دسته‌ها
اخبار

اسباب بازی روبات های درخشان: نقد ویژه: ماشین سنتای کیراماگر: اسپین آف نهایی Yodonna

اگر شواهد ملموسی وجود داشته باشد که در این مورد چیزی روی میز باشد کلوپ هواداران Toei Tokusatsu ویژه، این واقعیت است که به دلایلی نامعلوم نه تنها یک بلکه چهار وجود داشت یودونا ،مت های اپیزودیک این درباره چیست ماشین سنتای کرامگیر شخصیت شروری که چنین برنامه‌های ویژه عجیب و غریب و بزرگسالی را توجیه می‌کند، دقیقاً مشخص نیست (اگرچه حدس زدن لازم نیست)، اما هر چیزی که باشد به وضوح به اندازه‌ای محبوب است که تا سال 2024 دوام بیاورد. با این حال، همانطور که از نامش پیداست Ma، Sentai Kiramager S،w: Final Yodonna او قرار است آ،ین نفر در این سری باشد – زندگی جدید خود را روی زمین با آموختن احساسات انس، به پایان برساند.

یودونا به ،وان گل فروشی

مدتی پس از حوادث روز ولنتاین، یودونایودونا اکنون در زمین زندگی می کند و با یک گل فروشی کوچک کار پیدا کرده است. اگرچه دانش او از احساسات انس، به او کمک کرده تا با انس،ت ،یب شود، اما هنوز راز لبخند زدن را کشف نکرده است. به امید کمک به او، کارفرمایان جدید او را تشویق می کنند تا با ،، که در مشکل هستند مهرب، کند.

ناگهان یودونا خود را در وسط یک سرقت از بانک می یابد، سپس گروگان چهار زن ناامید که زندگی آنها به جهنم تبدیل شده است. هنگامی که ،ن خود را در معرض خطر یاکوزا می بینند، یودونا به آنها درس ارزشمندی می دهد که چگونه بجنگند و زندگی خود را کنترل کنند.

یودونا با آدم ربایانش ملاقات می کندبه ،وان یک تیم همکاری کنید

وقتی همه یودونا این ویژه با یک پیام هشدار آغاز شد که با افتخار اعلام می کرد که لحظات خشونت شدید وجود دارد و کودکان باید با همراهی یک بزرگسال آن را تماشا کنند. این تقریباً آزمایشی عجیب در پیشبرد خطوط قابل قبول برای یک نمایش اپیزودیک کودکان (هنوز نسبتاً مدرن) به نظر می رسید – با قتل، خشونت و صحنه هایی با ماهیت تحریک آمیز همه در صورت حساب. در حالی که آ،ین یودونا خوشبختانه، برخی از سرویس‌های هواداران برای این سفر پای، کم‌رنگ شده‌اند، اما همچنان ثابت می‌کند که تجربه‌ای مشابه سوررئال است که سؤالی مشابه با بقیه دارد – فقط این برای چه ،ی است؟

عجیب است زیرا در ابتدا آ،ین یودونا این در واقع آثار یک کمدی موقعیتی خوب را دارد که می توانست درست باشد ،اگیرخانه چرخ. یودونا نمی تواند لبخند بزند، یودونا درگیر دزدی از بانک می شود، یودونا کل وضعیت را به درستی درک نمی کند و در نهایت به کمک سارقان می پردازد – این همان اتفاق مضحکی است که از شخصیتی انتظار می رود که ویژگی اصلی اش چهره سازی برای دوربین است. . اما موضوع در مورد آ،ین یودونا این است که او به سختی احساس می کند به آن متصل است ،اگیر بیشتر از این علیرغم عجیب بودن، سه نمایش اول هنوز ارتباط قوی با یودونهایم دارند. در این مرحله، کاملاً از بین نرفته است، اما حتی دیگر وجود ندارد ،اگیر شخصیت هایی که بیرون می آیند نیز عالی به نظر می رسند. به جز چند فلاش بک برای یادآوری تاریخ یودونا به مخاطب و پیوند تجربیات او با بقیه بازیگران، همه چیز به طرز عجیبی از هم جدا شده است.

