دسته‌ها
اخبار

مجموعه فیگور کلکسیونی Doctor Who “Ruins of Skaro”.

دکتر هو "،ابه های اسکارو" مجموعه کاراکترهای پیچیده 01

تاریخ انتشار: آوریل 2024

پلیس واکنش سریع: 39.99 پوند

اگرچه طیف انحصاری فروشگاه های B&M کارهای زیادی را برای آن انجام داده است دکتر هو دامنه اعداد برای مدتی در حال حاضر، چند سال گذشته است گزینه های شخصی آنها همچنین با نسخه های انحصاری آنلاین خود تأثیر زیادی گذاشته اند. اینها به صورت محدود و با قیمتی (خیلی کمی) بالاتر عرضه می شوند، این فرصتی است برای به دست آوردن چهره های جدید با قطعات و ابزارآلات تا حد زیادی جدید – چیزی که مجموعه B&M در بیشتر موارد فاقد آن است. این شخصیت در واقع با انتشار فیلم سال را با صدای بلند آغاز کرد دکتر فراری کدام تاردیس به این ترتیب، اما در دومین انحصاری آنلاین خود، آنها در حال بازگشت به دوران ک،یک با ست فیگور ،ابه های Skaro. این مجموعه از سه عدد بر اساس سرنوشت دالک ها یک شخصیت بسیار درخواستی را در قالب بمب/خودکشی مجدداً منتشر می کند دالک، تکمیل آن با دو تهدید کاملاً جدید برای یکی از بزرگترین تهدیدهای پیش روی امپراتوری دالک – مویلان.

دکتر هو "،ابه های اسکارو" Collector Figure Collection Box 01دکتر هو "،ابه های اسکارو" جعبه مجموعه مجموعه شکل 02

The Ruins of Skaro در بسته‌بندی اصلاح‌شده جدیدی عرضه می‌شود که با برخی از نسخه‌های B&M در اوا، سال 2023 مشاهده شد – جعبه‌ای با پس‌زمینه سفید و حاشیه آبی با گرافیک TARDIS و نسخه جدید 60 سالگی بازی ک،یک. دکتر هو لوگوی الماس. جلوی جعبه همچنین نشان می‌دهد که چه چیزی داخل آن قرار دارد، این شخصیت‌ها متعلق به چه دوره‌ای هستند (“پزشک چهارم”) و اینکه آنها یک انحصاری آنلاین هستند. در پشت جعبه یک ع، عالی از سه شخصیت پل گیبز و همچنین بیوگرافی طول، معمول در طرح داستان فیلم وجود دارد. سرنوشت دالک ها و برخی از حقایق تولید در مورد وسایل دالک استفاده شده در داستان. فیگورهای داخلی به طور مرتب روی یک سینی پ،تیکی قالب‌گیری شده ذخیره می‌شوند، با موفلانک نیز برای امنیت بیشتر وصل شده است.
دکتر هو "،ابه های اسکارو" Collector 06 Figure Collection Box

انتشار انحصاری وب‌سایت همچنین به این م،ی است که این رقم می‌تواند کمی جلوتر هم برود و چیزی را که برای مدتی در نسخه‌های B&M گم شده بود را به شما بازگرداند – یک درج / سینی پشتیب، از دیورامای مقوایی. این یک ویژگی کوچک خوب از نسخه‌های اولیه History of the Daleks و بسته‌های مشابهی بود که آنها را همراهی می‌،د، بنابراین خوب است ببینید که کاملاً فراموش نشده است. برای این نسخه، طراحی مجدد من،ی از فضای داخلی سفینه فضایی موولان است – با قفسه ای از سلاح ها، صفحه نمایش بزرگی که داوروس را به تصویر می کشد، و برخی دستگاه های کوچکتر از جمله بازخو، فنی برای دالک ها.

