دسته‌ها
اخبار

بهترین انواع اسباب بازی دخترانه برای دختران 6 ساله بیبی کالا-اسباب بازی

چون قطعات این اسباب بازی بسیار ساده است کودک آزادی عمل بیشتری دارد. مانند ماشین لباسشویی یا اجاق گاز و حتی از جعبه ابزراستفاده می کنید او دوست دارد کارکرد این وسایل مجله خبری اسباب بازی را هرچه زودتر یاد بگیرد. و تونل بازی کودک که برای عبور از آن‌ها باید سینه‌خیز عبور کرد، همگی می‌توانند گزینه‌های مناسبی برای افزایش سطح تحرک فرزند شما باشد.

اسباب بازی تخته بازی حدس بزن چیه GUESS WHO BOARD GAME

اسباب بازی دخترانه در یک طبقه‌بندی کیفیتی، رنگی و کاربردی خاص قرار می‌گیرد و این در حالی است که اسباب بازی‌های پسرانه ویژگی‌هایی کاملا متفاوت را خواهند داشت. دنیای کودکان کوچک است با دغدغه های کم اما مغزشان سر شار از سوال های بی جواب و تشنه یافتن پاسخ. هر آدم تشنه ای هم برای سیراب شدن به هر سرچشمه ای سر میزند دقیقا مثل بچه ها که به هر جایی و هر چیزی سرک میکشند تا از آن سر درآورند چه بهتر که سعی کنیم چیز های مفید در اختیارشان قرار دهیم تا کنجکاوی شان را در راه درست خرج کنند. بازی با خمیر فواید بسیار زیادی دارد مانند افزایش خلاقیت ، کاهش استرس ، افزایش مهارت دست ورزی ، هماهنگی بین چشم و دست و … که همه این ها زمینه ساز موفقیت در آینده خواهد بود.

می توان داخل این اسباب بازی ایرانی یک سرسره قرار داد تا تا کودکان با استفاده از سرسره وارد استخر توپ شوند. پازل ۵۰۰ تکه طرح پرنسس‌های دیزنی از محصولات برند معتبر ادوکا است که برگرفته از انیمیشن پرطرفدار افسونگرهای کوچک است. در میان طرح‌های مختلف پازل، طرح پرنسس‌های دیزنی بسیار موردعلاقه دختران خردسال است. مزیت خرید این اسباب بازی برای کودکان، علاوه بر سرگرم‌شدن آن‌ها، بهبود قدرت تمرکز و خلاقیت و تقویت مهارت‌های حرکتی و هماهنگی چشم و دست‌های کودکان است.

تفنگ بازی مدل پلیس -11 عددی

با توجه به نکات گفته شده انتخاب کادو تولد مناسب برای کودکان مخصوصا دختر بچه‌ها کاری سخت نبوده اما نیاز به دقت و توجه بالایی دارد. در ادامه تعدادی از بهترین نمونه‌های اسباب بازی جذاب و مفید را معرفی می‌کنیم و بهمعرفی کادو برای دختر بچهمی‌پردازیم. اسباب بازی ون بستنی فروشی شامل بستنی های رنگارنگ، آب نبات های چوبی، شکلات، میز برای تجربه واقعیه کوچولوهاست. بچه ها میتونن این ماشین بستنی فروشی رو هرجا که دوست دارن با خودشون ببرن. دوست داری یه حیوان خونگی داشته باشی و ازش مراقبت کنی و همه جا همراهت باشه؟سگ های بامزه موزیکال همراه ماشین، واگن حمل و وسایل مراقبتی اسباب بازی ایده آل برای خلاقیت کودک شما که عاشق حیوانات هستند.

انجام بازی های گروهی در مورد نوبت گرفتن، پیروی از قوانین و حل مشکلات آموزش های بسیار خوبی خواهد داد. این اسباب‌بازی‌ها، شامل اسباب بازی‌های رومیزی، بازی‌های کارتی و یا اسباب بازی هاییست که خودتان می سازید. در بازی های نمایشی اسباب‌بازی‌هایی استفاده می شود که به کودکان کمک می‌کند تا در مورد جهان پیرامون خود ایده پردازی کنند. این اسباب بازی ها شامل بلوک‌ها، ماشین‌های اسباب‌بازی، کامیون‌ها، هواپیماها، قایق‌ها، لباس‌های آراسته، حیوانات، حشرات، عروسک‌ها، کیت‌های پزشکی، خانه‌های عروسکی و… هستند.

  • خاله‌ بازی از جمله بازی‌ های است که دختران به آن علاقه بیشتری نشان می‌دهند.
  • این ست اسباب بازی رومیزی، دارای صفحه دیجیتال برای نمایش حساب و عملیات ریاضی است.
  • در غیر این صورت کودک با مواجه با آن به شدت پریشان و مضطرب خواهد شد.
  • بازی های معمایی ساده و خانه‌سازی‌ها نیز می‌توانند به تقویت خلاقیت و استعداد کودکان کمک زیادی بکنند.
  • بلکه برای مثال اگر کودک شما دوست دارد با انواع اسباب‌بازی‌ ماشین و مسابقه ای بازی کند، سعی کنید از همان دسته اسباب‌بازی‌ها برای او تهیه کنید اما با ظاهر و کاربردی متفاوت.