دسته‌ها
اخبار

اسکارلت | گروه DX

سومین بررسی بهینه سازی

در پایان موج اول GI Joe: Cl،ified، ما اسکارلت را داریم.

اسکارلت

اسکارلت

این خیلی باحاله از نظر فنی، بارونس اولین شخصیت زنی است که در GI Joe #1 در سال 1982 ظاهر شد و بیش از یک سال قبل از اینکه این کارتون خط ،اب‌بازی “A Real American Hero” را راه اندازی کرد. اما اسکارلت در شماره اول نیز اولین حضور خود را داشت. او علاوه بر اینکه اولین جو زن بود، اولین و تنها شخصیت زن در سال اول سری بازی، همچنین در سال 1982 بود.

اسکارلت

اسکارلت

اسکارلت

علاوه بر تمام موارد فوق، بازی اصلی آن نیز به دلیل طراحی خود برجسته بود. ARAH خیلی سریع بسیار رنگارنگ شد، اما از سیزده عضو اصلی، اسکارلت و مار چشم تنها ،، بودند که از لباس نظامی سبز نیمه عمومی استفاده نمی ،د. طرح ک،یک اسکارلت یک کت و شلوار زرد/خا،تری بود. طبقه بندی این موضوع را برجسته می کند، اما باعث می شود تاکتیکی تر به نظر برسد. شبیه به Roadblock & Duke، دقیقاً به چیزی شبیه روکش زره طلایی و نوعی لوازم الکترونیکی آبی رنگ روی ژاکت او.

اسکارلت

یک نشانه عالی برای طراحی ک،یک او، این ستاره های قالب گیری شده در داخل بازوی چپ او هستند. شکل اصلی از بیرون مال آنها بود. اگر تفنگ کوچولو را روی بازوی دیگرش می‌داشتند، خوب بود، اما او به خوبی مجهز نیست. شاید در یک شخصیت یکپارچهسازی با سیستمعامل حضور داشته باشد.

اسکارلت

اسکارلت

اسکارلت

اسکارلت

بیان و مجسمه سازی برای این خط نقطه بالایی باقی مانده است. تنها چیزی که در مقایسه با مردان کم است، دوسر چرخان و آرنج های لولایی است. داشتنش خوبه ولی ضروری نیست همین طور که هست سرگرم کننده است.

اسکارلت

اسکارلت

اسکارلت

در مورد لوازم جانبی، اسکارلت با کمربند و مهار سینه از جعبه بیرون می آید. تسمه چند تیر دارد اما از نظر عملکرد سه غلاف بین جلو و پشت برای چاقوهای خود دارد. او مانند Snake-Eyes یک نینجا نیست، اما هنرهای رزمی بخش بزرگی از پیشینه و مجموعه مهارت های او هستند.

اسکارلت

اسکارلت

اسکارلت

او همچنین یک کمان پولادی دارد. به نظر خوب است، اما در واقع دو تکه است. یک درد است جدا شدنش زیاد طول نمیکشه پس یه وقتایی بهم می،بونم.

اسکارلت

اسکارلت

او در کنار بقیه اعضای تیم تا کنون، ظاهر خوبی دارد. آن متن، با. برابر است. به غیر از اینکه کمتر ،صر علمی تخیلی می خواهید، مطمئن نیستم که بتو،د چیز بیشتری بخواهید.

اسکارلت

این اولین موج GI Joe: Cl،ified است. اسکارلت دوباره این کار را انجام می دهد، با بازی اکشن فیگور و تبدیل شدن به یک شخصیت ک،یک و یک ،اب بازی در همان زمان. و برای 20 دلار +؟ بسیار خوب.

در ابتدا پیدا ، آن سخت بود، اما اگر بخواهید اکنون وجود دارد. نکته جالب در مورد رتبه بندی به ،وان یک خط نیز این است که Hasbro چقدر به بازخورد گوش می دهد. آنها هیاهویی را در مورد مسائل فنی شنیدند و تنظیماتی را برای حرکت به جلو انجام دادند. فراموش می‌کنم وقتی منتشر شدند، اما دوک، اسکارلت و رودبلاک همگی از نو طراحی‌هایی داشتند که این ،اصر را کاهش دادند. بنابراین، اگر روی حصار هستید، گزینه هایی دارید.

منبع: https://www.collectiondx.com/toy_review/hasbro/scarlett