دسته‌ها
اخبار

کتاب چاپی دمو دیجی کالا ایران انفولد

بهترین و تحسین‌شده‌ترین کتاب‌ های سراسر این کره‌ی خاکی در انواع سبک های گوناگون گرد هم آمده‌اند تا برای کسانی که تمایل به خرید کتاب های ارزشمند دارند، هیچ دغدغه‌ای وجود نداشته باشد. با انتخاب از میان کتاب های متنوع و دست‌چین شده‌ی ایران کتاب، می‌توانید مطمئن باشید که کتابی که خریده اید، ارزش زمانی که برای آن صرف می‌کنید را دارد. ایران‌کتاب، رسالت خود را ارائه‌ی اطلسی جامع از برترین کتاب‌ها و معتبرترین جوایز ادبی سراسر دنیا می‌داند و بر آن است تا با خلق آرمان‌شهری ادبی، بهترین‌ها را در اختیار علاقه‌مندان قرار دهد. به محض ورود به سایت دیجی‌کالا با دنیایی از کالا رو به رو می‌شوید! هر آنچه که نیاز دارید و به ذهن شما خطور می‌کند در اینجا پیدا خواهید کرد. با توجه به هزینه، در دسترس بودن و ویژگی ها، بین کتاب چاپی و کتاب الکترونیکی تفاوت خوبی وجود دارد.

کتاب ملاقات در شب آفتابی

محصولات تند مصرف و فاسد شدنی تنها در شیراز قابل سفارش خواهند بود. پس از ثبت هر سفارش، امکان لغو خرید یا تغییر آدرس، مبلغ، عناوین کتب، تعداد کتاب‌های سفارش‌داده‌‌شده یا جزئیات ثبت‌شدۀ دیگر وجود ندارد. هیچ مسئولیتی بابت خطای احتمالی کاربر برعهدۀ فراکتاب برای ویندوز طاقچه نیست. استفاده از مطالب فروشگاه اینترنتی دیجی‌کالا فقط برای مقاصد غیرتجاری و با ذکر منبع بلامانع است.

فرایند سفارش و خرید کتاب چاپی از فرایند خرید کتاب الکترونیکی و صوتی در طاقچه جداست. خرید کتاب با هریک از انواع عرضه (الکترونیکی، صوتی، چاپی)، طاقچه را ملزم و متعهد نمی‌کند که عنوان خریده‌شده را در انواع دیگر عرضه به‌رایگان در اختیار خریدار قرار دهد. 7-برای نگهداری کتاب‌های چاپی باید مکان‌های خاصی را به آن‌ها اختصاص داد. در مورد کتاب‌های الکترونیکی، کتاب‌ها در دستگاه یا خود برنامه ذخیره می‌شوند و بنابراین ذخیره سازی فیزیکی کتاب ها مورد نیاز نیست. پیش از خرید کتاب چاپی، ابتدا بهتر است وارد صفحات مربوط به معرفی کتاب شده و با مطالعه آن‌ها اطلاعات زیادی را پیرامون کتابی که می‌خواهید تهیه کنید، کسب نمایید.

شازده کوچولو اثر جاودانه‌ی آنتوان دو سنت‌‌اگزوپری نویسنده‌ی فرانسوی است که با لحنی ساده و کودکانه جدی‌ترین موضوعات انسانی مثل عشق، تنهایی، خودپسندی، قدرت‌طلبی را در مسیر قصه به چالش می‌کشد و حرف‌های مهم آدم‌بزرگ‌ها را… آثار دان دلیلو، موضوعاتی گسترده—از تلویزیون، جنگ اتمی و ورزش گرفته تا پیچیدگی های زبان، هنرهای نمایشی، جنگ سرد، ریاضی… © کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب کالا شاپر تنها با کسب مجوز مکتوب امکان پذیر است.

کتاب چاپی دمو دیجی کالا ایران انفولد

در صورت بروز هر مشکلی در زمینۀ تأمین کتاب، بسته‌بندی یا ارسال، طاقچه حق دارد بدون اطلاع قبلی، بخشی از سفارش یا کل آن را لغو کند. در این صورت، طاقچه موظف است مبلغ کتاب‌های حذف‌شده را تا ۳ روز کاری به حسابی که خرید با آن انجام گرفته، بازگرداند. کتاب مشاهیر ایران زمین کتابی در شرح مبارزان استکبار و ظلم در تاریخ معاصر ایران است که در قالبی کمیک استریپ و به صورت داستان‌های کوتاه چند صفحه‌ای بیان می‌شود و می‌کوشد تا مخاطب نوجوان را با این بزرگان آشنا سازد.

افرادی که عاشق خواندن هستند بیش‌ترین زمان خود را صرف خرید کتاب می‌کنند. همچنین خوانندگان ممکن است کیفیت تصاویر را بین دو قالب مقایسه کنند و نسخه های چاپی را برتر بدانند. یکی دیگر از انواع کتاب‌ چاپی داستانی که می‌توانند کشش کافی برای مطالعه در شما ایجاد کنند، نمایشنامه‌ها می‌باشند. اگر جزو افرادی هستید که عشق رومئو به ژولیت بی آنکه از داستانشان با خبر باشید، برایتان زیباست، پیشنهاد ما این است که این نمایشنامه و دیگر نوشته‌های نمایشنامه‌نویس مشهور به نام «شکسپیر» را در لیست خرید کتاب‌هایتان قرار دهید.

