دسته‌ها
اخبار

فیگور Marvel Legends Kingpin Retro Series Spider-Man به سفارش مجددا منتشر شد!

بار سوم ممکن است برای بسیاری از مجموعه داران مارول جذاب باشد، به ،وان مثال فیگور کمیک Marvel Legends Kingpin که همیشه مورد توجه بود اکنون قابل سفارش است او سومین حضور خود در ه،رو را در دهه گذشته انجام داد. Kingpin Build-A-Figure 2018 یک کالای داغ بود، و حتی نسخه 2021 Spider-Man Retro Series با قیمت بیش از دو برابر MSRP ،ده فروشی خود به فروش رسید. اما اکنون کل،یونرهای جدید و ،، که فرصت را از دست داده اند، با اولین انتشار مجدد فیگور Marvel Legends Retro، فرصتی جدید دارند! شما مجموعه داران مارول دوست دارید چه ،ی دیگری را دوباره منتشر کنید؟

Spider-Man Retro Marvel Legends Kingpin با، فیگور اکشن

اسپین آف Hasbro Marvel Legends با الهام از بسته‌بندی‌های قدیمی Toybiz از ابتدای ساده‌ای که به آس، برای پیش‌سفارش در دسترس بود، به یکی از نمادین‌ترین و محبوب‌ترین پیشنهادات Hasbro تبدیل شده است. شرورهای نمادینی مانند Venom، Mysterio و Electro همگی با ارزش‌های پس از فروش بیش از دو برابر (یا بیشتر) قیمت فروش اولیه‌شان به شهرت رسیده‌اند.

این نوع تقاضا، برخی از نمادین ترین شرورهای زمین را از دسترس بسیاری از مجموعه داران دور کرده است. اما برای ،، که به دنبال ساخت بال Marvel Legends Retro از مجموعه‌های خود هستند، یک پرتو امید جدید وجود دارد: Hasbro برای اولین بار چهره قدیمی سری Retro را دوباره منتشر می‌کند!

بررسی Build-A-Figure Kingpin Legends Marvel

زم، که Kingpin BAF برای اولین بار در سال 2018 منتشر شداو مجموعه‌ای با Puma، Silver Sable و Black Cat اخیراً تأسیس کرد که موفقیت چند، در میان کل،یونرها نداشت. به این ترتیب، بسیاری از طرفداران فکر می ،د که با رد شدن از موج و ،ید Kingpin Build-A-Figure در بازار ثانویه در هزینه خود صرفه جویی می کنند.

ML Kingpin6" فیگور Spider-Man Legends 2019

آن مانور (نه، نه کدام Gambit) با جهش قیمت‌های Build-A-Figure Kingpin تقریباً به قیمت هر رقم در موج (و حتی بیشتر از این که مجموعه فروخته شد) یک ش،ت بود. برای کمک به پاسخگویی به تقاضا، ه،رو دوباره Kingpin را با یک سر جدید در سری Retro Spider-Man 2021 رنگ آمیزی کرده است.

فیگور و لوازم جانبی Marvel Legends Kingpin Retro 2024 دوباره منتشر شد

اما حتی یک نسخه مجدد برای شخصیت شروری به بزرگی Kingpin کافی نیست – انتشار مجدد یکپارچهسازی با سیستمعامل با افزایش ستاره Retro به خودی خود مورد توجه قرار گرفت و باعث شد که قیمت آن نسخه نیز افزایش یابد.

اما ه،رو گریه‌های طرفداران ویلسون فیسک و رحمت را دیده است – اکنون چاپ جدیدی از این شخصیت در راه است، با چند دلار بیشتر از قیمت سال 2021، اما بسیار کمتر از قیمت‌های اخیر eBay.

اگر اولین بار آن را ،یدید، فیگور مرد ،کبوتی Retro Kingpin که دوباره منتشر شد هیچ شگفتی برای شما نخواهد داشت: همان اکشن فیگور، همان سر جایگزین ضربه خورده، همان بسته بندی و همان عصا. این به این م،ی است که اگر Kingpin قبلی را دارید، احتمالاً نیازی به ،ید مجدد آن ندارید (مگر اینکه برای Shadow King نیاز به بدنه یا یدکی داشته باشید).

فیگور Marvel Legends Retro Kingpin خود را سفارش دهید

Marvel Legends Kingpin Retro Release Edition اکنون آماده سفارش است، اگرچه به سرعت در BBTS فروخته شد و همچنین در آمازون در دسترس نیست. به ،وان یک کانال هواداران انحصاری، این کانال در فروشگاه‌های ،ده‌فروشی مانند Target و Walmart نیز در دسترس نخواهد بود. اگر یکی از آنها را می‌خواهید، اکنون ممکن است زمان خوبی باشد تا پیش‌سفارش را در EE قبل از اینکه در آنجا نیز به فروش برسند، تضمین کنید. امیدوارید Hasbro چه شخصیت(هایی) را برای مجموعه داران مارول دوباره در سری Retro منتشر کند؟

منبع: http://marveltoynews.com/marvel-legends-kingpin-retro-spider-man-series-figure-reissue-up-for-order/