دسته‌ها
اخبار

عروسک دخترانه لیست قیمت و خرید عروسک دخترونه چیچیلاس-اسباب بازی

کالسکه، تخت خواب، وسایل اتاق خواب و بسیاری از وسایل دیگر عروسک در این دسته قرار می‌گیرند که با خرید این اسباب بازی‌ها در کنار عروسک می‌تواند بازی را بهتر کند. گاها این لوازم جانبی از خود اسباب بازی اصلی محبوب‌تر شده‌اند و کودک به آنها علاقه بیشتری نشان می‌دهد. عروسک‌ها معمولا یکی از بهترین و جذاب‌ترین اسباب بازی‌های کودکان محسوب می‌گردند.

امروزه تنوع عروسک دخترانه در بازار به حدی افزایش یافته است که انتخاب یک گزینه خوب از این میان، کار دشواری است. در خرید عروسک باید علاوه بر سن، تناسب نوع عروسک با سلیقه فرد را نیز در نظر بگیرید. از این رو خرید اینترنتی عروسک نوزاد سیلیکونی را به مادران باردار پیشنهاد می دهیم. در ضمن عروسک های دارای موهای قابل برس، تعویض لباس آسان و لوازم جانبی که بچه ها می توانند در مراقبت از آنها مشارکت کنند هم گزینه خوبی است. انواع عروسک‌ دخترانه می‌توانند کودکان را سرشار از شادی کنند، لبخند و احساسات آن ها را برانگیخته کنند. در انتخاب همه ی اسباب بازی ها انتخاب و سلیقه کودک مهم است اما در مورد عروسک ها این موضوع اهمیت بیشتری پیدا می کند.

عروسک زیبا

وجود عکس عروسک خرس دخترانه در سایت می تواند پروسه خرید شما را ساده تر کند. چون شما عکس واقعی از عروسک خرسی را می بینید در نتیجه میتواند بهتر تصمیم بگیرید. سن و جنسیت دو معیار اصلی برای انتخاب خانه عروسکی مناسب برای کودک شماست. از سه سالگی تا 12 سال به بالا خانه‌های عروسکی برای دختران و پسران در هر سنی وجود دارد. بنابراین، بازی با یک خانه عروسک و لوازم جانبی آن می‌تواند به کودک شما کمک کند تا مهارت‌های حرکتی خوب خود را تیزتر کند.

رشد مهارت های اجتماعی

عروسک های لول سوپرایز کادو تولد مناسب برای کودکان بالای 3 سال است. برای تیک آف آماده هستید؟ یک بازی به خانه عروسک LOL سوپرایزتون اضافه کنید؟عروسک lol surprise با لوازمشون منتظرن که به خونه ی کوچولوهاتون بیان و دوست و همبازی خوبی برای زمان خاله بازی باشن. عروسک دخترانه موزیکال با گاری فلزی خوشگل و سگ کوچولوی بامزش یک هدیه تولد زیبا مناسب دختر کوچولوها و مناسب نقش بازی کودکان بالای 3 سال شماست.

به دنبال یادگیری مهارت های اجتماعی و توسعه روابط کودک در حین بازی، کودکان با مسئولیت ها و پذیرش آن ها به خوبی آشنا می شوند. برای مثال کودکانی که خواهر یا برادر کوچکتر دارند، در حین بازی با نحوه مراقبت آشنا می شوند و مسئولیت آن ها را می پذیرند. هنگامی که کودک عروسکی را انتخاب می کند و وارد ماجراجویی می شود، در حال ساخت یک خط داستانی و تخیلی است که شامل مهارت های سوادآموزی، تفکر انعطاف پذیر، قدرت بیان، یادگیری، ابتکار عمل و غیره است. علی رغم این موضوع مهم، عروسک ها کم حاشیه ترین اسباب‌ بازی‌ها از نظر والدین هستند و هر زمان کودک با عروسکش بازی می کند والدین با خیال راحت، نظارت خود را از کودک برمی دارند. این عروسک‌ دخترانه کلکسیونی از جنس پلاستیک سفت و سخت ساخته شده‌اند و بین سال‌های 1940 تا 1950 بسیار محبوب شدند.

  • باید مراقب عروسک‌های کودکان زیر 3 سال باشید، ممکن است قطعات کوچکی داشته باشند که می‌تواند خطر خفگی را به همراه داشته باشد.
  • دیگر هم نیازی نیست در ترافیک بمانید یا مسیرهای طولانی ر برای رفتن به فروشگاه ها طی کنید و به این شکل زمان زیادی را از دست دهید.
  • تاریخچه اولین عروسک ها به زمان قبل از تاریخ برمی گردد و جنس عروسک های اولیه از چوب، پشم و سفال بوده است.
  • هوای تابستانی و گرم دیگر کفش جواب نمی دهد و باید یک وسیله ی جایگزینی مثل صندل …
  • بازی با عروسک ها حتی زمانی که کودک به تنهایی سرگرم آن است، باعث فعال شدن بخشی از مغز می شود که به کودکان اجازه می‌دهد همدلی و مهارت‌های اجتماعی خود را توسعه دهند.

به دنبال عروسکی باشید که امکان حرکت و کشف خلاقیت را فراهم کند، مانند عروسکی که بتوان به آن غذا داد یا لباسش را عوض کرد. آنها عاشق مامان بازی یا خاله بازی هستند و با عروسک شان طوری رفتار می کنند که انگار مال خودشان است. در سن دو تا شش سالگی، دختران کوچک شروع به تمرین مجله خبری اسباب بازی تخیل خود می کنند. نوزادان مهارت‌های حرکتی و شناختی برای در آغوش گرفتن یک عروسک نوزاد را ندارند. آنها کودکان را تشویق می کنند که در مورد افراد دیگر و نحوه تعامل آنها با یکدیگر فکر کنند. حالا چرا مناسب؟ زیرا آنها روی شخصیت و تفکرات بچه های ما تاثیر خواهند گذاشت.

عروسک Lovely Baby آیتم 8030.477