دسته‌ها
اخبار

عروسک دخترانه قیمت و خرید انواع عروسک دخترانه جدید و متنوع-اسباب بازی

وقتی دختربچه ها به هفت سالگی می رسند، همه کاری با عروسک هایشان انجام می دهند. عروسک ها برای دختران بیشتر از اینکه یک وسیله سرگرمی و بازی باشند، یک رفیق و یار همیشه همراه بودند. عروسک ها می توانند سرگرمی های پسربچه ها را گسترش دهند و آن ها را در خلق یک بازی جدید یاری کنند.

اما باید بدانید استفاده از پارچه‌های غیرمرغوب در دوخت عروسک‌ها، کودکان زیادی را قربانی آلرژی کرده است. ممکن است شما به اصرار کودک از گوشه‌ی خیابان یا فروشگاه‌های غیرمعتبر، برای او یک عروسک بخرید. اما باید بدانید که در دوخت این عروسک‌ ها هیچ کدام از نکات استاندارد رعایت نشده است.

  • به طور مثال دختر بچه‌ها مثل یک مادر از عروسک دخترانه خود مراقبت میکنند و با الگوبرداری از مادر و پدر خود رفتارهایی مشابه آن را با عروسک‌ها دارند.
  • هدیه دادن یک اسباب بازی مشابه، به دختر یکساله و 5 ساله اشتباه بزرگی است.
  • برای اطلاع از آخرین تخفیف‌ها و جدیدترین کالاها در خبرنامه ثبت‌نام کنید.
  • یک عروسک دخترانه نرم به ارتفاع 25 سانتی‌متر با یک لباس داخلی، کفش و لباس قابل تعویض است.این عروسک با یک خرس عروسکی کوچک همراه است.
  • ساخت سناریو های تخیلی حین بازی و داستان های خیالی ، به خلاق شدن ذهن کودک کمک می کند و باعث رشد خلاقیت کودکان در همان سن پایین می شود که بسیار با اهمیت است.
  • زیراکه دختران، از همان کودکی حس مادرانه و مراقبت از دیگری را دارند.

با خلاقیت خودتون هر مدلی که دوست دارین لباس ها و اکسسوری های باربی رو با هم ست کنین و لذت ببرین. 7 قطعه لباس و اکسسوری همراه این عروسک باربی خوشگل در بسته بندیش موجوده. این اسباب بازی خانه عروسکی شامل 1 عروسک، 2 عدد فیگور سگ،و قسمت هایی مثل آشپزخانه، اتاق خواب، اتاق پذیرایی و …

مجوزهای فروشگاه اینترنتی پیام کالا

اگر شما هم مثل من دوست دارید یک لپ تاپ سبک و با وزن بسیار کم خریداری کنید این … این محصولات از مواد پلی استر پر میشوند و فوق العاده کارهای زیبا و جذابی هستند و به مرور زمان جایگزین محصولات پولیشی خواهند شد. این محصولات روحیه فداکاری و ایثار و قهرمانی را در کودکان شما زنده می کند. عروسک های پولیشی در مدل های متنوعی تولید میشود که در پایین به برخی از آنها اشاره می کنیم. زیرا برخی مدل های باربی دختران را دچار دوگانگی شخصیتی یا بلوغ زودرس خواهند کرد. هر گروه سنی از کودکان واکنش متفاوتی نسبت به عروسک های نشان می دهند.

باکس عروسک مدل بانی

این نوع از عروسک‌ها بر اساس شخصیت‌های شناخته شده مانند شخصیت های توی استوری، فیگور پرنسس های دیزنی، سوپر من، مرد عنکبوتی و دیگر قهرمانان کودکانه ساخته می شوند. بازی دراماتیک، هنگام بازی کودکان با عروسک‌ها اتفاق می‌افتد، به رشد تخیل کودک در مواجه با سناریوهای خلاقانه و خیالی با عروسک‌ و سایر کودکان کمک می‌کند. عروسک کوچولو به کمک شما نیاز دارد اون مرتب گشنش میشه و نیاز به دستشویی داره. اونو بخوابونید تا یه چرت کوتاه بزنه.عروسک 30 سانتی متری با شیشه شیر،گارشو که کوچولوها میتونن با استفاده از این وسایل از عروسک نوزاد مراقبت کنن و لذت ببرن.مناسب گروه سنی 18 ماه. تمام دختربچه‌ها عاشق عروسک هستند و مایل اند همانند یک دوست همیشه در کنارشان باشند. حس درونی دختران نسبت به عروسک موجب ایجاد علاقه به آنها می‌شود.

ما با آموزش مراقبت از بچه های کوچکتر به فرزندان پسرمان این تفکر غلط را رد می کنیم. مراقبت از عروسک برای پسرها بسیار عالی است تا یاد بگیرند که چگونه از دیگران مراقبت کنند، به خصوص خواهر یا برادری که کوچکتر از آنها هستند. امروزه عروسک هایی با چهره های مینیاتوری متفاوت تر و ژولیده تر از مدل های قبلی مجله خبری اسباب بازی طراحی و عرضه شده اند که برای کودکان بسیار شیرین هستند. ساخت سناریو های تخیلی حین بازی و داستان های خیالی ، به خلاق شدن ذهن کودک کمک می کند و باعث رشد خلاقیت کودکان در همان سن پایین می شود که بسیار با اهمیت است. زمانی که کودک صرف بازی می کند در واقع می تواند صرف آموزش و رشد آگاهی فرزندان شود.