دسته‌ها
اخبار

نسخه 6 مه 2024 ده وبلاگ برتر در TOYSREVIL (هفته گذشته)

اگر از کاری که من در وبلاگ و رسانه های اجتماعی #TOYSREVIL انجام می دهم لذت می برید، لطفاً از تلاش های من حمایت کنید. کمک های مالی برای “toysrevil@ya،o.com بر www.paypal.com. یا می تو،د مشاهده کنید TOYSREVIL EMPORIUM OF GAME برای هر بازی طراح که از مجموعه خودم منتشر می کنم، به سلامتی!

با تشکر از توجه و حمایت شما!
اندی تویس ویل XOXO


شمارش مع، برای ده نفر اول شروع می شود


برای اطلاعات بیشتر در مورد >>> کلیک کنید # 10 وبلاگ برتر در TOYSREVIL (هفته گذشته) منتشر شده در 3 می 2024 TOYSREVILTOYNESمشاهده Toynews از سالن بدنه،اب بازی های رزینی از چوب آویز و جوبی یانگ ای، بازی مردم، به سلامتی.


#TOYSREVILTOYNES: مجموعه سفارشی GEEKWOK TAUNTAUN از @umetoys از آنجا که #تمام شدن در https://t.co/wp5cTLUX9T، اما چیزهای بیشتری وجود دارد که باید داشته باشید!#اخبار_بازی بر #TOYSREVIL: https://t.co/TQveleX319#یومیتوس#چهارم اردیبهشت#جنگ ستارگان#TOYSBLOG pic.twitter.com/SlrX7Xf0dg

– Toysrevil (@toysrevil) 5 مه 2024

برای اطلاعات بیشتر در مورد >>> کلیک کنید شماره 9 بهترین وبلاگ در TOYSREVIL (هفته گذشته) یک پیشنهاد روز جنگ ستارگان کل،یونی از Omi Games، از جمله محصولات رزین اصلی و ،اب بازی های رنگ شده سفارشی، از زمان راه اندازی آن umetoys.bigcartel.com، به سلامتی. با Insta سازنده محتوا مستقر در بریت،ا در ارتباط باشید @newumetoys، به سلامتی.


#TOYSREVILTOYNES: https://t.co/W982OWLFsb = منتشر شده در 3 مه 2024، شامل #اخبار_بازی از جانب #بادمیائو، #کوی، ای، #بازی های شیطان، #ترسا شبا ای، #کائوری هیناتا

بیشتر #twinnews بر #TOYSREVIL: https://t.co/J3Y0e68kPN#TOYSBLOG pic.twitter.com/u05vGKyYcT

– Toysrevil (@toysrevil) 3 مه 2024

برای اطلاعات بیشتر در مورد >>> کلیک کنید شماره 8 بهترین وبلاگ در TOYSREVIL (هفته گذشته) دارای شماره 3 می 2024 از TOYSREVILTOYNESآ،ین نسخه ها را نشان می دهد میو بد (بزرگ شده)، نانو TEQ63، هیناتیک موریس و ترزا سبا اینو هاریگون!


#TOYSREVILTOYNES: https://t.co/j7HbJpDEXF منتشر شده در 2 مه 2024، شامل #twinnews از OFFART x Kamanwilliam x RayChan، #،اب بازی های کنار سیاه & #شورش هلو ای، #popmart#twinnews بر #TOYSREVIL: https://t.co/J3Y0e68kPN#وبلاگ ،اب بازی#طراحی pic.twitter.com/IsnF6sIgNK

– Toysrevil (@toysrevil) 3 مه 2024

برای اطلاعات بیشتر در مورد >>> کلیک کنید شماره 7 بهترین وبلاگ در TOYSREVIL (هفته گذشته) نسخه 2 می 2024 را مشاهده کنید TOYSREVILTOYNESTOYNEWS از دور، آ، وینیل تو،اتسو-رهایی بازی های سیاه دانهو نگاهی به آ،ین نسخه های منتشر شده از پاپ مارت بیاندازید شورش هلو-خط!


