دسته‌ها
اخبار

سال روح سوار

زم، که خون بی گناهان ریخته می شود، روح انتقام جویی متولد می شود و دنی کچ خود را متحول می بیند!

من به ،وان یک کل،یونر، مطمئن هستم که شما در راه تعیین اه،تان مانند من هستید. G،st Rider چیزی بود که من می‌خواستم جمع‌آوری کنم، به نظر می‌رسد پیدا ، آن‌ها آسان است و مانع ورود کم است، شماره کارت‌ها هنوز هم عمدتاً حدود 20 دلار است. به خودم گفتم همان کاری که همیشه انجام می‌دهم، برای راه‌اندازی یک مجموعه باید تعدادی را در طبیعت پیدا کنی.

در حالی که من عمدتاً فیگورهای اکشن قدیمی و VHS جمع‌آوری می‌کنم، اغلب وقتی فروشندگان کتاب‌های مصور را در بازارها می‌بینم، جعبه‌های بلند را ورق می‌زنم. من بیشتر از هر چیز دیگری می خواستم سریال دنی کچ گوست رایدر دهه 90 را بخوانم. اشتباه نکنید، ج، بلیز مرد فوق العاده ای است، اما من بیشتر کنجکاو بودم که همه ایده ها برای شخصیت های Toy Biz از کجا آمده است.

بنابراین، حدود 8 ماه پیش، من یک مجموعه محلی از 10 کمیک G،st Rider/Spirits of Vengeance را به قیمت 1 دلار پیدا کردم، بنابراین از فرصت استفاده نکردم. من شروع به تماشای حراج های حمل و نقل رایگان در eBay کردم و ارقامی با قیمت زیر 8 دلار به دست آوردم، همراه با کمیک های کوچک.

می‌دانستم که دوستم که قبلا فیگور Swamp Thing را از او گرفته بودم، مجموعه‌ای از کارت‌های G،st Rider نیز دارد، بنابراین ما لوازم جانبی He-Man را کمی عوض کردیم و من در نهایت چهار فیگور کارت داشتم. من اکنون یک مجموعه بسیار جالب از Toy Biz G،st Rider دارم.

با اعلام فیلم جدید G،st Rider، من شروع به اشتراک گذاری قطعات و قطعات اینجا و آنجا خواهم کرد، و زمان بندی نمی تواند عالی تر باشد!

بنابراین، محکم دست نگه دارید، زیرا امسال سال شوالیه روح در طاق نوستالژی خواهد بود!

منبع: https://thenostalgicba،t.blo،.com/2024/02/year-of-g،st-rider.html