن دنیای واقعی را درک و کشف کند. کودک در طی فرآیند بازی کردن با اسباب بازی های مختلف می‌تواند به درک و یادگیری درباره خود، مسائل محیط اطراف و یادگیری چگونگی حل مسائل دست یابد. هر وسیله‌ی بازی با هدف خاصی طراحی می‌شود و قصد آن آموزش و درک یک مهارت خاص است. گفتار درمانی در کودکان فلج مغزی به ارتباط بهتر او با اطرافیان کمک زیادی می کند. بسیاری از کودکان مبتلا به فلج مغزی در درک گفتار، صحبت کردن و غذا خوردن دچار مشکل هستند. در این صورت گفتاردرمانی در فلج مغزی ضروری بوده و با همکاری والدین یا مراقبین کودک، مهارت‌های ارتباطی…

مهم ترین مزیت‌های به کارگیری دستگاه لیزر اسکلپیون

هر سمت از این مکعب دارای بازی هایی هست که موجب تقویت هوش، مهارت های ذهنی و فیزیکی بچه ها میشه. واکر بچه گانه چیپولینو، را می توان هم به عنوان واکر هم به عنوان میز بازی استفاده نمود. آجره یک بازی ساختنی و اسباب بازی لگو سرگرم مجله خبری اسباب بازی کننده است.در این بازی کودک امکان ساخت اشکال متنوع و خلاقانه را دارد. آجره 21 قطعه شامل قطعات خانه‌سازی بزرگ و چرخ و اتصالات مخصوص آجره میباشد. آجره 36 قطعه شامل قطعات خانه‌سازی بزرگ و چرخ و اتصالات مخصوص آجره میباشد.

  • یک دختر، اغلب از عروسکی که خودش با پارچه و یا کاموا درست می کند، خیلی بیشتر از یک عروسک گران قیمت که برایش می خریم خوشش می آید و دوست دارد با آن بازی کند.
  • هنگامی که کودک شما با یک محیط چالش ‌برانگیز مواجه می‌شود باید به احساسات او توجه داشته باشید.
  • درمورد این بازی ها اطلاعات کامل به دست بیارید و حتی قبل از تهیه کردنشون اون ها رو یاد بگیرین.
  • این نوع اسباب بازی‌ها به دلیل اینکه باعث آموزش شکل‌های مختلف و تشخیص آنها می‌شوند، مهارت‌های دستی کودکان را تقویت می‌کنند.