#TOYSREVILTOYNES: اقلام فروخته شده در #CollectorsFestManila 2024 از #DTCStudios، #رنگین کمان زاهد & #،یب!

بیشتر در مورد #TOYSREVIL: https://t.co/qT77HcCvun#اخبار_بازی#وبلاگ ،اب بازی pic.twitter.com/BhhAvPgiHU

– Toysrevil (@toysrevil) 2 مه 2024

برای اطلاعات بیشتر در مورد >>> کلیک کنید شماره 6 بهترین وبلاگ در TOYSREVIL (هفته گذشته) شامل کل،یون های فروخته شده در جشنواره کل،یونرهای م،ل 2024 از جانب استودیو DTC، راکینبو زاهد و کارهای مرطوب، به سلامتی.


برای اطلاعات بیشتر در مورد >>> کلیک کنید شماره 5 بهترین وبلاگ در TOYSREVIL (هفته گذشته) مشاهده SQUIDFOOT BY SIDEEYECLUB از زمان راه اندازی آن کیک استارتر! با او در ارتباط باشید instagram.com/side_eye_club برای به روز رس،، به سلامتی.


برای اطلاعات بیشتر در مورد >>> کلیک کنید شماره 4 بهترین وبلاگ در TOYSREVIL (هفته گذشته) دارای 30 آوریل، 3024 نسخه TOYSREVILTOYNES مشاهده TOYNEWS از فروشنده غمگین، اعوجاج نگاه کنید ای، ف،ف، و KaijuOne!


همه 1/6 #TOYSREVILTOYNES (منتشر شده در 30 آوریل 2024): https://t.co/yRbhscMBPI​​= ویژه #اخبار_بازی از جانب #IMCMPLX، #تیغ بی رحم ای، #شیمی زیبا & #جی تسنگ @JTstudioTW!

بیشتر در مورد #TOYSREVIL: https://t.co/J3Y0e68kPN#VI#مقیاس یکششم#وبلاگ ،اب بازی pic.twitter.com/moBF3moPIB

– Toysrevil (@toysrevil) 30 آوریل 2024

برای اطلاعات بیشتر در مورد >>> کلیک کنید شماره 3 بهترین وبلاگ در TOYSREVIL (هفته گذشته) دارای تمام 1/6 #TOYSREVILTOYNEWS (منتشر شده در 30 آوریل 2024)، با نسخه های شیمی زیبا و IMCMPLXو ،مت اول استاپ موشن کوتاه 1/6 اعداد از جانب استودیو GT!


برای اطلاعات بیشتر در مورد >>> کلیک کنید شماره 2 بهترین وبلاگ در TOYSREVIL (هفته گذشته) نمایش مونالیزای لئوناردو داوینچی به صورت مجموعه ای از جعبه های کور از ZCWO. این پست خاص در چند هفته گذشته در صدر قرار داشته است، که من ترجیح دادم آن را درج نکنم، اما همچنان ده تای برتر هفتگی من، FFS ~ LOL را می شکند.


برای اطلاعات بیشتر در مورد >>> کلیک کنید بهترین وبلاگ شماره 1 در TOYSREVIL (هفته گذشته) با سلام و احترام، با «RISE OF ARTISTS» SOFT VINYL TOYS «RISE OF ARTISTS» 2024 که توسط @kozmos.kozmos در گا،ی @ Whimsy Works، تایپه برگزار شد. در بالا یک تور ویدیویی نشان داده شده است، در حالی که پیوند وبلاگ پیش نمایش ،اب بازی های با موضوع جنگ ستارگان را نشان می دهد!



ده شمارش مع، به پایان می رسد





منبع: http://toysrevil.blo،.com/2024/05/may-6th-2024-edition-of-top-ten.html