دسته‌ها
اخبار

بهترین اسباب بازی های دخترانه و پسرانه 2021 دنیا را بشناسید خبرگزاری ایلنا-اسباب بازی

مثلا هم برای تقویت تخیل در کودک و هم برای بهبود و افزایش هوش و خلاقیت؛ می توانید لگوهای جذاب و رنگارنگ سفارش دهید. در نتیجه باید طوری از لیست بهترین اسباب بازی های پسرانه دنیا موردی را انتخاب کنید که جنبه آموزشی و تربیتی نیز داشته باشد و مطابق با رفتار و فرهنگ جامعه ایرانی ما باشد. دختر 6 ساله شما می‌تواند 69 قطعه این اسباب بازی را به یکدیگر متصل کند و قلعه رویایی خود را به دست خودش بنا کند!

«چگونه کودک خلاق‌تری داشته باشم؟»، «کدام اسباب بازی برای پرورش خلاقیت فرزندم مناسب‌‌تر است؟»، «خلاقیت فرزندم چقدر در آینده او نقش دارد؟… هرچند به نظر می رسد که انسان ها از گذشته های دور تیر و کمان یا شمشیرهای کوچکی را برای بچه ها جهت تمرین و آموزش بقا تهیه می کردند. اما بر اساس شواهد موجود به نظر می رسد توپ ، بادبادک و یو یو از قدیمی ترین اشیایی هستند که برای بازی بچه ها طراحی شده اند. این اسباب بازی تفنگ ایرونمن به همراه فیگور و ماسک این شخصیت می باشد.

عروسک آدرو با اسلیپی پاد سری بوش بی بی ورلد گلدن بر تویز

این ماشین یک ست دوعددی از شخصیت های انیمیشن کارز مک کویین و ماتر می باشد که بصورت قدرتی هستند. به طور مثال زمانی یک دختر نقش مامان را بازی می کند، دارد نقش جنسیتی اش را تمرین می کند و برای این کار از کارها و نمادهای مادرانه استفاده می کند و همین طور این قضیه در مورد پسرها نیز صدق می کند. زمانی که یک دختر بچه کفش پاشنه بلند مادرش را برپا می کند و یا یک پسربچه با وسایل کار پدرش بازی می کند؛ تمامی آن ها سعی مجله خبری اسباب بازی بر این دارند که ویژگی ها و خصوصیات والدین شان را، کشف کنند. بازی هایی که در آن ها کودک باید خودش را جای نقشی بگذارد، در گروه بازی تقلیدی و یا نمایشی قرار می گیرند. برخی از والدین این تصور را دارند که؛ میل و علاقه فرزندشان برای اناجم این بازی ایراد دارد و جلوی آن ها را می گیرند. در این دسته عروسک‌های باربی، عروسک پولیشی و عروسک موزیکال و سخنگو موجود می‌باشند که هر یک در یک دسته‌بندی مجزا قرار گرفته‌اند.

کامیون آتش نشانی چوبی کوچک به شما این امکان را میدهد مفاهیم اولیه از قبیل حرکت و توقف، تند و کند، جلو و عقب، مسیر، ابتدا و انتها و راست و چپ را به کودک بیاموزد. ماشین آمبولانس چوبی کوچک به شما این امکان را میدهد مفاهیم اولیه از قبیل حرکت و توقف، تند و کند، جلو و عقب، مسیر، ابتدا و انتها و راست و چپ را به کودک بیاموزید. اسباب بازی مگنتی 42 قطعه به کودک شما کمک می کند تا نهایت استفاده را از خلاقیتش ببرد و اشکال مختلف و متنوعی مانند ماشین، خانه، حیوانات و… این میله و مهره مغناطیسی 42 تکه از 10 توپ فلزی، 10 میله بلند، 15 میله کوتاه و 7 میله منحنی تشکیل شده است. عروسک‌های پولیشی برند تی وای، از جمله باکیفیت‌ترین عروسک‌های پلاش به شمار می‌روند.

  • برخی از بازی‌های فکری عرضه شده در فروشگاه ماتیلوس، شامل اسباب بازی روبیک، دومینو، شطرنج جعبه‌ای و گیم هپی است.
  • کتاب موزیکال انگلیسی دارای 22 صفحه سرگم کننده و آموزشی است و فاقد هر گونه مواد مضر و شیمیایی می باشد که آن را به یک اسباب بازی جذاب برای کودکان بالای 3 سال تبدیل کرده است.
  • ست فیگور کمد لباس موش سیلوانیان که از محصولات برند معتبر فامیلیز ایپوک است، شامل مجموعه‌ای از خواهر بزرگتر مارشمالو، لوازم جانبی، چتر، لباس‌های زیبا و کمد لباس است.
  • از آنجا که سطح انرژی پسران به طور ویژه بالا است ، اسباب بازی های این پسران نیز باید طوری طراحی شوند تا به تخلیه مناسب این انرژی کمک کنند.

اسباب بازی‌های نقش‌بازی، کودک را به تفکر درباره چگونگی استفاده از ابزارها و وسایل وا می‌دارد. با توجه به اینکه توانایی‌های شناختی و حرکتی کودکان و نیز نیازهای تربیتی آن‌ها در سنین مختلف متفاوت است، بهتر است که در زمان خرید اسباب بازی برای دختر خود به سن او توجه ویژه‌ای داشته باشید. به همین دلیل در ادامه این بخش ویژگی‌های یک اسباب بازی خوب را با توجه به سن کودک طبقه‌بندی کرده‌ایم.

عروسک و خانه عروسکی

مطالعات و بررسی‌های انجام شده به وضوح تاثیر رنگ‌ها در رشد مغز، خلاقیت، بهره‌وری و یادگیری را تایید می‌کنند. هیجان، آرامش، الهام بخشیدن، اضطراب و استرس بخشی از اثرات گوناگون رنگ‌ها بر انسان‌هاست. از منظر کاربردی شن ها می توانند اسباب بازی به حساب بیابند زیرا بازی با شن به رشد حسی و حرکتی، ذهنی، عاطفی و اجتماعی کود…

از آنجایی که دختران از همان ابتدا حس مادرانه و مراقبت از دیگران را در وجودشان دارند، اسباب بازی دخترانه عروسک برای آنها نقش فرزند آینده را بازی می کند. لباس پوشاندن، غذا دادن، نظافت کردن، تنها بخشی از بازی هایی هست که دخترتان با اسباب بازی عروسکی خود انجام خواهد داد. پسران معمولاً علاقه زیادی به بازی های اکشن و مهیج دارند ، بنابراین چنین اسباب بازی هایی برای پسران جالب و زیبا است. از دیگر مزایای اسلحه این است که آنها می توانند با این اسباب بازی، بازی های گروهی انجام دهند که جذابیت اسباب بازی این کودکان را دو چندان می کند.

عروسک طرح دختر روسی کد 82 ارتفاع 24 سانتی متر