دسته‌ها
اخبار

عروسک دخترانه بزرگترین فروشگاه اینترنتی خرید عروسک های سایز بزرگ-اسباب بازی

با وجود پر سر و صدا بودن این عروسک گریان اما نمی توان انکار کرد که چقدر بچه های کوچک به سمت این عروسک چشم گشاد کشیده شده اند. اکثر عروسک دخترانه تولید شده به صورت سری، از نوع عروسک های وینیل هستند که از پلاستیک بسیار نرم و منعطف ساخته شده اند. باید مراقب عروسک‌های کودکان زیر 3 سال باشید، ممکن است قطعات کوچکی داشته باشند که می‌تواند خطر خفگی را به همراه داشته باشد. کودکان در هنگام بازی با عروسک و برقراری ارتباط بین یکدیگر می تواند دایره لغاتشان را تقویت کنند و به این ترتیب دنیای اطراف خود را کشف می کنند.

  • عروسک شانسی کوکی لوس از سری عروسک های دارای اکسسوری های مختلف و عروسک میباشد که کادو تولد مناسب برای کودکان بالای 3 سال است.
  • در حال حاضر شرکت باربی سیاست را در پیش گرفته است که می‌تواند تفاوت در بین انسانها را کم کند مانند تولید عروسک‌ها با رنگ پوست مختلف مانند عروسک‌های سیاه، زرد و یا سفید که می‌تواند هر کودکی را مجذوب خود کند.
  • تعداد قابل توجهی از افرادی که عروسک می‌خرند، قصد هدیه دادن آن را دارند.
  • ابعاد مختلفی از این عروسک‌ها تولید می‌شود که از 10 سانت تا دو متر نیز ارتفاع دارند.
  • همچنین، او با بازی در خانه عروسک‌ها در مورد اندازه‌ها، رنگ‌ها، اشکال و موارد دیگر بیشتر می‌آموزد.

ساخت اسباب بازی در ایران و جهان بر اساس نیاز کودکان شکل می‌گیرد و در مراحل ساخت توجه به تمامی فاکتورها از جمله کیفیت و استانداردهای تولید اهمیت زیادی دارد. به‌طور معمول عروسک‌هایی که اندازه بزرگ‌تری دارند، گران‌تر هستند. عروسک‌های بند انگشتی، کوچک‌ترین نوع عروسک هستند که معمولا برای بازی کردن و اجرای نمایش برای کودکان در سنین پایین استفاده می‌شوند.

عروسک خرس قرمز ولنتاین 100سانت پاپیون چرمی

محصول سفارش داده‌شده در کوتاه‌ترین زمان ممکن به دست شما خواهد رسید و کاملا مطابق با عکس عروسک موجود در سایت خواهد بود. دوره‌ای که دست کودک‌تان را می‌گرفتید و همراه با او تمام بازارهای شهر را زیر پا می‌گذاشتید، شاید هنوز وجود داشته باشد، اما تعداد آن انگشت شمار شده است. چرا که دغدغه‌های کاری و زندگی فرصت این کار را از ما گرفته است. با این حال هنوز هم می‌توانید برای خوشحال کردن فرشته کوچولو‌یتان بدون اینکه ساعت‌ها وقت‌تان را در فروشگاه‌های اسباب بازی بگذارنید، بهترین و باکیفیت‌ترین مجله خبری اسباب بازی را برای او تهیه کرده و خوشحالش کنید. کافیست با چند کلیک ساده سری به فروشگاه اینترنتی جامع هایپرباکس بزنید و انواع عروسک دخترانه را مشاهده کنید.

عروسک اسب پونی پولیشی سبز OD300103

استفاده از کاموا در بافت این عروسک‌ها، باعث شده که دوام بسیار خوبی داشته باشند و شستشوی آن‌ها آسان باشد. این نوع از عروسک‌ها بر اساس شخصیت‌هایی ساخته شده‌اند که برای کودکان آشنا هستند. شخصیت‌هایی مانند باربی، لاکپشت‌های نینجا یا دیگر قهرمانان در انیمیشن‌های کودکانه، موضوع اصلی در ساخت این عروسک‌ها هستند. فایده خرید عروسک شخصیت برای کودک این است که به کودک شما در بهبود برقراری ارتباط کمک خواهد کرد.

عروسک پولیشی حیوانات مچی

کودک می‌تواند به عروسک خود جان بخشیده و با داستان‌سرایی‌های روزانه به تقویت قوه تخیل خود کمک کند. بعضی حیوانات دیگر خانگی هستند و کودکان آرزوی نگهداری آن‌ها را دارند. اما ممکن است ما به دلایل مختلفی مثل «ترس از حساسیت» و یا «فضای کوچک آپارتمان»، نتوانیم آن‌ها را به آروزیشان برسانیم. ولی می‌توانیم از عروسک سگ، عروسک گربه، عروسک جوجه، عروسک موش، عروسک خرگوش و سایر حیوانات این چنینی استفاده کنیم. زیرا بچه‌ها با استفاده از قوه‌ی تخیل خود، به این عروسک‌ها درست مثل حیوان خانگی‌شان نگاه می‌کنند و از آن‌ها مراقبت می‌کنند.