دسته‌ها
اخبار

چاپ پوستر فیلم Night of the Living Dead توسط جیسون ادمیستون x جاستین اسماعیل x گالری Bottleneck

چاپ پوستر فیلم شب مردگان زنده توسط جیسون ادمیستون x جاستین اسماعیل x گا،ی Bottleneck

گا،ی Bottleneck با ISH (جاستین اسماعیل) و هنرمند جیسون ادمیستون همکاری می‌کند تا پوستر فیلم ک،یک دیگری را به ،وان چاپ روی صفحه منتشر کند! این ورق حماسی از Night of the Living Dead را با تفکیک رنگ توسط جیسون ادمیستون ببینید.

چاپ پوستر فیلم Night of the Living Dead توسط جیسون ادمیستون x جاستین اسماعیل x گا،ی Bottleneck

همانطور که BNG توضیح می دهد، “شب مردگان زنده کارگردان جورج آ. رومرو به ایجاد ژانر فیلم راهپیمایی کمک کرد، و پوستر اصلی فیلم در یک صفحه اکنون به اندازه اوا، دهه 1960 پررنگ و نمادین است. ما با ISH و هنرمند کار کردیم. جیسون ادمیستون خارق‌العاده، هنر پوستر تئاتری تک‌برگی را زنده کرده است تا یک صفحه‌نمایش با مجوز رسمی و به‌طور وحشتناکی زیبا خلق کند. .

چاپ پوستر فیلم Night of the Living Dead توسط جیسون ادمیستون x جاستین اسماعیل x گا،ی Bottleneck

Night of the Living Dead یک چاپ صفحه نمایش 24 اینچ در 36 اینچ با شماره دستی است. نسخه معمولی محدود به 150 قطعه است و با قیمت 60 دلار به فروش می رسد، در حالی که نسخه قرمز محدود به 100 قطعه است و با قیمت 70 دلار به فروش می رسد. همچنین Glow in the Dar V،t که محدود به 75 قطعه است و با قیمت 80 دلار به فروش می رسد و نسخه 3D Lenticular Plex با پلی استایرن 4 میلی متری که محدود به 30 قطعه است و با قیمت 200 دلار به فروش می رسد نیز وجود دارد. هر چهار شماره در ساعت 12 ظهر به وقت شرقی پنجشنبه 18 آوریل در BottleneckGallery.com به فروش خواهند رسید.

منبع: http://www.theblotsays.com/2024/04/night-of-living-dead-movie-poster.html