دکتر هو "،ابه های اسکارو" مجموعه کاراکترهای پیچیده 02
«دالک خودکشی» یکی از نمادین ترین آثار بصری است سرنوشت دالک ها، اما علیرغم اینکه این گزینه های شخصیت قبلاً آنها را به روشی بسیار محدود در دسترس قرار داده بود – آنها در سال 2009 به ،وان بخشی از مجموعه ماجراهای دکتر چهارم (با حضور دکتر، مومیایی، ربات Voc و دالک فوق الذکر) منتشر شدند. همانطور که در مورد تمام مجموعه‌های History of the Daleks اتفاق افتاده است، این رقم برای این نسخه جدید بازسازی کاملی را دریافت کرده است – که با همان سایه خا،تری شروع می‌شود. تاریخ دالک شماره 12 مدل ها بود همراه با آن همچنین یک ساقه چشم جدید. شراره های گنبد و گلگیر، دوباره همه در چهره های تاریخ حضور داشتند و به نمای دقیق تر نمایش کمک می کنند. در حالی که این شکل دارای همان رنگ مانع آسیب دیده در جنگ است، به طرز عجیبی فاقد جزئیات مشابه در نیمکره ها است. این واقعاً ظاهر کلی شکل را تحت تأثیر قرار نمی دهد (و احتمالاً به ،وان بخشی از بودجه برنامه رنگ حذف شده است)، اما شگفت آور است که شخصیت نمی خواست چنین سازگاری را بین همه ،اصر حفظ کند. ماهی تابه دالکز. از دیگر تفاوت‌های این نسخه با نسخه 2009 می‌توان به بخش مرکزی رنگ‌شده بیضی، قرارگیری بمب کمی متفاوت و کاربردهای رنگ زرد دقیق‌تر روی خود بمب‌ها اشاره کرد. نسخه 2009 عالی بود، اما تفاوت‌های کوچک واقعاً در اینجا جمع می‌شوند و نسخه 2024 پیشرفت بزرگی نسبت به نسخه قبلی خود دارد.
دکتر هو "،ابه های اسکارو" مجموعه 14 کاراکتری پیچیده

بیان ماتریس استاندارد برای یک شخصیت دالک است، بنابراین چیز زیادی برای گفتن در مورد آن وجود ندارد. به طور کلی این ،اب بازی دارای گنبد چرخشی 360 درجه، پایه چشم چرخان و لوازم جانبی توپ مفصلی است. پایه دارای سه چرخ است که برای لغزش بر روی سطوح صاف به مد من، دالک نصب شده است. این تقریباً همه چیزهایی است که شما می تو،د از یک چهره ک،یک دالک بخواهید، زیرا تقریباً همه چیزهایی است که خود لوازم جانبی قادر به انجام آن بودند.

دکتر هو "،ابه های اسکارو" گروه 26 کاراکتری پیچیده

اما در حالی که Dalek همیشه فروشنده مطمئنی در مورد محصولات انحصاری آنلاین خواهد بود، ارقام جدید جذابیت اصلی را به خود اختصاص می‌دهند، به خصوص در مواردی مانند این که این ارقام یک قالب کاملاً جدید هستند. در حالی که هر دو موول، که در این مجموعه گنجانده شده اند دارای یک بدنه اصلی (زن) هستند، آنها دارای دو مجسمه سر متفاوت بر اساس جنگجویان مختلف هستند که در داستان حضور دارند. همچنین هر کدام رنگ پوست متفاوتی دارند تا آنها را بیشتر متمایز کند. در حالی که بسیار خوب بود که یکی از آنها یک Movellan مرد (به ویژه رهبر) بود، با توجه به بودجه محدودی که این نسخه ها با آن کار می کنند، تعجب آور نیست که ببینیم آنها در قالب ی،، به اشتراک گذاشته می شوند. اما نکته مهم این است که این فیگورها عالی به نظر می رسند – به اعتبار آنها، فیگورها چیزهای زیادی را در مجسمه سازی و لوازم این نسخه ها به کار می برند، زیرا یونیفرم های آنها همان ظاهر پارچه ای بافتی را دارد که روی صفحه نمایش می دهد. در حالی که ا،ر لباس‌های Movellans سفید روشن است، پاها سفید مروا، هستند، در حالی که موهای نقره‌ای فراو، نیز وجود دارد و برای ش،تن همه آن‌ها کوتاه شده است. همچنین مقداری سبز روشن روی لوله های متصل به شانه ها و همچنین خا،تری تیره برای بسته برق خارجی روی کمربند وجود دارد. پاشیدن رنگ زرد روی کف کفش‌ها نیز لمس خوبی است و به آن‌ها ظاهری شنی می‌دهد که Movellans هنگام قدم زدن در Skaro (با نام مستعار Winspit Quarry) روی صفحه نمایش می‌دادند. هر دو مدل Movellans با سلاح های کمری استاندارد خود عرضه می شوند – تفنگ های م،وطی شکل شفاف و صورتی با کلاهک دست خا،تری. در صورت عدم استفاده، می توان آن را برای نگهداری به کمربند بست.

