دسته‌ها
اخبار

کنترلی مشاهده محصولات توی باران-اسباب بازی

اما همونطور که می دونین بازی کردن با بازی های ویدیویی برای بچه ها خیلی خوب نیست. چون علاوه بر اینکه باعث می شه بچه ها یک جا بشینن، اثرات روانی نا مطلوبی هم ممکنه براشون داشته باشه. بدون شک خرید ماشین کنترلی می تونه هیجان زیادی به زندگی بچه ها وارد کنه و اون ها رو از بازی های ویدئویی نا سالم دور کنه. با خرید این محصولات از فروشگاه سورآل تاثیرات مطلوب اون روی فرزندتون رو به چشم خواهید دید.

محل بازی مناسب برای لذت بردن از سرعت ماشین کنترلی

هر یک از این ماشین‌های کنترلی به طور حتم از جذاب‌ترین و مناسب‌ترین گزینه‌ها برای کودکان خواهند بود. بازه قیمتی ماشین های کنترلی بسیار وسیع است و عوامل متعددی همچون اندازه ماشین (بزرگ یا کوچک), جنس ماشین (سوختی یا الکتریکی) و …. یه برند معروف برای ماشین های مسابقه به نام هات ویلز وجود دارد که چندین مدل مختلف از ماشین های اون رو می تونین از فروشگاه سورآل به صورت آنلاین تهیه کنین. ماشین ها شکل ظاهری فوق العاده زیبایی دارن و تنوع اون ها واقعاً چشمگیره. ماشین های هات ویلز در فروشگاه سورآل دقیقا به زیبایی ماشین های مسابقه هستن. © تمامی حقوق این وب سایت متعلق به فروشگاه اسباب بازی رنگین کمان می باشد.

  • در ماشین‌های بنزینی مدت‌زمان بیشتری میتوانید حرکت کنید در حالی که ماشین های کنترلی الکتریکی هر نیم ساعت یکبار به شارژ شدن نیاز دارد.
  • اما، به طور کلی بیشتر ماشین های آفرود جزو دسته ماشین های بنزینی هستند.
  • شخصیت معروف پاوپاترول Marshal از سگ های نگهبان به همراه ماشین کنترلی کوچکش یک اسباب بازی جذاب برای برای کودکان بالای 3 سال می باشد که برای کودکان بسیار سرگرم کننده می باشد.
  • یکی از اسباب بازی های مورد علاقه و همه پسند در پسرها ماشین کنترلی می باشد.
  • اسباب بازی ماشین‌ کنترلی را می‌توان تقریباً در هر سنی با ماشین‌هایی که مخصوص بچه‌های سه ساله ساخته شده‌اند، استفاده کرد.

شما می توانید انواع ماشین کنترلی را در اندازه و ابعاد مختلف و با قیمت های متفاوت در فروشگاه اینترنتی پیکوتویز مشاهده کنید. اما خوب است قبل از خرید ماشین کنترلیاطلاعاتی راجع به این محصول به دست بیاورید. با کمک این اطلاعات شما می توانید محصولی متناسب با نیاز و علایق خود و متناسب با بودجه خودتان تهیه کنید. با مانستر تراک عبور از هیچ مسیری غیر ممکن نیست.ماشین بازی همواره از اسباب بازی های مورد علاقه بچه ها مخصوصا پسر بچه ها می باشد. ماشین کنترلی مانستر تراک با 6 چرخ قابلیت عبور از هر مانعی را دارد و برای کودکان بالای 6 سال یک هدیه هیجان انگیز است.

این ماشین های کنترلی طراحی و ساخته شده اند تا بتوانند از مسیر های صعب العبور و نا هموار گذر کنند. برای بچه هایی که باید در داخل فضای منزل با وجود انواع ناهمواری های فرش و … با ماشین کنترلی بازی کنند، ماشین های آفرود گزینه ی بسیار خوبی است. ماشین های آفرود کنترلی در رنگ ها و طرح های بسیار متنوع و گوناگون طراحی و تولید شده است. موتور چهار چرخ بازی همواره از اسباب بازی های مورد علاقه بچه ها مخصوصا پسر بچه ها می باشد.

کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت برنا توسعه عصر وندا (فروشگاه آنلاین سورآل) می‌باشد. شما می توانید تازه ترین محصولات فروشگاه ما را در اینستاگرام به آدرسshahrekodak_matinدنبال بفرمایید . همچنین ماشین دارای چراغ و افکت های صوتی مانند مجله خبری اسباب بازی صدای استارت و صدای چراغ راهنما است که با روشن شدن ماشین فعال می شوند. دست های شیب دار ماشین با کنترل باز می شود و پایه های نیز برای استحکام باز می شوند. ماشین های 4WD عملکرد بهتری دارند و کنترل و مدیت آن هنگام رانندگی، آسان است.

کیفیت ماشین اسباب بازی کنترلی

اسباب بازی ماشین آتشنشانی کنترلی از بهترین مواد اولیه ساخته شده است. از قابلیت های هیجان انگیز این ماشین آتش نشانی کنترلی میشه به پرتاب 360 درجه آب از شیلنگ، روشن شدن چراغ، چرخش به چپ و راست و حرکت به جلو و عقب و صدای آژیر و … ماشین کنترلی آفرود برای طرفداران انواع ماشین کنترلی یک پیشنهاد فوق العاده است.

در فروشگاه سورآل ماشین های کنترلی با قیمت های مختلف پیش چشم شما قرار گرفتن. با هر بودجه و سلیقه ای که داشته باشین می تونین از بین این ماشین های موجود در این فروشگاه مدل دلخواهتون رو انتخاب کنین. این نوع از ماشین های اسباب بازی نسبت به ماشین های معمولی قیمت بالاتری دارند چون به هر حال تکنولوژی پیشرفته تری در ساخت اون ها به کار گرفته شده.