اساتید از میزکار استادی خود می‌توانند فرم را ارسال نمایند. اگر نشانی شما خارج از مناطق بیست‌ودوگانۀ تهران است و ادارۀ پست منطقه مرسوله را به‌موقع به‌دست شما نرسانده است، باید خودتان مرسوله را از ادارۀ پست منطقۀ اقامتتان تحویل بگیرید. الف) مغایرت کتاب دریافتی با کتاب سفارش‌داده‌شده، از نظر تفاوت عنوان، ناشر، پدیدآورندگان (نویسنده، مترجم یا…). اگر مبلغ سفارش خرید بیشتر از ۲۰۰ هزار تومان باشد، در هنگام تحویل‌گرفتن مرسوله، باید اصل کارت شناسایی معتبر خود را به مسئول تحویل‌‌دهنده ارائه کنید. پس از ثبت سفارش، لینک پیگیری همۀ سفارش‌های خود را با ایمیل و پیامک دریافت می‌کنید.

  • اگر قصد خرید کتاب‌های ترجمه شده را دارید، پیش از خرید کتاب حتما بعضی صفحات آن را بخوانید را بخوانید.
  • فهرست کتاب‌ها همیشه کمک کننده خوبی هستند و با نگاه کردن به فهرست کتاب و شیوه طبقه بندی آن اطلاعات زیادی کسب خواهید کرد.
  • اگر به دنبال یادگیری مفاهیم روانشناسی در قالب داستان هستنید بی شک رمان بلند محاکمه عادتها یکی از انتخابهای خوب شما می تواند باشد .
  • 7-برای نگهداری کتاب‌های چاپی باید مکان‌های خاصی را به آن‌ها اختصاص داد.
  • بهترین و تحسین‌شده‌ترین کتاب‌ های سراسر این کره‌ی خاکی در انواع سبک های گوناگون گرد هم آمده‌اند تا برای کسانی که تمایل به خرید کتاب های ارزشمند دارند، هیچ دغدغه‌ای وجود نداشته باشد.

1-مهم‌ترین تفاوت این است که کتاب‌های چاپی دارای طرح‌های ایستا هستند که پس از چاپ تغییر نمی‌کنند، در حالی که کتاب های الکترونیکی دارای طرح های پویا هستند چرا که اکثر کتاب‌های الکترونیکی با متن قابل بارگذاری مجدد قالب بندی می شوند. بسیاری از قراردادهای یک کتاب چاپی در یک کتاب الکترونیکی استفاده می‌شود – به عنوان مثال جلد، صفحه عنوان ، صفحه حق چاپ، جدول محتوا، فصل‌ها، پاراگراف ها. کتاب‌های چاپی هنوز کمی بیشتر از کتاب‌های الکترونیکی گران هستند، اما نه همه آن‌ها. در صورت بروز هرگونه خطا در نمایش و محاسبۀ ارزش ریالی کتاب‌ها، طاقچه حق دارد بدون اطلاع قبلی بخشی از سفارش یا کل آن را از سبد مشتری حذف کند. در این صورت، طاقچه موظف است مبلغ مابه‌التفاوت را تا ۳ روز کاری به حسابی که خرید با آن انجام گرفته، واریز کند.

در صورت وجود هرگونه مشکل پیش‌آمده در زمینۀ اطلاعات واردشده، هیچ مسئولیتی برعهدۀ طاقچه نیست. اگر به دنبال یادگیری مفاهیم روانشناسی در قالب داستان هستنید بی شک رمان بلند محاکمه عادتها یکی از انتخابهای خوب شما می تواند باشد . کتابی که چهارمین چاپ خود را در مدت کوتاهی تجربه کرده است. خواندن کتاب، صرف نظر از هدف شخصی، شغلی یا آموزشی، همیشه در به دست آوردن یا یادگیری چیزهای جدید کمک می کند. 5-کتاب الکترونیکی در مقایسه با چاپ شده ارزان تر است، با این حال، قیمت اولیه کتابخوان‌ها کمی بیشتر است.

عبور از دروازه ی خواب

چراکه درست است خواندن همه‌ نوع کتاب‌ به افزایش دانش کمک خواهد کرد، اما قطعا کتابی که سراسر از علم صحبت می‌کند در این افزایش دانش شما تاثیر بیشتری دارد. همچنین این امکان که چند صفحه ابتدایی کتاب را به عنوان نمونه مطالعه کنید وجود دارد که به شما اجازه می‌دهد راحت تر انتخاب کنید. لازم به اشاره است که ایمالز فروشگاه اینترنتی نمی باشد و هیچگونه دخالتی در کارکرد فروشگاه ها نداشته و تنها یک مرجع برای جستجو، مقایسه و معرفی کالا و فروشگاه های اینترنتی می باشد. شما باید به‌عنوان سفارش‌دهنده، اطلاعات خود را در نرم‌افزار طاقچه تکمیل کنید. این اطلاعات شامل آدرس پستی، ایمیل، شمارۀ تلفن همراه و اسم کامل شما است. ثبت این اطلاعات به‌معنی معتبربودن آن دربارۀ سفارش‌دهنده است.

مشخصات چهار اثر. کتاب چاپی