دسته‌ها
اخبار

«همه ما بهترین کار ممکن را انجام می‌دهیم و به تخت بیمارستان می‌رسیم» چاپ صفحه نمایش زمان‌بندی شده توسط Daniel Danger x Bottleneck Gallery

دیروز، گا،ی Bottleneck نسخه حماسی جدیدی را برای کمک به پسر گمشده پادشاه جزیره ارواح، د،ل خطر، منتشر کرد که تمام عواید حاصل از فروش این چاپ به هنرمند محبوب برای کمک به مشکلات سلامتی خانواده اش که اخیراً با آن دست و پنجه نرم می کنند، می رود. . این یک چاپ هنری از پوستر کنسرت برای کنسرت اخیر پریموس است که توسط Danger طراحی شده است.

«ما همه بهترین کارمان را انجام می‌دهیم، بسته‌شده به تخت بیمارستان» نوشته د،ل دنجر یک چاپ رنگی 24 اینچ در 36 اینچ است که در 7 رنگ امضا و شماره‌گذاری شده است. اندازه اجرا برای شماره A و شماره B بر اساس تعداد چاپ های ،یداری شده در BottleneckGallery.com از هم اکنون تا ساعت 11:59 عصر به وقت ET در روز پنجشنبه 18 آوریل تعیین می شود. هر چاپ با قیمت 75 دلار آمریکا به فروش می رسد یا می تو،د یک عدد مشابه را با قیمت 145 دلار ،یداری کنید.

پسندیدن PNG او توضیح داد: “د،ل دنجر یک افسانه است.” “اولین بار که به ،وان کل،یونر شروع به کار کردیم، قبل از ایجاد Bottleneck، نزدیک به دو دهه مجذوب هنر غم انگیز د،ل بودیم. حرفه طول، د،ل در چاپ همیشه حول محور پوسترهای مهم، می چرخید. اگرچه او یکی از هیجان‌انگیزترین و موفق‌ترین کارهای هنری خود را اخیراً داشته است، د،ل و خانواده‌اش نیز با مشکلات جدی و جدی در زمینه سلامتی دست و پنجه نرم می‌کنند که به این گوشه از دنیای هنر بسیار از خود می بخشد. ما در حال همکاری با د،ل هستیم تا نسخه ای هنری از پوستر اخیر کنسرت پریموس او را منتشر کنیم – که کاملاً خیره کننده است، باید اضافه کنیم – و 100٪ درآمد حاصل از این انتشار. مستقیماً نزد د،ل و خانواده اش خواهد رفت.

از طرف هنرمند، دنیل خطرناکهمن از وارد شدن به جزئیات اجتناب می کنم، اما همسرم ربکا 48 ساعت پس از اینکه از بیمارستان مرخص شدم پس از ابتلا به ویروس کرونا و کشف آمبولی ریوی، بسیار بیمار بود. ، ناگهان داشتم او را به اورژانس می بردم در یک… یکشنبه شب های ما از آن زمان تاکنون چیزی جز بستری شدن در بیمارستان، یک اتاق اورژانس نیم دوجین، دو آمبولانس، متخصصان بی شمار و یک کودک پنج ساله سرگردان نبوده است. او در حال حاضر یک ربع با ناتو، کامل فاصله دارد و قادر به انجام هیچ کاری نیست، و این یک تجربه شدید، همه جانبه و وحشتناک برای خانواده ما بوده است طیف اوتیسم بسیار زیاد است، و من به خاطر طیف اوتیسم با وسواس زیادی خانه‌ها و ارواح عجیب و غریب را نقاشی می‌کنم. گران است، و دو شرکت در غیاب ما از پول خارج شده اند.

خانه‌ای قدیمی در فلورانس، ماساچوست در راه مطب دکتر ما وجود دارد که شخصی به آرامی آن را ،اب می‌کرد، و من در حال تماشای این نمایشنامه بودم که از آنجا رد می‌شدیم. زودتر داشتم به سیستم پزشکی ش،ت خورده مان فکر می کردم، به Hygieia، الهه سلامت، به خشم دعا، به سفر سرگرم کننده ای که قرار بود با دختر 5 ساله خود به کالیفرنیا برویم، به فست فودی که برای خوردن آن استرس دارم فکر می کردم. در ماشین. ، در مورد این آدم زیبای زندگی ام که به تخت بیمارستان، آمبولانس، خانه م،وبه ای که امیدواریم دوباره ساخته شود، برده شد و تنها کاری که می توانستم بکنم این بود که بالاتر از همه اینها بایستم و تمام تلاشم را بکنم که آن را کنار هم نگه دارم. فراموشی بی خیال و جوان بودن؛ بودن در سایه شادترین مکان و احساس خستگی از نبود آن. این به ،وان یک پوستر کنسرت برای PRIMUS شروع شد، من داشتم نقاشی می‌کشیدم اما واقعاً به گروه فکر نمی‌کردم، به جز اینکه می‌دانستم که پریموس از همه گروه‌ها با انجام خلاقانه کاری که *نیاز داشتم* و مغز من برای بدست آوردن آن نیاز دارد خوب است. بیرون گروه حامل موقت این احساسات خواهد بود. من چند روز گذشته را صرف دوباره کار ، قطعه در قالب بزرگتر کردم، رنگ ها را گسترش دادم و کارهای پا،ازی زیادی روی این تصویر عجیب و غریب که در حالی که خیلی خسته بودم انجام دادم، و این نتیجه است.

منبع: http://www.theblotsays.com/2024/04/were-all-just-doing-our-best-threaded.html