دسته‌ها
اخبار

راهنمای خرید بهترین اسباب بازی فکری و آموزشی جدید دخترانه و پسرانه برای 10 سال با قیمت مناسب و ارزان-اسباب بازی

همان‌طور که جسم کودک از بدو تولد به غذا نیاز دارد؛ روان او نیز نیازمندی‌هایی دارد. بنابراین هنگام تهیه اسباب بازی برای دختران خود، تنها از جنبه سرگرمی به آن نگاه نکنید؛ بلکه به دنبال خرید اسباب بازی‌هایی باشید که قوه تخیل، تمرکز، خلاقیت و مهارت‌های حل مسئله را در آن‌ها پرورش دهد. ست فیگور کمد لباس موش سیلوانیان که از محصولات برند معتبر فامیلیز ایپوک است، شامل مجموعه‌ای از خواهر بزرگتر مارشمالو، لوازم جانبی، چتر، لباس‌های زیبا و کمد لباس است. این ست اسباب بازی از پلاستیک مرغوب و فاقد مواد سمی ساخته شده و بسیار موردعلاقه دختران خردسال است. استفاده از این اسباب بازی، قدرت خلاقیت، تشخیص رنگ‌ها و هماهنگی میان حرکت چشم و دست‌های کودک را تقویت می‌کند. خرید اسباب بازی‌های نقش‌بازی برای دختران نظیر لوازم آشپزی، باعث می‌شود که کودک با امور مختلف در زندگی واقعی آشنا شود و در کنار بزرگ‌ترها از تهیه غذا در آشپزخانه لذت ببرد.

لازم به ذکر است که تعریف بهترین نوع اسباب بازی برای دختران با توجه رده‌های سنی مختلف آنان تعریف می‌شود. زیرا دختران در سنین مختلف علایقشان متفاوت است و با نوع مخصوصی از اسباب بازی‌ها سرگرم می‌شوند. مثلاً دختر بچه‌های کمتر از یک سال بیشتر خواهان انواع مجله خبری اسباب بازی عروسک و لوگو هستند. با این حال زمانی که وارد دومین سال زندگی خود می‌شوند کتاب‌های آموزشی، مداد شمعی و اسباب بازی‌های ساختنی را بیشتر می‌پسندند. با ما در ادامه این مطلب همراه باشید تا بهترین اسباب بازی دخترانه را به همراه مشخصاتشان به شما معرفی کنیم.

  • هلی کوپتر کنترلی سایما SYMA S107G که دارای کیفیت خوب پرواز می باشد و کنترل عالی از دیگر ویژگی های این هلیکوپتر است.
  • این محصول یک تفنگ تیر اسفنجی هالک HULK به همراه ماسک و تیر اسفنجی بی خطر می باشد.
  • اسباب بازی ماشین های هات ویلز ست 5 عددی HOT WHACK از جنس فلز و پلاستیک باکیفیت با تکنولوژی DIE-CAST ساخته شده اند.مدل ماشین ها ممکن است متفاوت باشد.
  • شما می توانید اسباب بازی ها را با مناسب ترین قیمت و بالاترین کیفیت از فروشگاه اینترنتی پیویو تهیه کنید.

آشپزخانه کودک بزرگ موزیکال تمامی انتظاراتی که از یک آشپزخانه اسباب بازی دارید را برآورده میکند. این آشپزخانه کودک، دارای چندین اسباب بازی وسایل آشپزخانه فوق العاده خاصی میباشدکه آن را از بقیه انواع مشابهش متمایز میسازد. ابعاد۹۰۰x250x850 میلی‌مترسبک بازی وسایل آشپزخانه , وسایل اتاق خواب , وسایل خاله‌بازیقابلیت شستشونداردسایر توضیحاتتنوع رنگ محصول فقط شامل دیواره های خارجی بوده و رنگ اسباب بازی ها و دیوار های داخلی ثابت می باشد. پازل و بازی فکری باید متناسب با سن کودک انتخاب شود، اگر بازی مورد نظر برای او بسیار مشکل باشد؛ برای انجام آن بی‌حوصله می‌شود.

جاوسیله‌ای مخفی Lego Dots، هم اسباب بازی و کاربردی!

بلوک ها را کنار هم بیچنند و اشکال مختلف مثل ساختمان، اتومبیل و… فرفره های انفجاری به سرعت زیاد به دور خودشان می چرخند و تیغه هایی هم به اون ها متصله تا بتوان به کمک اون ها رقیب های دیگه رو نابود کرد.این اسباب بازی یک محصول سرگرم کننده و جذاب برای کودکان بالای 8 سال است. کتاب موزیکال انگلیسی دارای 22 صفحه سرگم کننده و آموزشی است و فاقد هر گونه مواد مضر و شیمیایی می باشد که آن را به یک اسباب بازی جذاب برای کودکان بالای 3 سال تبدیل کرده است. این ست کیفی کودک برای خلاقیت کودک شما که عاشق شغل آشپزی هستند ایده آله. آشپزخانه کیفی شامل ماهیتابه، قابلمه، سبزیجات، نیمرو، قاشق، چنگال و … ااسباب بازی آشپزخانه کیفی، با ابعاد طول 37 عمق 28 ارتقاع 23 سانتی متر مناسب گروه سنی 3 سال به بالاست.

اسباب بازی اردک تخم گذار موزیکال یک اردک بامزه و بانمکه که می تونه یه دوست خوب برای کوچولوتون بشه. این اردک تخم گذار موزیکال علاوه بر موسیقی و چراغ رقصانی که داره میتونه راه بره و بچرخه و دمشو تکون بده. اسباب بازی ورزشیمناسب برای فرزندتان او را ناچار به تحرک بیش‌تر کنید. فعالیت فیزیکی برای کودک شما بسیار مهم است زیرا تاثیر مستقیم در سلامت جسمی و روحی کودک دارد. برای شروع یک صبح پر انرژی یا بعد از یک روز خسته کننده فقط یه فنجون قهوه میچسبه.

اسباب بازی حلقه هوش (کوچک)