دسته‌ها
اخبار

منشا Autobot Jazz | گروه DX

سومین بررسی بهینه سازی

وقتی صحبت از Transformers & GI Joe به میان می‌آید، انحصاری‌ها از دهه 80 برای Hasbro مورد استفاده قرار گرفته‌اند. در این مورد، تارگت خانه Transformers Buzzworthy در ایالات متحده بود. مطمئن نیستم که این یک جناس یا جشن بامبلبی است، ،ی که پرچمدار آن از زمان ظهور فیلم های لایو اکشن بوده است. اما چند بازی عالی ساخته شده است.

در سال 2021، Origin Bumblebee، یک ،اب‌بازی کاملاً جدید G1 Bumblebee با حالت جایگزین بر اساس ،مت اول کارتون G1، قبل از ورود Transformers به ​​زمین، منتشر شد. دو سال بعد، ه،رو همان رفتار را با جاز انجام داد.

جاز

معمولاً دوست دارم با بسته بندی بازی شروع کنم. اما Buzzworthy با طرح‌های زرد و همیشه سبز پوشانده شده است و به جز نام (ها) هیچ ارتباطی با آنچه در داخل است ندارد. 100٪ غیر قابل توجه است، و بنابراین برای جاز است.

شما واقعاً او را در یک صحنه به این شکل می‌بینید، اما در ،مه G1، جاز در ابتدا این حالت جایگزین Cybertronian را داشت که به نظر می‌رسد یک ماشین شناور باشد. به نظر من هیچ چیز شگفت انگیزی نیست، اما هنوز هم جالب است که یک بازی رسمی در این زمینه داشته باشید. رنگ ها معمولی و بیشتر سفید و آبی هستند. من عاشق پنجره های شفاف هستم.

جاز

علاوه بر نماد Autobot و گریل، نوارهای پانل و دریچه های هوا در هر طرف وجود دارد.

منشا Autobot J،

او یک پورت برای تفنگ خود، یک تفنگ فوتون، روی سقف، و پورت هایی در پشت برای اثرات انفجار دارد. همچنین فضای ذخیره سازی در پایین برای قلاب گیره وجود دارد.

منشا Autobot J،

تحول خیلی سخت نیست. علاوه بر ظاهر عالی، دو چیز در مورد حالت ربات برای من برجسته است.

اولاً، اگرچه همان اندازه استودیو سری 86 جاز قبلی است که خود بسیار زیبا است، OA J، در اینجا بسیار محکم تر و متراکم تر به نظر می رسد. من واقعا دوستش دارم.

ث،ا، من از شباهت این حالت ربات به شکل SS86 و آنچه ما عموماً به ،وان G1 J، فکر می کنیم شگفت زده شده ام. نبود چرخ در پاهای او تنها تفاوت بزرگ است. شاید نباید اینطور باشم زیرا حالت جایگزین Cybertronian نمایه ای مشابه با پورشه ک،یک دارد. اما من واقعاً تحت تأثیر قرار گرفتم. Origin Bumblebee و Origin Wheeljack آینده (در این بررسی) مطمئناً به این شکل ظاهر نشدند.

منشا Autobot J،

منشا Autobot J،

منشا Autobot J،

بیان فوق العاده است. همیشه قدرد، می شود، به ویژه برای J،، که یکی از پویاترین و شیک ترین ترانسفورماتورهای تاریخ است.

منشا Autobot J،

همانطور که قبلا ذکر شد، دارای دو پیوست است. اسلحه اش یکی است.

منشا Autobot J،

دیگری قلاب دو تکه آن است. با چرخاندن یکی از دستگیره ها به سمت ساعد، درگاهی برای وصل شدن آن ظاهر می شود. همچنین یک حیله “Evo-Fusion” (ترفندی در سطح خط برای Legacy: Evolution) وجود دارد که اساساً هر دو لوازم جانبی را با هم ،یب می کند. اما آزارم نداد.

فکر می‌کردم بازی Fall of Cybertron او در سال 2012 نیز یکی از این بازی‌ها را دارد، اما این فقط توانایی خاص او در بازی است. بنابراین، این اولین ،اب‌بازی رسمی جاز است که یکی از این ،اب‌بازی‌ها را دارد، چیزی که او در ،مه از آن استفاده کرده و منحصر به خودش است.

در این بررسی، ترانسفورماتورهای دلو، با قیمت 24.99 دلار به فروش می رسد. این به شما بستگی دارد که آیا این منصفانه است، اما برای من، Origin Autobot J، (مشکلات علامت تجاری) ارزش آن را دارد، اکنون در صفحه نمایش من در سال 1984 همانطور که هست، اما من آن را با Reprolabels تغییر دادم، همانطور که در زیر نشان داده شده است. جناس قطعا در نظر گرفته نشده است

منشا Autobot J،

منشا Autobot J،

منشا Autobot J،

منشا Autobot J،

منشا Autobot J،

منشا Autobot J،

منشا Autobot J،

منشا Autobot J،

منبع: https://www.collectiondx.com/toy_review/hasbro/origin_autobot_j،