دسته‌ها
اخبار

شماره 1 آوریل 2024 از ده وبلاگ برتر در TOYSREVIL (هفته گذشته)

در تمام ماه مارس، من یک برنامه تک نفره برای Toynews انجام دادم، فقط برای اینکه ببینم چه واکنشی نشان داده است، با تلاش های حاصله که در ده نفر برتر این هفته/هفته گذشته دیده شد، که به ،ه خود در بازدیدهای روزانه وبلاگ

ماه آوریل شاهد بازگشت مجموعه اخبار جمع آوری شده/جمع آوری شده، در قالب مورد علاقه من (در حال حاضر) 3 X Toynews به یک پست، به سلامتی.

ارسال ایمیل TOYNEWS نیز یک سرویس فردی باقی خواهد ماند (در حال حاضر). چک ، راهنمای ارسال برای کمک در تلاش های شما، به سلامتی!

اگر از کاری که من در وبلاگ و رسانه های اجتماعی #TOYSREVIL انجام می دهم لذت می برید، لطفاً از تلاش های من حمایت کنید. کمک های مالی برای “toysrevil@ya،o.com بر www.paypal.com. هر مقداری قدرد، می شود، متش،!

با تشکر از توجه و حمایت شما!
اندی تویس ویل XOXO


شمارش مع، برای ده نفر اول شروع می شود


برای اطلاعات بیشتر در مورد >>> کلیک کنید # 10 وبلاگ برتر در TOYSREVIL (هفته گذشته) KRUSH THE KAN دارای استودیو MR MARS است


برای اطلاعات بیشتر در مورد >>> کلیک کنید شماره 9 بهترین وبلاگ در TOYSREVIL (هفته گذشته) مشاهده نسخه‌های 1/6 ASHTRO AGENT UNDERVERSE، از آنجایی که برای پیش‌سفارش در Underverse.com باز است، در دو نسخه موجود است!

1/6 ASHTRO Agent منتشر شده از #پایین تر از آنجایی که پیش‌سفارش برای 30 مارس ساعت 10:00 صبح به وقت چین / 29 مارس ساعت 19:00 PST در https://t.co/sTf27Nx6i6 برنامه‌ریزی شده است.

درباره اخم ، بیشتر بد،د #TOYSREVIL: https://t.co/BXEMfxooBb#VI#وبلاگ ،اب بازی#اخبار_بازی pic.twitter.com/RyGoHvizKE

– Toysrevil (@toysrevil) 29 مارس 2024


برای اطلاعات بیشتر در مورد >>> کلیک کنید شماره 8 بهترین وبلاگ در TOYSREVIL (هفته گذشته) شامل CHUNKY MEGALOBOMB از Mr،com از آنجایی که برای پیش‌سفارش باز است، در دو نسخه موجود است! در وبلاگ پیوندی به سلامتی و نحوه انجام آن بیشتر بد،د.

#اخبار_بازی: MEGALOBOMB چاق @mar،، در دو نسخه موجود است!
در مورد TOYSREVIL بیشتر بیاموزید: https://t.co/qDzyrxHG0z#رزینتویی #ایندیاتیو#آقای کومکم #سفارشی#مگالوبوم#وبلاگ ،اب بازی pic.twitter.com/4tIU2emKFT

– Toysrevil (@toysrevil) 31 مارس 2024


برای اطلاعات بیشتر در مورد >>> کلیک کنید شماره 7 بهترین وبلاگ در TOYSREVIL (هفته گذشته) نمایش آینده SCARYGIRL POP!VINYLS، بدون جزئیات یا تاریخ نهایی – ناتان یورویسیوسScarygirl از Pop!Vinyls ساخته شده است – به جز 6 تصویر شخصیت ارائه شده (قبلا برجسته شده است)، به سلامتی.


برای اطلاعات بیشتر در مورد >>> کلیک کنید شماره 6 بهترین وبلاگ در TOYSREVIL (هفته گذشته) شامل یک نمای کلی سریع از فروشندگان اعلام شده برای COLLECTEDCON 2024 (3-4 اوت) است، بدون شک بیشتر اعلام می شود در اینستاگرام، به سلامتی.

