دسته‌ها
اخبار

بازی دخترانه آرایش عروسک برنامه‌ها در Google Play-اسباب بازی

این ست عروسک به همراه کالسکه و ظرف غذا یک اسباب بازی جذاب برای نقش بازی کودکان شما مخصوصا دختربچه های عزیز می باشد و مناسب برای کودکان بالای 3 سال است. صرفا به یک عروسک اکتفا نکنید و سعی کنید برای کودکان خود اسباب بازی هایی را تدارک ببینید و انتخاب کنید که آن ها را به تحرک نیز وا دارد. به محض ورود به نی نی چی با یک سایت پر از عروسک و اسباب بازی رو به رو می‌شوید!

  • با خلاقیت خودتون هر مدلی که دوست دارین لباس ها و اکسسوری های باربی رو با هم ست کنین و لذت ببرین.
  • این فروشگاه از سال 1398 کار خود را آغاز کرده‌است و تاکنون توانسته با ارائه هزاران محصول باکیفیت و متنوع، لبخند رضایت را بر چهره شما بنشاند.
  • استفاده از مطالب فروشگاه اینترنتی نی نی بازار فقط برای مقاصد غیرتجاری و با ذکر منبع بلامانع است.
  • فیگور ها و اکشن فیگور ها معمولا از جنس پلاستیک، رزین، پی وی سی و یا متریال انعطاف پذیر ساخته میشن.
  • ولی می‌توانیم از عروسک سگ، عروسک گربه، عروسک جوجه، عروسک موش، عروسک خرگوش و سایر حیوانات این چنینی استفاده کنیم.

برای اطلاع از آخرین تخفیف‌ها و جدیدترین کالاها در خبرنامه ثبت‌نام کنید. نیم بوت یکی از مدل کفش هایی است که قد کمتری دارد اما شیکی بیشتری نسبت به سایر … کافیه کمی توی سرویس اشتراک ویدیو فیلو بچرخی تا بتونی جدید ترین ویدیوهای رایگان آموزشی، خبری، عاشقانه، طنز، مذهبی، سیاسی، ورزشی، آشپزی، سلامتی، موزیک ویدیو و… درضمن فیلو بهت این امکان رو میده که با آپلود ویدیو، درآمد آنلاین خیلی خوب داشته باشی.

عروسک پولیشی نشنال جئوگرافی

در خرید عروسک به عنوان هدیه برای دخترها به سن و روحیات و علایق آن ها توجه کنید. بچه ها با عروسک هایشان عمدتا خاله بازی می کنند و مهمانی چای را برگزار می کنند، در این مراسمات کنار آمدن با دوستان و مهارت های چای ریختن و برگزاری مهمانی را متوجه می شوند. بچه با عروسک بازی و انجام کارهای عروسک متوجه ی شود که باید چگونه لباس بپوشد، غذا بخورد و یا چه موقع عروسک جیشی اش را به دستشویی ببرد.

عروسک یونیکورن نانو طرح تک شاخ

تا زمانی که به بازی با عروسک هایتان علاقه دارید، به بازی خود ادامه دهید و از آن لذت ببرید . ویژگی مهم دیگر بازی با عروسک ها آماده کردن کودک برای شغل آینده اش و اهداف مجله خبری اسباب بازی بلند مدت اوست، مثلا کودکی که به عروسک هاش آموزش یک شعر را می دهد علاقه اش به آموزش را نشان می دهد. در زمان بازی ، کودکان در موقعیت های مختلف و جدیدی قرار می گیرند .

سوار شدنی دخترانه

به یاد داشته باشید زمانی که کودک شما در حال یادگیری زندگی است، یادگیری نباید رسمی باشد. این موضوع در رابطه با بازی با عروسک ها اهمیت ویژه ای پیدا می کند، بطوریکه مطالعاتی روی آن انجام شده است. ماشا میشا دوستای صمیمی هستند که با هم کلی ماجراهای هیجان انگیز دارند.