دسته‌ها
اخبار

بایگانی‌ها عروسک دخترانه زیبا فروشگاه اینترنتی پیام کالا : اسباب بازی دخترانه و پسرانه ماشین، موتور، لگو، بدلیجات، نقره-اسباب بازی

هر آنچه که نیاز دارید و به ذهن شما خطور می‌کند در اینجا پیدا خواهید کرد. فروشگاه کیدبی تویز یکی از فروشگاه‌های فعال در بخش فروش مستقیم و بی‌واسطه انواع عروسک‌های جذاب و ایده‌آل برای کودکان در کشور است که امکان خرید بهترین اسباب بازی‌ها را برای کودکان فراهم آورده است. عروسک‌های موزیکال که آهنگ پخش می‌کنند و یا حرف می‌زنند از جمله اسباب بازی این دسته هستند. محبوب‌ترین عروسک موتور حرکتی دارد در بین کودکان عروسک بی بی بورن است که دارای کارایی‌های بسیاری است و کودکان علاقه خاصی به آنها دارند.

  • در ساخت این نوع عروسک‌ها، از موهای نسبتا طبیعی و پارچه‌های ظریف و فانتزی استفاده می‌شود.
  • همچنین این بازی ها باعث گسترش دامنه لغات و تقویت املای کودک نیز می شود.
  • عروسک‌های بزرگ در ولنتاین کاربرد خود را نشان می‌دهند و در بین پسران و دختران رد و بدل می‌شود .
  • در بازار اسباب بازی در دسته اسباب بازی های دخترانه قرار می گیرند.
  • این عروسک‌ها چون شبیه نوزاد هستند و مانند نوزاد عمل می‌کنند محبوبت خاصی پیدا کرده‌اند.

اگر یک بار آن‌ها را در ماشین لباس شویی بیندازید، عروسک کاملاً تغییر فرم می‌دهد زیرا غیرقابل شست‌وشو هستند. فرق ندارد فردی که آن را دریافت می‌کند یک کودک چندماهه است یا یک جوان بیست ساله، در نهایت همه با دیدن عروسک لبخند می‌زنند. سالن عروسک که در آن آرایش می کنید و لباس پرنسس خود را می پوشید.

عروسک‌های خرس از جمله محبوب‌ترین عروسک‌های است که هر کودکی حداقل یک عدد از این عروسک را داشته و با آن بازی کرده است. ابعاد مختلفی از این عروسک‌ها تولید می‌شود که از 10 سانت تا دو متر نیز ارتفاع دارند. عروسکهای شخصیت پولیشی نیز از جمله عروسک‌های محبوب در بین کودکان سه سال به بالا می‌باشد که برگرفته شده از شخصیت‌های انیمیشن و گاها فیلمها تولید می‌شوند در زیر به نمونه‌های از این عروسک‌ها می‌پردازیم. در انتخاب عروسک‌ها برای نوزاد باید دقت بسیاری کرد تا استانداردهای لازم برای بازی داشته باشد. نباید قسمت تیز و برنده داشته باشد و حتی‌الامکان پلاستیک نداشته باشد و از پارچه در تمام عروسک‌ها استفاده شود. اولین دوست و همبازی آنها عروسک ها هستند و این دوستی برای بچه ها به خصوص دختران بسیار اهمیت بالایی دارد و آن ها دوست دارند که همیشه دوستی آن ها پایدار بماند .

باکس عروسک مدل بانی

کودک به عروسک عشق می‌ورزد به او حس مادرانه دارد و از او نگهداری می‌کند و گاهی نیز بعنوان یک دوست با او بازی می‌کند. عروسک‌های بادی به دلیل وزن کمی که دارند، برای کودکان در سنین کم مناسب هستند. همچنین خرید عروسک بادی، به افرادی که می‌خواهند بدون دردسر کودک خود را حمام کنند؛ توصیه می‌شود. این عروسک‌ها روی آب باقی مانده و می‌توانند کودک شما را سرگرم کنند. عروسک بادی معمولا از جنس PVC ساخته می‌شود و قیمت نسبتا کمی دارد. بهترین عروسک دخترانه باید با توجه سلایق کودک، به روز بودن و کیفیت آن انتخاب شود.

از عروسک حیوانات مختلف گرفته تا انواع عروسک های خرسی، بالش کودک، مبل های عروسکی بچه گانه، عروسک شخصیت های کارتونی و … همه و همه در مجموعه نی نی چی برای شما فراهم شده است. در اکثر موارد والدین بر این باور هستند که نقش شان با خرید عروسک دخترانه به پایان رسیده است و در بازی با او شرکت نمی کنند. حتی اگر شرکت هم کنند؛ سعی بر این دارند که نظر خودشان را بر او تحمیل کنند. بازی یک کودک می‌تواند نشان‌دهنده هوش سرشار و یا اندک او نیز باشد.

عروسک باربی حامله دفا آیتم 6001

انواع پیشرفته اسباب بازی دخترانه عروسک در مقایسه با اسباب بازی های هم رده خود قیمت مناسب تری دارند. مثلا قیمت عروسک موزیکال دخترانه از یک ماشین RC موزیکال کمتر است. پس شما در قبال فواید این اسباب بازی خرید به صرفه و پر سودی خواهید داشت. Anna Animator doll BXG224A – عروسک انا از کارتون جذاب فروزن یک اسباب بازی دوست داشتنی برای نقش بازی کودکان شما مخصوصا دختربچه های عزیز می باشد و مناسب برای کودکان بالای 3 سال است. عروسک سفید برفی و پرندش از دنیای دیزنی اومده تا به خونه های شما بیان.عروسک دخترانه سفید برفی یک اسباب بازی فوق العاده برای کادوی تولد بالای 3 سال می باشد که بسیار با کیفیت و منحصر به فرد است.

گاهی اوقات مجموعه ای از عروسک ها به شما کمک می کند تا احساساتی را که نیاز به ابراز دارید، کشف کنید و آن ها را به راحتی بروز دهید. آن دسته از افرادی که پت یا حیوان خانگی داشته اند و با آن ها صحبت کرده اند، قدرت داشتن یک عروسک دخترانه برای پر کردن خلا های لحظه ای را بهتر درک خواهند کرد. این ها عروسک دخترانه مجموعه ای هستند که از پارچه یا بافتنی ساخته می شوند.

عروسک ها دختران را تشویق می کنند تا دنیای خیالی کوچک خود را بسازند. American Girl، تاسیس شد و نخستین کاتالوگ عروسک های شیک دخترانه را به بازار عرضه کرد. فرزند شما از تخیل خود برای تقلید از زندگی بزرگترها و بازآفرینی موقعیت‌های اجتماعی استفاده می‌کند.

عروسک ها می توانند سرگرمی های پسربچه ها را گسترش دهند و آن ها را در خلق یک بازی جدید یاری کنند.

لازم به ذکر است که اندازه، یکی از موارد تاثیر گذار روی قیمت عروسک ها است . به عنوان مثال قیمت عروسک خرس بزرگ از انواع کوچک آن بالاتر است . دوره ای از کودکی که بچه مجله خبری اسباب بازی ها را اصطلاحا از پوشک می گیرند می‌توانند عروسک های متناسب آن را تهیه کنند. قیمت عروسک جیشی به تناسب آموزشی که به کودک ارائه می دهد بسیار مناسب و به صرفه است.