#CollectedCon 2024 (3-4 اوت)
فروشندگان تاکنون اعلام کرده اند: https://t.co/yR2x8LjOZA#CollectedCon2024#وبلاگ ،اب بازی #اخبار_بازی pic.twitter.com/x0GEqkCCrM

– Toysrevil (@toysrevil) 31 مارس 2024


برای اطلاعات بیشتر در مورد >>> کلیک کنید شماره 5 بهترین وبلاگ در TOYSREVIL (هفته گذشته) دارای BERNIE V.1 از UFO TOYS، با پیش‌سفارش آنلاین از طریق ufotoys.s،p از زمان بسته شدن! آیا موفق شدی برای خودت تهیه کنی؟ شما یک کل،یونر برت و ارنی هستید، شما!


برای اطلاعات بیشتر در مورد >>> کلیک کنید شماره 4 بهترین وبلاگ در TOYSREVIL (هفته گذشته) توبی با سلام، در وبلاگ پیوند داده شده بیشتر بد،د.

#twinnews: “P” توسط TOBEY
اطلاعات بیشتر را در #TOYSREVIL: https://t.co/0zFz5g6GY5#رزینتویی #ایندیاتیو#هنربازی #وبلاگ ،اب بازی pic.twitter.com/nBUgo2Rfmu

– Toysrevil (@toysrevil) 31 مارس 2024


برای اطلاعات بیشتر در مورد >>> کلیک کنید شماره 3 بهترین وبلاگ در TOYSREVIL (هفته گذشته) نمایش تاریخ ها و مکان اعلام شده برای جشنواره هنرهای تصویرسازی 2024 امسال، به علاوه یک فراخوان آزاد برای فروشندگان! در پست وبلاگ پیوندی Ion اطلاعات بیشتری ،ب کنید، به سلامتی.

ظاهر شد #TOYSREVIL: https://t.co/j5vWoz8sf7
باز ، دعوت به #جشنواره هنرهای تصویرگری #IAF2024از 5 تا 7 جولای برگزار می شود #سنگاپور!

متصل بم،د: https://t.co/0Ragigk5mz https://t.co/9nCOAnXRqQ https://t.co/Sw3t4CIAed#golocalsg pic.twitter.com/8v24lbZQ7L

– Toysrevil (@toysrevil) 28 مارس 2024


برای اطلاعات بیشتر در مورد >>> کلیک کنید شماره 2 بهترین وبلاگ در TOYSREVIL (هفته گذشته) شمارش مع، برای نمایشگاه ،اب بازی تایلند 2024، این هفته + آ، هفته (4 تا 7 آوریل) در کشور من برگزار می شود ادامه پوشش وبلاگ قبل از رویداد … و شاید روزی بتوانم شخصاً از رویداد بازدید کنم، به سلامتی 🙂

شمارش مع، برای #نمایشگاه ،اب بازی در تایلند 2024 در #TOYSREVIL: https://t.co/VgHQhzxye2#TTE2024 @ Central World، بانکوک، تایلند (4-7 آوریل)

ویژگی های در حال انجام: https://t.co/wiZhJUeMbl#اخبار_بازی #وبلاگ ،اب بازی pic.twitter.com/sEcCwWIwCW

– Toysrevil (@toysrevil) 28 مارس 2024


برای اطلاعات بیشتر در مورد >>> کلیک کنید بهترین وبلاگ شماره 1 در TOYSREVIL (هفته گذشته) دارای «گسل اصلی» KAIJU ONE برای پیش‌سفارش باز است و 1 آوریل آ،ین روز برای انجام این کار است! وارد وبلاگ پیوند شده شوید یا مستقیماً به Instas بروید @action_muscle_softvinyltoys وای @kaiju_one پس خودتان را مرتب کنید، برای یک اکشن فیگور با الهام از فیلم ک،یک کره ای “Oldboy”! چکشی که می‌پرسید «چرا»؟ در اینجا بازآفرینی صحنه ای از فیلم SPOILER محصول 2003 است:



ده شمارش مع، به پایان می رسد





منبع: http://toysrevil.blo،.com/2024/04/april-1st-2024-edition-of-top-ten.html