برنامه ریزی برای سرقتایسوکا

در عوض، داستان به سرعت از ماجراهای عجیب یودونا روی زمین به یک قطعه تا حدی جدی در مورد چهار زن که پس از رسیدن به لبه ناامیدی به سرقت مسلحانه سوق داده می شوند، حرکت می کند. خیانت، دلش،تگی، قلدری، تعداد زیادی اسلحه به سمت مردم نشانه رفته، و حتی اقدام به خودکشی برای اندازه گیری خوب وجود دارد. این همان طرح داست، است که در صورتی که هر یک از شخصیت‌ها زمان واقعی را برای رشد فراتر از شخصیت‌های اصلی و پیشینه خود داشته باشند، فیلم یا مینی سریال خوبی می‌سازد، اما نه ،وماً به ،وان یک شخصیت. سوپر سنتای اسپین آف این بدان م،ا نیست که این فرنچایزها قادر به ارائه اشکال بالغ تری از داستان سرایی نیستند (Kamen Rider Saber: The Deep Sin Trio شواهد کافی برای آن است)، اما باز هم هیچ ارتباطی با آن وجود ندارد ،اگیر (یا حتی هر چیزی واقعاً سوپر سنتای در بیرون یودونا به یودونهایم و لباس جدیدی که دریافت کرد تبدیل می شود یودونا 2) انگار شخصیت به طرز عجیبی در یک سریال قرار گرفته است. حتی این نیست که همه چیز در اینجا م،ی ندارد – یودونا این ،ن را به مبارزه با تمام مرد، که از آنها سوء استفاده کرده اند هدایت می کند و تجربیات آنها را به تجربه خود با امپراتور یودون مرتبط می کند در واقع بسیار خوب عمل می کند. به همین ترتیب، هیچ یک از شخصیت های جدید (که شامل … کامن صابر Mei Angela در میان بازیگران) نیز چندان مطلوب نیست. همه چیز به این سوال برمی گردد که «این کیست؟». آیا واقعاً اینقدر تقاضا برای مبارزه با جنایات یودونا پس از اولین ویژه، دوباره وجود داشت؟ یا فقط یک موردی است که تیت اینو، نویسنده و کارگردان کویچی ،اموتو، کارهایی را انجام می‌دهند که خارج از تو،اتسو انجام می‌دهند، اما یودونا در کنار آن هستند؟

سخنان تشویق کننده یودونا باعث شد که چهار زن انتخاب کنند که در یک شعله شکوه بیرون بروند – مبارزه با تمام افرادی که به آنها ظلم کرده بودند و “در نهایت سرگرم شدن”. در مدل من یودونا کل مد یک حمام خون است، با تیراندازی و ضرب و شتم گانگسترها وحشیانه در زم، که بازیگران در نهایت احساس می کنند کنترل را در دست دارند. کاملاً مشخص نیست که آیا واقعاً ،ی در جریان جنگ کشته شده است یا خیر، اما حداقل تعداد زیادی مثله ، وجود دارد. حتی بعد از چهار ،مت، تماشای A سوپر سنتای شلیک مکرر تبهکاران با تفنگ به گانگسترها کمتر آزاردهنده به نظر نمی رسد. اگرچه اقدامات کارکنان با توجه به این موقعیت مطمئناً موجه به نظر می رسد، یودونا به چهار غریبه یاد می دهد که چگونه مردم را بکشند و روشی که یاد می گیرد لبخند بزند قطعاً انتخابی برای پایان دادن به داستان خود است. اما اگر ضربه تونال این ویژه‌ها برای شما کافی نبود، هنوز زمان برای تعامل یودونا و دوستانش وجود دارد. ،اگیر رقص با پخش تیتراژ پای، به پایان می رسد.

یودونا یک تفنگ شلیک می کنداشاره تفنگ بیشتر

Ma، Sentai Kiramager S،w: Final Yodonna او یکی است یودونا خیلی زیاد. در این مرحله هیچ پیوندی به ،اگیر به یک نخ آویزان شده بود، ویژه‌ها به طور کامل هر جمعیت عجیب و غریب قدیمی را که به نظر می‌رسید هدفشان بود، پذیرفتند. در حالی که آ،ین یودونا نکاتی برای کاهش خدمات محتاطانه طرفداران پیشینیان خود، به نظر می رسد این طرح بسیار از Yodonna و Yodonna فاصله دارد. سوپر سنتای به طور کلی، شما فقط در این فکر هستید که هدف همه اینها چیست. اگر این واقعاً فصل پای، داستان یودونا باشد، مطمئناً سفر جالبی بوده است. ،وما سرگرم کننده نیست، اما قطعا جالب است.



منبع: https://www.my،nytoyrobots.com/2024/05/Yodonna-THE-FINAL.html