دسته‌ها
اخبار

فیگورهای 2 تکه Marvel Legends Iron Fist & Power Man برای سفارش!

در دنیایی که هم لوک کیج و هم آیرون فیست در چندین سریال اصلی لایو اکشن ظاهر شده‌اند – و هر کدام حتی سریال‌های انفرادی خودشان را دارند – می‌توان فکر کرد که در چهره‌های اکشن افسانه‌های واقعی مارول شنا می‌کنیم. ما نداریم. در واقع، چندین سال است که هیچ فیگور آیرون فیست در دسترس نیست و ه،رو هرگز یک فیگور مدرن و غیر انحصاری Power Man را عرضه نکرده است. اما به ،وان بخشی از مجموعه جشن امسال Marvel Legends 85th Anniversary، ما در حال دریافت چهره های به روز شده از لوک کیج و دنی رند هستیم که برای اولین بار توسط Hasbro به صورت جفت فروخته می شود! آیا این قهرمانان ارزش به کارگیری در رک خود را دارند؟ بیا یک نگاهی بیندازیم…

جعبه‌ای برای فیگورهای Marvel Legends Iron Fist و Power Man

فیگورهای مدرن لوک کیج قبلاً در مجموعه‌های چند فیگور انحصاری SDCC و آمازون منتشر شده بودند، اما این ارقام قدیمی هستند و در این مرحله کمی گران هستند. ما پاور من ک،یک (ناامیدکننده) را در موج سال گذشته Marvel Knights Mindless One دریافت کردیم، و اکنون زمان آن رسیده است که یک Power Man مدرن جدید و بهبود یافته در لباس آشنای خود از روزهای New Avengers خود داشته باشیم.

همراه با بالاتنه قرمز سرد امگا، کیج دست‌ها و پاهای جدیدی دارد که عالی به نظر می‌رسند. من از طرفداران پر و پا قرص شلوار مجسمه سازی جدید هستم. همانطور که امیدوارید، Power Man هیچ سنجاقی در اینجا ندارد، او حتی با تصاویر دهان باز و بسته می آید (که هر دو به نظر من بسیار عصب، هستند).

فیگور 6 اینچی Hasbro Modern Lock Cage Legends

من بند انگشت های برنجی “LUKE CAGE” او را نیز حفر می کنم. این چهره قطعی لوک کیج برای بسیاری از کل،یونرها خواهد بود.

Iron Fist Power Man Marvel Legends 2024 Hasbro 2-Pack Action Figures

فیگور جدید Iron Fist Legends نیز استثنایی است، اگرچه شاید تکرار نمادین شخصیت نباشد. بسیاری از طرفداران به دنبال یک پیراهن یقه V متمایز برای دنی بودند، اما ما در اینجا یک پیراهن کمتر نمادین و بازتر دریافت کردیم.

جلد کتاب مصور Iron Fist Dragonheart 2021 TPB

Hasbro این پوسته را نساخته است، Iron Fist در برخی از سواری های ک،یک و حتی برخی در سال های اخیر (از جمله 2021) از آن استفاده کرده است. قلب اژدها مشت آهنی زنجیر، همانطور که در بالا نشان داده شده است) – اما قطعاً لباس مطلوبی برای شخصیت نیست.

Iron Fist Marvel Legends 6" شکل Hasbro 2024

با این حال، Iron Fist خود بسیار عالی است، حتی اگر طرح انتخاب شده ایده آل همه طرفداران نباشد. کاملاً بدون سنجاق و دارای کرانچ های دوگانه و انگشتان قابل حمل (مانند مرد ،کبوتی Renew Your Vows)، این یک رزمی کار بسیار خوش بیان است. حتی اگر این محبوب ترین لباس برای این شخصیت نباشد، خوشحالم که همان یقه بزرگ در این طراحی وجود دارد.

Marvel Legends 2024 Iron Fist Figur Cl،ic Hasbro

ما در Iron Fist سرهای استویک و فریاد می زنیم، همراه با برش های چند افکت و طیف گسترده ای از دست ها. ای کاش افکت ها صورتی بود اما رنگ های آتشین هم برای این شخصیت خوب کار می کنند. با چنین طیف گسترده ای از لوازم جانبی، می توان به تنوع بی پای، از ژست ها دست یافت.

2024 Marvel Legends Iron Fist Luke Cage Hasbro Figures، 2-pack

مجموعه Marvel Legends Iron Fist & Power Man 2024 اکنون برای پیش‌سفارش در دسترس است انتظار می رود اوا، تابستان وارد شود. با MSRP 49.99 دلار، این قیمت تقریباً مشابه دو عدد 6 اینچی ML جداگانه است (اما با ،ید یک جفت مورد نیاز).

نظر شما، کل،یونرهای مارول چیست؟ آیا شخصیت های جدید لوک و دنی به اندازه کافی برای به دست آوردن دلار شما کار می کنند؟

منبع: http://marveltoynews.com/marvel-legends-iron-fist-power-man-figures-2-pack-up-for-order/