دسته‌ها
اخبار

نقد و بررسی: X-Men 97 JEAN GRAY Marvel Legends Figur

X-Men '97 موفقیت بزرگی بود، و خط ،اب بازی های عالی Hasbro نیز موفقیت بزرگی بود. به این ترتیب، من به همراه یکی از اعضای اصلی تیم به ادامه سری 6 رقمی افسانه های مارول X-Men 97 می پردازم. ما چندین چهره اکشن Hasbro را در لباس جیم لی در دهه 90 داشتیم، اما آنها هستند. افسانه های جدید مردان ای، 97 ژان گری نسخه نهایی شخصیت؟

شخصیت پر اکشن Marvel Legends 2024 Jean Grey X-Men 97

بنا به دلایلی که من هرگز در عمرم متوجه نمی شوم، Toybiz از تولید ژان گری (یا جوبیلی) در لباس کارتونی در خط اکشن فیگورهای 5 اینچی مردان ای، خودداری کرد. Toybiz از تولید چهره‌های خاص و بسیار مبهم X-Force از گریزلی تا کرول و Commcast تا Killspree خجالتی نبوده است، اما به دلایل غیرقابل تصوری، آن‌ها آنقدر وحشت داشتند که نسخه‌های نمادین دو نفر از مشهورترین اعضای X واقعی را خلق کنند. -تیم مردان

ما در نهایت فیگورهای 5 اینچی فونی، و سری 6 اینچی Onslaught جین گری را دریافت کردیم، اما Toybiz هرگز یک اکشن فیگور مردان ای، از ژان گری (در لباس مردان ای،) را ارائه نکرد که به تن، بقیه هم تیمی هایش باشد.

Marvel Legends Jean Gray Jim Lee 90s V،t 2013 Series 2 Wave 5 Rocket Rac،

اما ه،رو این نسخه از جین را در اولویت قرار داد و کتاب کمیک و تکرارهای متحرک او را چندین بار در دوران مدرن منتشر کرد (با سری Rocket Rac، 2013 که در تصویر بالا نشان داده شده است شروع کنید) و اکنون او به ،وان یک چهره اصلی 6 اینچی در X-Men 97 Legends Wave 2 به تیم بازگشته است. آیا این همان چیزی است که طرفداران اکشن فیگور به آن امیدوار بودند؟

جعبه گشایی X-Men '97 Legends Jean Grey Action Figur

خوب، من آنقدر دور نمی روم، اما فکر می کنم این ژان گری است او هست خیلی خوب. اگر هیچ چیز دیگری نباشد، خوشحال کننده است که در نهایت این نسخه از ژان را روی یک جلد ،میشن نیمه Toybiz X-Men ببینیم (حتی اگر بسته بندی Hasbro هنوز بسیار متفاوت از Toybiz قدیمی باشد).

فیگور و لوازم جانبی ژان گری، مردان ای، 97 Marvel Legends

در یک نگاه، این یک شخصیت کارتونی بسیار زیبا از ژان گری است. جین که یک چهره مدرن با فن بیان مدرن است، زانوها و آرنج‌های مفاصل بدون سنجاق دوست‌داشتنی دارد که چهره‌های زن افسانه‌های مارول را متحول کرد. چرخاننده عضله دوسر، چرخاننده ران و خم کننده مچ پا همگی وجود دارند.

بررسی فیگور 6 اینچی Jean Grey Long Hair X-Men 97 Legends Hasbro

اما همه چیز در دنیای بیان خوب نیست. قرار دادن یک مجسمه سر با موهای بلند بسیار دشوار است – و من هستماگر بتو،د آن را به طور کامل روی توپ قرار دهید، موها چنان مهار می شوند که باعث می شود سر جین عملاً قادر به حرکت نباشد.

Cardback Hasbro X-Men 97 Jean Gray

فکر می‌کنم این مشکل را می‌توانست با تغییراتی در قالب سر/مو برطرف کند، اما همانطور که پیش می‌آید، طراحی ضعیف سر با موهای بلند در بازی چندان جالب نیست. من جین را با موهای بلند ترجیح می دهم، بنابراین این یک مشکل واقعی است.

نقد و بررسی Jean Gray Marvel Legends 2024 X-Men 97

بعلاوه، ،مت زیرین دست های جین با لولاهای آبی آشفته در وسط مچ دست او مخدوش شده است. لولاهای پ،تیکی آبی رنگ برای محافظ های جلو بازو در ،مت بالایی من، هستند، اما در ،مت پایین بسیار وحشتناک به نظر می رسند. می شد جلوی این کار را گرفت که مایه شرمساری واقعی است.

نقد و بررسی Jean Grey 97 Legends Wave 2 X-Men

علاوه بر این، این عدد به نوعی خسته کننده است. قطعات افکت زیادی وجود دارد که می‌توانستند در اینجا قرار داده شوند، اما ما در عوض از چنگ تقریباً بی‌فایده جین استفاده می‌کنیم. تنها کاری که او واقعاً می تواند انجام دهد این است که با دستانش ژست بگیرد، که در نمایش آنقدرها هم که انتظار دارید هیجان انگیز نیست.

نقد و بررسی Jean Grey Legends Marvel X-Men 97 Wave 2 6" ظاهر

ممکن است به نظر من از این بازی متنفرم، اما در واقع خیلی بدم می‌آید زیرا Hasbro ت، محکمی انجام داده است که به سختی از بین می‌رود. سر مو کوتاه دامنه حرکتی کامل و دم ،ی مفصلی سرگرم کننده دارد، اما مدل موی مورد علاقه من برای جین نیست.

X-Men Legends 97 Wave 2 Cyclops و Jean Grey

خود لباس با تمام رنگ‌ها، جزئیات و طرح‌ها به خوبی کار شده است، اگرچه من از رنگ‌های دقیق و نداشتن افکت گله داشتم. حتی با وجود بد،‌های او، من فکر می‌کنم این بهترین لباس ژان گری جیم لی ه،رو تا کنون است – فقط فکر می‌کنم آن‌ها به زودی آن را ارتقا و بهبود خواهند بخشید.

Hasbro X-Men Legends Jean Gray 97 Figures Kills the Goblin Queen

جمع: من دقیقاً فیگور X-Men 97 Legends Jean Grey را دوست ندارم، اما خوشحالم که آن را دریافت کردم و فکر می‌کنم یک نسخه بسیار قوی (اگر نه کاملاً کامل) است. فقدان قطعات تأثیرات روانشناختی، حالت بداخلاق روی سر موهای بلند، و بند انگشت های آبی در پایین دست ها، همگی مانع از یک هیکل بسیار خوب می شوند. مفصل بندی صاف زانو و آرنج عالی به نظر می رسد، ع، ها شباهت زیادی دارند و دم ،ی مفصلی قدرد، می شود. من فکر نمی‌کنم که Hasbro – کاملاً – این چهره ژان گری را به همان شکلی که با بسیاری از چهره‌های دیگر در این خط انجام می‌داد میخکوب کرد، اما فکر می‌کنم این یک نسخه خوش ساخت است که طرفداران از جشن گرفتن آن در X-continuum خوشحال خواهند شد. مجموعه ،میشن مردان 97 در دیزنی +.

منبع: http://marveltoynews.com/review-x-men-97-jean-grey-marvel-legends-figure/