دکتر هو "،ابه های اسکارو" گروه 39 کاراکتری پیچیده

وقتی صحبت از نکات بی، به میان می‌آید، Movilan یکی از بهترین نسخه‌های منتشر شده در جهان است دکتر هو دامنه، که باید مطابق با قالب های جدید باشد. به طور کلی هر یک شامل؛

– چرخش گردن، عضله دوسر، مچ دست و ران

– لولاهای چرخان برای شانه، آرنج و ،

– دو زانو با یک لولا

گنجاندن شانه‌های لولای چرخان به تنهایی برای قرار دادن قالب بالاتر از بسیاری از نسخه‌های قبلی کافی است، به خصوص که آنطور که فکر می‌کنید در خط استاندارد نیست. با این حال، اگرچه صدا بسیار چشمگیر به نظر می رسد، اما محدودیت های بسیار مهمی نیز برای بیان وجود دارد. شانه ها فقط می توانند حدود 45 درجه بالا بیایند، شکاف های آرنج فقط یک خم بسیار کوچک را امکان پذیر می کنند، و عدم وجود مفاصل کمر و مچ پا، پویایی وضعیت شما را محدود می کند. اما نکته مثبت این است که موها به اندازه کافی نرم هستند و هنگام چرخاندن سر به پهلو خم می شوند. کاملاً واضح است که ژست گرفتن برای ما اولویت اصلی نیست دکتر هو اعداد این ،وما چیز بدی نیست، اما زم، که مفاصل آرنج مانند اینجا غیرضروری هستند، باید فکر کنید که آیا راه بهتری وجود دارد یا خیر. محدود است، اما می تواند به راحتی با نواری که قبلاً توسط خط تعیین شده بود، برخورد کند.

دکتر هو "،ابه های اسکارو" مجموعه شکل مونتاژ شده 51

در حالی که هنوز کمی عجیب است که انحصاری‌های آنلاین تنها راهی است که می‌تو،م چیزهای جدید به‌طور قابل توجهی به دست آوریم دکتر هو اعداد این روزها (مطمئنا برای سری جدید اینطور نخواهد بود؟) ست فیگور ،ابه های Skaro این یک نسخه عالی دیگر است که قطعاً شایسته جایگاه خود است. همانطور که قبلا ذکر شد، Bomb Dalek یک راه حل عالی برای شخصیت مورد نظر است، در حالی که Movellans مکمل کاملی برای آن هستند. یک مسابقه محبوب که علیرغم اینکه فقط یک بار ظاهر شد، تأثیر زیادی بر داستان‌های Dalek در آینده داشته است، دقیقاً همان چیزی است که شما می‌خواهید شاهد تولید گزینه‌های شخصیتی باشید. برخی از مجسمه‌های زیبا دارای نقص‌هایی در بیان هستند، اما هیچ چیز غیرمنتظره‌ای برای خط وجود ندارد. در حالی که افزایش آهسته قیمت این نسخه ها وجود داشته است، طرفداران آن را تا حدودی اغراق کرده اند و با قیمت 13.33 پوند، جای شکایت زیادی وجود ندارد.



منبع: https://www.my،nytoyrobots.com/2024/05/Doctor-W،-Ruins-of-Skaro-set.html